Mooi zijn we het daar over eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Incomplete het volgende:
[..]
De Libanese regering is inderdaad om die reden medeschuldig.
Ze hadden jaren geleden hezbollah al moeten onrtwapenen volgens een VN resolutie.
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?quote:Het feit dat een regeringspartij Israel geprovoceerd heeft door de soldaten te
ontvoeren, wat slechts een druppel was voor de bekende emmer, betekent
dat libanon als geheel aansprakelijk wordt gesteld.
Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.quote:Anderzijds heb ik wel medelijden met de Libanese regering. Ze zijn simpelweg
niet bij machte om de vredelievende hezbollah te ontwapenen. Misschien dat
na de Israelische interventie hezbollah zo verzwakt is dat het de Libanese
regering wel zal lukken.
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In andere woorden werkt de bestaande regering met terroristen en zijn ze medeplichtig aan het gebeuren, ze ondernemen niet veel omdat ze het kabinet niet willen laten vallen, terwijl wij sinds 2002 3 maal een val van een kabinet hebben meegemaakt om bijna niets
en usa houd onschuldige mensen vast in guantanamoquote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
[..]
Zelfs jij kunt met wat simpele trefwoorden via google opsommen wat Israel allemaal illegaal doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?
een reden wat iedereen al weet: ze bestoken israel met bommen.
Criminelen zitten ook gewoon tussen het volk he.quote:connectie libanon en hezbollah:
hezbollah zit in de regering van libanon.
Voor iemand met een Turkse vlag spreek je wel erg ontwetend.quote:eindresultaat:
hezbollah valt israel aan == libanon valt israel aan
Zo kan je het inderdaad zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?
een reden wat iedereen al weet: ze bestoken israel met bommen.
connectie libanon en hezbollah:
hezbollah zit in de regering van libanon.
eindresultaat:
hezbollah valt israel aan == libanon valt israel aan
En krijgt volle ladingen met kritiek.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
en usa houd onschuldige mensen vast in guantanamo
van?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En krijgt volle ladingen met kritiek.
moeten we serieus bang zijn voor abu jahjah's? is het niet tijd voor alle moslims ter wereld te zeggen dat je de shi'iten afkeurt en de soenieten accepteert?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi zijn we het daar over eens.
[..]
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
[..]
Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.
ik heb niet gelijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:37 schreef Triggershot het volgende:
Voor iemand met een Turkse vlag spreek je wel erg ontwetend.
waarom zou je de shieten afkeuren?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moeten we serieus bang zijn voor abu jahjah's? is het niet tijd voor alle moslims ter wereld te zeggen dat je de shi'iten afkeurt en de soenieten accepteert?
Beter is subjectief. De soenieten zijn even capabel om slecht te doen zoals de sjieten.quote:met die laatste groep gaat het een stuk beter. lijkt wel het equivalent van 'het nieuwe testament'.
serieus?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:39 schreef Alulu het volgende:
En heeft sinds kort zichzelf de rechten gegeven om executies uit te voeren op Guantanamo
Een Israelische rechter.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[quote]En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
Niemand weet het zeker, ik ook niet. Ik hoop dat mijn idee van wat er misschien gaatquote:Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.
ik vraag dus aan jou of ik niet gelijk heb (nee, ik heb geen gelijk volgens jou, maar ik verwachtte dus een reactie waarom niet..)quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denk je dat ik je gelijk geef dan?
zij lijken de moslimsgemeenschappen all over de wereld geen goed te doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom zou je de shieten afkeuren?
[..]
Beter is subjectief. De soenieten zijn even capabel om slecht te doen zoals de sjieten.
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.quote:
Bij deze dan Hezbollah.quote:
Ik heb hier niets aan toe te voegen, het gaat om 2 mogelijkheden die beiden vrij reeel zijn, time will showquote:Niemand weet het zeker, ik ook niet. Ik hoop dat mijn idee van wat er misschien gaat
gebeuren het juiste is. Zou betekenen dat libanon eindelijk weer eens kan gaan
opbouwen zonder gewapende groepen binnen de grenzen.
veel moslim's hopen/verwachten/denken dat de aanwas van nieuwe leden
voor hezbollah groot zal zijn. Ik hoop het niet omdat we dan volgend jaar of eerder
wederom een inval van Israel in Libanon kunnen verwachten.
De kans dat jij gelijk hebt is vrij reeel, echter hoop ik voor Libanon van niet.
Heb ik toch al aangegeven, of zie ik een reactie van jou over het hoofd?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vraag dus aan jou of ik niet gelijk heb (nee, ik heb geen gelijk volgens jou, maar ik verwachtte dus een reactie waarom niet..)
Volgens Al-qaida toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zij lijken de moslimsgemeenschappen all over de wereld geen goed te doen.
Logisch, is het meest seculiere land ter wereld zo'n beetje.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.
Saudie Arabie en Egypte (dacht ik) hebben in een statement paar dagen geleden al de schuld als eerste bij Hezbollah gelegt, ook vrij genuanceerdquote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.
Mede mogelijk gemaakt door de VS (r)quote:Op maandag 17 juli 2006 01:45 schreef Alulu het volgende:
[..]
Saudie Arabie en Egypte (dacht ik) hebben in een statement paar dagen geleden al de schuld als eerste bij Hezbollah gelegt, ook vrij genuanceerd
Voor een persoon met de turkse vlag ben ik onwetend als het eraan komt als ik zeg dat hezbollah in de regering ziet, en hoe het went of keert dat libanon daardoor schuldig is als hezbollah israel aanvalt..quote:Op maandag 17 juli 2006 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik toch al aangegeven, of zie ik een reactie van jou over het hoofd?
O.a. Saoedi-Arabië heeft de verantwoordelijkheid al gedeeltelijk bij de Hezbollah gelegd, en er waren nog wat andere landen bij.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
saoudie arabie is een heel ander verhaal dan iran en syrie...quote:Op maandag 17 juli 2006 01:47 schreef Clourhide het volgende:
[..]
O.a. Saoedi-Arabië heeft de verantwoordelijkheid al gedeeltelijk bij de Hezbollah gelegd, en er waren nog wat andere landen bij.
Nationalisme onder arabieren, verwant/broederschap en eenheid jegens de vijand of je nu christen bent of moslim bent is je onbekend. Als de Libanese regering echt tegen hezbollah was, was het kabinet al gevallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor een persoon met de turkse vlag ben ik onwetend als het eraan komt als ik zeg dat hezbollah in de regering ziet, en hoe het went of keert dat libanon daardoor schuldig is als hezbollah israel aanvalt..
Politiekquote:Op maandag 17 juli 2006 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de VS (r)
Ja natuurlijk, dat weet ik wel. Ik geef alleen aan dat er meerdere "islamitische" landen zijn die kritiek hebben op de Hezbollah en zich ook in die zin hebben uitgelaten over de zaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
saoudie arabie is een heel ander verhaal dan iran en syrie...
Als VS pro Hezbollah was geweest hadden ze wel een ander manier van interpretatie gevonden.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef Alulu het volgende:
[..]
Politiek
Maar wat men hier (te snel) stelt klopt niet, alsof Turkije als enige 'Islamitische' land wel genuanceerd is tot deze situatie omdat het wel seculier is.
Saudie Arabie is duidelijk niet seculier, de Sharia, en zeer stricte interpretatie ervan en heeft ook de schuld in eerste instantie duidelijk bij Hezbollah gelegt.
Tussen de billetjes gaan ze graag jaquote:Op maandag 17 juli 2006 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als VS pro Hezbollah was geweest hadden ze wel een ander manier van interpretatie gevonden.
Als het erop aan komt ben ik een nationalist en over broederschap/verwantschap hoef je bij een turk niet te beginnen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nationalisme onder arabieren, verwant/broederschap en eenheid jegens de vijand of je nu christen bent of moslim bent is je onbekend. Als de Libanese regering echt tegen hezbollah was, was het kabinet al gevallen.
quote:
quote:Op de G8-top in Sint-Petersburg zijn de overleggende landen geen stap dichter bij vrede gekomen. Alleen Amerikaanse diplomatie zou een einde kunnen maken aan de crisis die van een poging om twee ontvoerde Israëlische militairen te bevrijden is uitgelopen tot een gewapend conflict. Amerika weigert echter. Op de G8-top kwam men niet verder dan de gewapende groepen op te roepen het strijden te staken.
De Verenigde staten hebben hun zorgen geuit over het aantal slachtoffers onder burgers, maar leggen de schuld van die slachtoffers bij Hezbollah, de terreurorganisatie die verantwoordelijk is voor de ontvoering van de twee Israëlische soldaten. Ook zijn Syrië en Iran opgeroepen de Hezbollahstrijders te dwingen hun wapens neer te leggen. Kritiek op Israël bleef uit.
De VS zouden Israël het groene licht hebben gegeven om Hezbollah uit te schakelen, aldus diplomaten, om daarmee het politieke klimaat in Libanon naar hun hand te zetten. Dit lukte in 1982 echter ook niet, toen Israël Libanon binnenviel. Hezbollah dankt zijn populariteit aan zijn jarenlange guerrillastrijd tegen de Israëliërs, die het land in 2000 pas verlieten.
Vandaar dat ik het ook vreemd vond dat je onwetend over kwam.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het erop aan komt ben ik een nationalist en over broederschap/verwantschap hoef je bij een turk niet te beginnen.
Wat een onzin, als het niet werkt zie je dat toch gewoon in en sla je een ander pad op.quote:Ze zijn daar al zo lang met wapens bezig, dat ze geen andere uitweg weten dan hezbollah...
Eerder wat niet hoortquote:Op maandag 17 juli 2006 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zegt de USA in dat nieuwsbericht wat niet klopt?
quote:Kritiek op Israël bleef uit.
Het jaar is 1967.. In dat jaar heeft men de 6daagse oorlog, waarbij ze proberen israel te laten verdwijnen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een onzin, als het niet werkt zie je dat toch gewoon in en sla je een ander pad op.
Vergeet dan ook niet dat de Syrische troepen Libanon pas een jaar geleden of zo hebben verlaten, en dat er ook een heleboel christenen wonen daar, die om begrijpelijke redenen die Syrische invloed niet zo tof vonden. Zo eenvoudig is het daar niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:52 quote Triggershot het volgende:![]()
Op de G8-top in Sint-Petersburg zijn de overleggende landen geen stap dichter bij vrede gekomen. Alleen Amerikaanse diplomatie zou een einde kunnen maken aan de crisis die van een poging om twee ontvoerde Israëlische militairen te bevrijden is uitgelopen tot een gewapend conflict. Amerika weigert echter. Op de G8-top kwam men niet verder dan de gewapende groepen op te roepen het strijden te staken.
De Verenigde staten hebben hun zorgen geuit over het aantal slachtoffers onder burgers, maar leggen de schuld van die slachtoffers bij Hezbollah, de terreurorganisatie die verantwoordelijk is voor de ontvoering van de twee Israëlische soldaten. Ook zijn Syrië en Iran opgeroepen de Hezbollahstrijders te dwingen hun wapens neer te leggen. Kritiek op Israël bleef uit.
De VS zouden Israël het groene licht hebben gegeven om Hezbollah uit te schakelen, aldus diplomaten, om daarmee het politieke klimaat in Libanon naar hun hand te zetten. Dit lukte in 1982 echter ook niet, toen Israël Libanon binnenviel. Hezbollah dankt zijn populariteit aan zijn jarenlange guerrillastrijd tegen de Israëliërs, die het land in 2000 pas verlieten.
Het surealisme druipt er vanaf.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef Hallulama het volgende:
Disciple_of_Guinness, zet deze foto ook even in de OP als je wilt:
[afbeelding]
Hoeveel van betreffende landen heeft al vrede gesloten met Israel?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het jaar is 1967.. In dat jaar heeft men de 6daagse oorlog, waarbij ze proberen israel te laten verdwijnen.
Het jaar op dit moment is 2006... 40 jaar later, en men probeert het nog steeds op hetzelfde manier..
![]()
Ik hoor anders ook niets van de "pro palestijnse/libaneze" kant..quote:
En dus val je maar weer aan met wapens...quote:Op maandag 17 juli 2006 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel van betreffende landen heeft al vrede gesloten met Israel?
Arafat geilde op elke vorm van vrede waarmee hij maar een gram van zijn land terug kon krijgen.
in theorie makkelijker dan je denktquote:Op maandag 17 juli 2006 01:56 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet dat de Syrische troepen Libanon pas een jaar geleden of zo hebben verlaten, en dat er ook een heleboel christenen wonen daar, die om begrijpelijke redenen die Syrische invloed niet zo tof vonden. Zo eenvoudig is het daar niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Libanonquote:* de president is een christen (Maroniet)
* de premier is een soennitische moslim
* de parlementsvoorzitter is een sjiietische moslim
* de opperbevelhebber van het leger is een christen (Maroniet)
Ik ben het met je eens en geloof dat het merendeel van de bevolking (moslims en christenen) niet op deze ellende zitten te wachten.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:56 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet dat de Syrische troepen Libanon pas een jaar geleden of zo hebben verlaten, en dat er ook een heleboel christenen wonen daar, die om begrijpelijke redenen die Syrische invloed niet zo tof vonden. Zo eenvoudig is het daar niet.
Kritiek op Israel bleef uit, terwijl men Israel in gelijk steld, wat doe je dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoor anders ook niets van de "pro palestijnse/libaneze" kant..
niemand behalve de machtsgeile personen zitten erop te wachten.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en geloof dat het merendeel van de bevolking (moslims en christenen) niet op deze ellende zitten te wachten.
Heb je nou wel gelezen wat je quote?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dus val je maar weer aan met wapens...
very smart, tegen een land dat overvloed heeft aan wapens.
Weet ik wel zeker, ook omdat Israel al tijdje Libanon niet meer bezet en na die affaire met Hariri en Syrie men echt weer de goede kant opging, toerisme in Beiroet was ook bloeiende o.a.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en geloof dat het merendeel van de bevolking (moslims en christenen) niet op deze ellende zitten te wachten.
Kritiek bleef uit op Hezbollah / Hamas. Hamas / Hezbollah is gelijk gesteld, wat doe je dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kritiek op Israel bleef uit, terwijl men Israel in gelijk steld, wat doe je dan?
Onpartijdig?
Vandaar dat die supermarkten in Libanon zo ogen:quote:Op maandag 17 juli 2006 02:00 schreef Alulu het volgende:
Weet ik wel zeker, ook omdat Israel al tijdje Libanon niet meer bezet en na die affaire met Hariri en Syrie men echt weer de goede kant opging, toerisme in Beiroet was ook bloeiende o.a.
Araraft geilde op elke klik van de camera.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel van betreffende landen heeft al vrede gesloten met Israel?
Arafat geilde op elke vorm van vrede waarmee hij maar een gram van zijn land terug kon krijgen.
Kritiek bleef uit op Hezbollah?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kritiek bleef uit op Hezbollah / Hamas. Hamas / Hezbollah is gelijk gesteld, wat doe je dan?
Onpartijdig..
Andere kant van het verhaal...
Donequote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef Hallulama het volgende:
Disciple_of_Guinness, zet deze foto ook even in de OP als je wilt:
[afbeelding]
Ookquote:Op maandag 17 juli 2006 02:03 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Araraft geilde op elke klik van de camera.
Waarom abbas wel?quote:Zijn kop positief in het nieuws betekende weer ontwikkelingsgeld.
Tuurlijk had hij een brede glimlach met zo'n Zwitserse bankrekening.
Arafat is niet echt goed geweest voor de palestijnse zaak. Abbas daarentegen heb ik een
hoge dunk van.
Het is wel een hele vette OP zo, well done!quote:
Met de andere kant van het verhaal bedoel ik dus ook echt de andere kant:quote:
Ten eerste landen als Turkije, Syrie en Iran zijn sowieso al een grap.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met de andere kant van het verhaal bedoel ik dus ook echt de andere kant:
iran en syrie en turkij en de moslimlanden die wel kritiek hebben op israel, maar niets zeggen tegen hezbollah en hamas.
dus niet het westen en usa..
Wat bedoel je daarmee? Goed ogen? Slecht ogen?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:02 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Vandaar dat die supermarkten in Libanon zo ogen:
[afbeelding]
Niet van opgevallen, enige voorbeelden?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:05 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Abbas heeft diplomatieke kwaliteiten die je zelden in het MO aantreft.
hij kan er niets mee doen, omdat hij niets gedaan zal krijgen zolang er daar hamas en co is..quote:Op maandag 17 juli 2006 02:05 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Abbas heeft diplomatieke kwaliteiten die je zelden in het MO aantreft.
Ik zie nog niets in OP bij de overige websites die ik naar voren heb gebracht. Naar mijn mening hebben zij evenveel recht om hierbij te staan.quote:
Dat vind ik ook, inderdaad!quote:Op maandag 17 juli 2006 02:04 schreef Alulu het volgende:
De daad en vooral beweegreden van Hezbollah en Hamas zijn dan ook niet te vergelijken.
Wheheh, dan ga je weer naar het punt van verwantschap, terwijl je weet dat je broeders fout zitten? Men, als palestina en libanon gelijk hadden, was israel al wegquote:Op maandag 17 juli 2006 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste landen als Turkije, Syrie en Iran zijn sowieso al een grap.
Hezbollah en Hamas tonen nog een beetje verwantschap met hun broeders, maar kritiek is er zeker voluit van VS.
Iran toont toch ook nogal want broederschap hoor, zeker wat betreft de Israelische kwestie.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste landen als Turkije, Syrie en Iran zijn sowieso al een grap.
Hezbollah en Hamas tonen nog een beetje verwantschap met hun broeders, maar kritiek is er zeker voluit van VS.
Je kan toch niet ontkennen dat er sprake is van verwantschap? Waarom zou anders zoveel moslims(landen) zich aangesproken voelen, Israel heeft gewoon een sterke broerquote:Op maandag 17 juli 2006 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wheheh, dan ga je weer naar het punt van verwantschap, terwijl je weet dat je broeders fout zitten? Men, als palestina en libanon gelijk hadden, was israel al weg![]()
ook al riep hamas dat de partij van abbas graaide, vind ik abbas wel iets meer integer dan arafat... jij niet?quote:
Ja, dat zou je willen ja...quote:Op maandag 17 juli 2006 02:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zie nog niets in OP bij de overige websites die ik naar voren heb gebracht. Naar mijn mening hebben zij evenveel recht om hierbij te staan.
Ja, maar dat is ook omdat ze een gemeenschappelijke vijand hebben, mindere van 2 kwaden zeg maar.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:08 schreef Alulu het volgende:
[..]
Iran toont toch ook nogal want broederschap hoor, zeker wat betreft de Israelische kwestie.
Verschil met turkije is dat turkije banden met beide kanten heeft, en niet zo dom is om 1 kant te steunen.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:08 schreef Alulu het volgende:
[..]
Iran toont toch ook nogal want broederschap hoor, zeker wat betreft de Israelische kwestie.
Maar Turkije ben ik met je eens, maar daar zit volgens mij een nogal aardig machtige Atheistische/seculiere kliek in de top die het doodsbenauwd krijgt van termen als 'broeders' (in religieuze zin).
Je zou die andere websites ook als propaganda kunnen zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:10 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, dat zou je willen ja...![]()
Al die propaganda bedoel je?
daarom steun ik Israel in deze ook. Ik kick niet op het geweld maar denk dat hetquote:Op maandag 17 juli 2006 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij kan er niets mee doen, omdat hij niets gedaan zal krijgen zolang er daar hamas en co is..
Goed ogenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:06 schreef Clourhide het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Goed ogen? Slecht ogen?
Mij lijkt het nogal normaal, behalve dat er dan iemand een beetje veel water aan het inslaan is.![]()
Stabiele land?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verschil met turkije is dat turkije banden met beide kanten heeft, en niet zo dom is om 1 kant te steunen.
Turkije is de enige stabiele land in die regio met een groot leger.
Turkije heeft dan ook een maconieke leiding.quote:Wat wil je dat turkije doet?
Israel aanvallen? dat zal niet gaan omdat turkije sterke militaire banden heeft met de usa.
die moslim landen geven niets om wat er met palestina gebeurt, maar wat er met israel gaat gebeuren. het zijn nou eenmaal moslims.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat er sprake is van verwantschap? Waarom zou anders zoveel moslims(landen) zich aangesproken voelen, Israel heeft gewoon een sterke broer
En jij bent?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
die moslim landen geven niets om wat er met palestina gebeurt, maar wat er met israel gaat gebeuren. het zijn nou eenmaal moslims.
probleem met de koerden? ach.. je kunt het zo zien inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stabiele land?
Ze hebben problematiek rondom koerden niet eens onder controle.
[..]
Turkije heeft dan ook een maconieke leiding.
lol nee, ik heb ook nergens Turkije verweten dat ze Israel niet gelijk platgooien of zoiets.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verschil met turkije is dat turkije banden met beide kanten heeft, en niet zo dom is om 1 kant te steunen.
Turkije is de enige stabiele land in die regio met een groot leger.
Wat wil je dat turkije doet?
Israel aanvallen? dat zal niet gaan omdat turkije sterke militaire banden heeft met de usa.
Volgens mij iemand die trots is op Turkije en de houding die Turkije inneemt in het conflict.quote:
ik ben een moslim die opgegroeid is in het westen.quote:
Kom, die www.tellthechildrenthetruth.com of wat was het ook alweer, dat is gewoon compleet eenzijdig. Vlamingen en Nederlanders collaboreerden ook met den Duits, en zionisten collaboreerden met den Duits omdat ze zich wel konden vinden in een "verwijdering" van alle Europese joden richting "Israël".quote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je zou die andere websites ook als propaganda kunnen zien.
Stabiel kun je dus gerust weg strepen.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
probleem met de koerden? ach.. je kunt het zo zien inderdaad.
Hehe, Turkije bestaat uit meer beelden dan toeristische plaatsen in Bodrum en Marmaris he, heb je enig idee hoeveel bedelaars er in Turkije worden opgepakt, dagelijks?quote:stabiel is het omdat het economisch vooruit gaat en niet elke dag mensen sterven van iets simpels zoals honger..
Ik neem geen rol. ik zeg alleen dat turkije niet als iran kan handelen en opeens kan zeggen, we stuenen palestina, plat met israel en dergelijke..quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die trots is op Turkije en de houding die Turkije inneemt in het conflict.
Dat ongetwijfeld.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die trots is op Turkije en de houding die Turkije inneemt in het conflict.
Moet ik nu aan een kemalist/bozkurtcu denken ofzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik ben een moslim die opgegroeid is in het westen.
DUS ik denk vooral niet zoals de moslims daar...
Deze website kan dan wel behoorlijk eenzijdig zijn, de websites in de overige websites zijn dat ook. Mensen moeten daar hun eigen mening over vormen.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Kom, die www. tellthechildrenthetruth.com of wat was het ook alweer, dat is gewoon compleet eenzijdig. Vlamingen en Nederlanders collaboreerden ook met den Duits, en zionisten collaboreerden met den Duits omdat ze zich wel konden vinden in een "verwijdering" van alle Europese joden richting "Israël".
Ik vind dat soort van sites echt verwerpelijk eerlijk gezegd. Die zijn gewoon gericht op het maken van één enkel punt, namelijk: moslim = nazi.
Niemand verwacht dat landen als Turkije dat doen, maar sancties opleggen kan geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem geen rol. ik zeg alleen dat turkije niet als iran kan handelen en opeens kan zeggen, we stuenen palestina, plat met israel en dergelijke..
Hoe leg je dit uit?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stabiel kun je dus gerust weg strepen.
[..]
Hehe, Turkije bestaat uit meer beelden dan toeristische plaatsen in Bodrum en Marmaris he, heb je enig idee hoeveel bedelaars er in Turkije worden opgepakt, dagelijks?
HHAHSHHAHAHAHAHHA,quote:Op maandag 17 juli 2006 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat landen als Turkije dat doen, maar sancties opleggen kan geen kwaad lijkt me.
Wist je dat Coalitie van Ecevit werd bestempeld als meest corrupte die in Turkije aan de macht was? Nu er een goed stabiel 1regeringspartij is die wel is gekozen door het volk gaat het tuurlijk beter.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe leg je dit uit?
Turkije is op dit moment groeiende. Het heeft 2 economische crisis overleeft.
Wat er in turkije gebeurt kun je niet vergelijken met israel, syrie, iran en palestina.
Jup en Ataturk leeft nog.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
HHAHSHHAHAHAHAHHA,
sancties opleggen op israel (joden? zij ownen de helft van wereld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |