abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:49:14 #2
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39938582
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik zie inderdad Israel als de grootste tumor in het MO.

Een staat dat gebasseerd is op puur racisme heeft imo geen bestaansrecht.
Goh. Daar gaan al die moslimstaten waar je als Jood niet eens binnenkomt.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39938595
Zie voor een bron oa de bron van schatje, daarnaast staat er ook vanalles over op wikkipedia met een aantal koppelingen naar interessante artikelen.
pi_39938604
quote:

[..]

Hoezo racisme? Arabische partijen zijn ook vertegenwoordigd in de Knesset.
pi_39938626
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef Slayage het volgende:
Hier verder
http://wiki.fok.nl/index.php/Israel_Libanon_Crisis de OP voor dit topic..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39938650
quote:

[..]

Wat een ontzettende bullshit zeg. De staat Israël is niet racistisch en accepteert alle rassen in hun land.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:53:30 #7
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39938704
Goh, deel 24 alweer, wordt eindeloos deze discussie hier! Net zoals trouwens het Arabisch-Joods conflict...
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39938707
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef klez het volgende:

Slechts 10% van de Palestijnen in de bezette gebieden komt van het grondgebied waar nu Israel gevestigd is.
Dit blijf jij herhalen hier op het forum. Waar haal jij dit vandaan? Naar schatting 800.000 Palestijnen zijn van huis en haard verdreven toen Israel gevestigd werd. Hoe kan die 10% van jou kloppen?

Effe nog een keer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39938731
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef _The_General_ het volgende:
Zie voor een bron oa de bron van schatje, daarnaast staat er ook vanalles over op wikkipedia met een aantal koppelingen naar interessante artikelen.
Ah, bedankt schatje. Dat wist ik niet.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:56:03 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39938787
quote:

[..]

En hoe zie jij dan een oplossing voor de toestand aldaar? nog een keer 6.000.000 joden vermoorden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39938814
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef Slayage het volgende:

Met dit soort redeneringen blijven we het probleem niet aanpakken. Zitten er nog steeds Palestijnen in vluchtelingen kampen. Mag elke Jood van waar dan ook ter wereld lekker in Israel komen vertoeven, terwijl de Palestijn niet naar de de geboortegrond van zijn vader mag...
Dit beleid is puur racistisch imo.

Of misschien kunnen jullie mij op een andere gedachte brengen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39938847
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef klez het volgende:

[..]

Goh. Daar gaan al die moslimstaten waar je als Jood niet eens binnenkomt.
Een trieste verwerpelijke gevolg van het Israelische beleid.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:59:05 #13
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39938875
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit blijf jij herhalen hier op het forum. Waar haal jij dit vandaan? Naar schatting 800.000 Palestijnen zijn van huis en haard verdreven toen Israel gevestigd werd. Hoe kan die 10% van jou kloppen?

Effe nog een keer.
straks. Moet ff wat anders doen

Alvast een hint:
quote:
Even during the "Oslo" peace process -- when the Palestine Liberation Organization pretended to recognize the existence of Israel and the Jews therefore allowed the creation of a "Palestine Authority" -- it was clear that the PLO’s goal was Israel’s destruction, and not just because its leader invoked the Prophet Muhammad’s own deception. The Palestinians’ determination to destroy Israel is abundantly clear in their newly created demand of a "right of return" to Israel for "5 million" Arabs. The figure of 5 million refugees who must be returned to Israel is more than ten times the number of Arabs who actually left the Jewish slivers of the British Mandate in 1948.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39938881
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

http://wiki.fok.nl/index.php/Israel_Libanon_Crisis de OP voor dit topic..
Ja sorry ik was meteen doorgegaan Voor de volgende keer
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:00:57 #15
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39938947
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Of misschien kunnen jullie mij op een andere gedachte brengen
omdat de palestijnen er niet alleen willen wonen, ze willen het hebben en de israelieten de zee indrijven en er een kogelregen overheen geven. Neeee... maar dat is vriendelijk!!
chanceless
pi_39938981
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus "jood" en "palestijn" is een ras? We zijn het er hopelijk over eens dat "ras" een biologisch fenomeen is?
pi_39939007
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoezo racisme? Arabische partijen zijn ook vertegenwoordigd in de Knesset.
Zolang de Paestijnen maar een minderheid hebben in het land is het best. Dat is ook een van de redenen dat Sharon zsm wilde terug trekken uit Gaza en (grotendeels) uit de West/Bank. We hebben met zijn alle kunnen volgen dat Sharon demografische argumenten gebruikte om de Knesset en het ervan te overtuigen, dat dit de beste stap is.

Neemt niet wag dat wat ik beschrijf racistisch is.
-Rabia Al-Basri
pi_39939052
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En hoe zie jij dan een oplossing voor de toestand aldaar? nog een keer 6.000.000 joden vermoorden?
-Rabia Al-Basri
pi_39939095
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef klez het volgende:

straks. Moet ff wat anders doen
Kan niet wachten.
-Rabia Al-Basri
pi_39939130
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dus "jood" en "palestijn" is een ras? We zijn het er hopelijk over eens dat "ras" een biologisch fenomeen is?
Nog maar een keer
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:06:20 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39939137
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zijn die écht allemaal gewapenderhand door de Israëli 's verdreven ? Of zijn ze na een oproep van de een of andere moeftie ff * uit de buurt * gegaan terwijl er met de nieuwe bewoners werd afgerekend door de dappere moslimstrijders aldaar ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39939174
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nog maar een keer
Wat is dit nou weer? Ik stel je een gewone vraag. Is "jood" en "palestijn" een ras of niet?
pi_39939233
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Ik stel je een gewone vraag. Is "jood" en "palestijn" een ras of niet?
Hij is denk ik een beetje moe en moet zijn siesta gaan doen ofzo
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39939342
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zijn die écht allemaal gewapenderhand door de Israëli 's verdreven ? Of zijn ze na een oproep van de een of andere moeftie ff * uit de buurt * gegaan terwijl er met de nieuwe bewoners werd afgerekend door de dappere moslimstrijders aldaar ?
Nee tuurlijk is dat moeilijk na te gaan wat al die mensen individueel bewoog om er op uit te trekken. Er was strijd gaande, net als in Libanon nu, maar daarnaast zijn veel Palestijnen bewust verdreven. Toen de grenzen eenmaal getrokken waren konden ze niet meer terug.

Wat we in Libanon zien geeft wel enige inzicht wat de mensen zou hebben bewogen natuurlijk.

Veel off topic de laatste tijd zeg.
-Rabia Al-Basri
pi_39939392
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik geef je een duidelijk antwoord
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')