waar bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:45 schreef -IksRee- het volgende:
dan ook nog eens de mensen aan het verdedigen die in hun dromen jou een pijnlijke dood toewensen.
Hezbollah en Hamas zijn fundamentalistische moslimorganisaties die vrouwen als Erodome per direct een kopje kleiner zouden maken als ze de kans zouden krijgen.quote:
Ik denk dat het bedoelt dat de moslims de niet moslims willen uitroeien, het liefst met een pijnlijke dood.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hezbollah en Hamas zijn fundamentalistische moslimorganisaties die vrouwen als Erodome per direct een kopje kleiner zouden maken als ze de kans zouden krijgen.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
alsof zij haar video's niet in de kast hebben staan.
Als Arabieren slachtoffers maken dan gaat hun volk juist de straat op om het uitgebreid te vieren. Daar is echt geen publieke opinie, laat staan media, die Hamas, Hezbollah of wat voor groep dan ook tot de orde roept. Die jongens lachen zich te pletter om onze pers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:49 schreef Abe_Lenstra het volgende:Ze begrijpen waarschijnlijk zelf ook niet waarom maar de Westerse Media geeft alleen maar druk op Israel om toe te geven. Nog nooit heb ik ten minste de westerse media druk op Hezbolla, de PLO of Iran zien geven. Wel op Amerika, Groot Britannië en Israel.
Hezbollah geeft al lang toe dat ze zich wat dat betreft kapot lachen: hun tegenstander kan het toch nooit goed doen want als die terugschiet vallen burgerdoden en krijgen die de shit over zich heen, maar Hezbollahs burgerdoden worden goedgepraat onder het mom van 'ze kunnen het Israelische leger niet aan dus ze moeten wel'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Als Araabieren slachtoffoffers maken dan gaat hun volk juist de straat op om het uitgebreid te vieren. Daar is echt geen publieke opinie, laat staan media, die Hamas, Hezbollah of wat voor groep dan ook tot de orde roept. Die jongens lachen zich te pletter om onze pers.
Ook schijnt men te vergeten dat Hezbollah zelf 10 jaar lang burgerdoelen heeft lopen bestoken in zowel Israel als Libanon zelf!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Die worden niet direct goedgepraat, dat gaat te ver, maar er wordt nooit gesuggereerd door de heren en dames journalisten dat Hezbollah er mee zou moeten stoppen.
Het moet allemaal van Israel komen.
Toch wel leuk om te merken dat de opinievorming door de media (propaganda) niet altijd helemaal slaagt. Een NIPO enquete geeft aan dat er meer mensen begrip hebben voor de Israelische acties dan voor de acties van Hezbollah.![]()
Natuurlijk ligt er ook verantwoordelijkheid bij de palestijnen, zeker als we het over de beginfase van dit conflict hebben, maar het gaat inmiddels nergens meer over, alleen maar wraak op wraak op wraak...quote:
Ik denk dat sowieso voor aanvang van de aanvallen de kaarten al geschud waren. Grote spelers zoals Iran en Syrie zijn toch al soort van anti-Israel dus de publieke opinie zal daar weinig veranderen. Hetzelfde als dat de VS ook niet anders zal gaan denken over Israel. Israel zelf zal het denk ik niets schelen wat de rest van de wereld denkt. Israel is heel behoudend in het brengen van overwinningsberichten of verliesberichten. Ik zie vrijwel alleen maar neutrale feiten langskomen en daarmee is voor Israel vaak de kous al af. Denk dat die zich liever bezig houden met het militaire gedeelte ipv hun imago op de wereld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Die worden niet direct goedgepraat, dat gaat te ver, maar er wordt nooit gesuggereerd door de heren en dames journalisten dat Hezbollah er mee zou moeten stoppen.
Het moet allemaal van Israel komen.
Toch wel leuk om te merken dat de opinievorming door de media (propaganda) niet altijd helemaal slaagt. Een NIPO enquete geeft aan dat er meer mensen begrip hebben voor de Israelische acties dan voor de acties van Hezbollah.![]()
Tja, die zijn er hier ook die dat het liefste zouden doen, maar dat maakt niet dat ik hen dood wil, dat ik maar mijn ogen sluit voor dingen die ik onrechtvaardig vind.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hezbollah en Hamas zijn fundamentalistische moslimorganisaties die vrouwen als Erodome per direct een kopje kleiner zouden maken als ze de kans zouden krijgen.
Dat doe je wel: je sluit je ogen voor wat Hamas en Hezbollah daadwerkelijk doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, die zijn er hier ook die dat het liefste zouden doen, maar dat maakt niet dat ik hen dood wil, dat ik maar mijn ogen sluit voor dingen die ik onrechtvaardig vind.
Als je op deze wijze redeneert dan vind je Nazi-Duitsland waarschijnlijk ook het slachtoffer van de Tweede Wereldoorlog n.a.v het gruwlijke bombardement op Dresden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt er ook verantwoordelijkheid bij de palestijnen, zeker als we het over de beginfase van dit conflict hebben, maar het gaat inmiddels nergens meer over, alleen maar wraak op wraak op wraak...
Maar de hoofdverantwoordelijke in de huidige tijd is israel, die kweekt letterlijk terroristen, maakt de grond ervoor vruchtbaar door mensen als honden te behandelen.
Lees bv dit eens: http://www.amnesty.nl/landen_jaarboek/8854
Waarom heeft israel wel alle reden om boos te zijn en zijn dit geen redenen om boos te zijn?
Leg me dat eens uit, want dat snap ik werkelijk niet namelijk.
Moeders in palestina die wanhopig zijn omdat hun kinderen vergiftigd worden, maar op 1 plek terrecht kunnen waar ze iets kunnen doen en dat is bij hamas, het is israel die dit veroorzaakt door te zorgen dat de mensen in palestina geen normaal leven kunnen hebben, naar school gaan, werken, dat soort zaken, het is er gewoon niet bij voor de palestijnen.
Kinderen die opgroeien in oorlogsgebied, alles kapotgeschoten om hen heen en dat continu, dat heeft gewoon effecten op een mens, dat gaat iemand niet in de koude kleren zitten.
Neen, dat is niet waar, maar is het je niet opgevallen dat een heel land plat wordt gelegd en dat er gigantisch veel slachtoffers vallen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat doe je wel: je sluit je ogen voor wat Hamas en Hezbollah daadwerkelijk doen.
De burgers die stonden te feesten nadat ze hoorden dat Hezbollah Israelische soldaten had ontvoerd in Israel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn gedachte is bij de burger, niet bij hamas of hez, ik ben niet voor hamas en hez, ik ben voor de burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |