Ho, ho, ho. We hebben het hier over 'The chosen people' hè.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef JohnDope het volgende:
Dat komt omdat de joden geen achterlijke cultuur aanhangen.
Dat dan weer wel.quote:Innoveren
Ja. Irak was zo gelukkig voor Bush langs kwam.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef Mikrosoft het volgende:
Bush heeft Irak onder geshit. Hij moet zijn bek houden over Hezbollah. Bush is de grootste terrorist.
Ach kom op. Als Israel geen aanvallen pleegt gebruiken ze die tijd om elkaar een kopje kleiner te maken. Dan gooien ze onderling bommen naar elkaar!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die vergeldingsacties lopen gewoon elke dag als rode draad door het palestijnse leven. dat is niet iets waar echt van opgekeken wordt.
Mwoh, ik denk dat de orthi's weinig onderdoen voor de fundi's. Het enige verschil is de geweldloosheid bij die lieve pijpenkrulletjes. Vlak qua fanatisme de radicale joden ook niet uit, heur.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat komt omdat de joden geen achterlijke cultuur aanhangen. Innoveren noemen wij dat.
Nou ja, naar de markt gaan was een stuk minder riskant toen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef klez het volgende:
Ja. Irak was zo gelukkig voor Bush langs kwam.
Da's ook de schuld van Bush/Israel.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ach kom op. Als Israel geen aanvallen pleegt gebruiken ze die tijd om elkaar een kopje kleiner te maken. Dan gooien ze onderling bommen naar elkaar!
Zolang ze niet openlijk wapens dragen, en openlijk een embleem hebben, en een leider hebben(hieraan voldoen ze dus niet, want ze lopen tussen de gewone bevolking zonder zichtbaar wapen (als ze niet vechten) en niet met emblemen, leider valt over te praten, vallen ze niet onder het oorlogsrechtquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je ons dit verdag laten zien. Want volgens mij heb je een nog grotere duim dan meki soms heeft.
Ach ja, de extremistische oorlog tegen het Westen, de Joden en vredelievende Moslims was toch vroeg of laat wel gestart. Met of zonder Bush.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou ja, naar de markt gaan was een stuk minder riskant toen.
Precies.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, ik denk dat de orthi's weinig onderdoen voor de fundi's. Het enige verschil is de geweldloosheid bij die lieve pijpenkrulletjes.
Klopt ook, maar die worden 'in toom' gehouden door 'de rest'.quote:Vlak qua fanatisme de radicale joden ook niet uit, heur.
Ik denk dat het eerder een kwestie is van "eerst je school afmaken (want die staat er tenminste)", daarna ervaring opdoen in het leger (parallel met Palestijns trainingskamp) en dan pas een radicale cel in. Die middelen hebben de radicale joden wel, en de Palestijnen niet. Verschil in "luxe" (gruwelijk woord om te gebruiken ivm het inzetten van kinderen in de strijd).quote:Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef Recovering het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Klopt ook, maar die worden 'in toom' gehouden door 'de rest'.
Nou, radicale cel of niet, ik zie ze geen geweld gebruiken. (Wel een hoop nare dingen roepen)quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Mwanatabu het volgende:
en dan pas een radicale cel in.
Woeps, en toen ging het loos...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef venomsnake het volgende:
ap: Israeli ground forces enter Lebanon to attack Hizbollah bases
Best knap op zich, je zou denken dat die niet zo snel uit de lucht worden geschoten.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:23 schreef venomsnake het volgende:
Sky: Lebanese tv station reports Israeli F-16 plane shot down near Beiroet.
Als kind niet nee.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou, radicale cel of niet, ik zie ze geen geweld gebruiken.
Beide zijden hebben genoeg reden dunkt me.quote:Ja, nu onder de paraplu van het leger maar dat is niet echt zonder reden.
Helemaal niet zelfs, de jurken-en-pijpenkrullenbrigade neemt geen dienst en hoeft dat ook niet.quote:Bovendien bestaat het Israelische leger niet uitsluitend uit orthi's.
Nu je het zegt ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Helemaal niet zelfs, de jurken-en-pijpenkrullenbrigade neemt geen dienst en hoeft dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |