Nou nee hoor. Israel wil gewoon zijn soldaten terug en van Hezbollah af. Logisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoho, het Bush-virus heerst deze week. Laten we de chronologie nog even kort terughalen:
1 - Twee IDF-soldaten gekidnapt door Hezbollah;
2 - Israël lanceert dientengevolge raketten;
3 - Hezbollah start tegenoffensief.
An entirely different matter...
[..]
Dat is geen probleem van nu. Dat probleem is allang opgelost. Beetje slap lulargument altijd. Ja maar er zijn ook domme christenen dus... dus helemaal niks. Heb ik net zo goed een hekel aan.quote:Ja, het aantal burgerslachtoffers is ook ontzettend laag als je het afzet tegen de slachtoffers die door IRA-terrorisme om het leven zijn gekomen. Zo ken ik er nog wel een paar...
[..]
Niet automatisch nee. Maar gezien de situatie en het beroerde precedent wat geschapen wordt als Israel ontvoering van haar militairen door een buitenlandse militie op haar eigen grondgebied zou toestaan, wel.quote:Alweer speculatie en verwachtingen over wat Hezbollah zou doen... "if only". De daden van Hezbollah als terroristische organisatie zijn niet goed te praten, maar dat houdt niet impliciet in dat burgerslachtoffers veroorzaakt door Israël, onder de vlag van een soevereine staat, dat automatisch wél zijn.
Het lijkt me niet, dat iemand ze gedwongen heeft dit standpunt in te nemen.quote:
Probleem is dat iedereen eigenlijk een clash met Iran wil, inclusief Iran zelf. Dit zou wel eens vervelend af kunnen lopen. En ik ben geen doemdenker...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef kanaiken het volgende:
Stel nou dat we Israel even zijn gang laten gaan. Libanon wordt nog een tijdje gebombardeerd, de Hezbollah volledig ontmanteld en/of vernietigd en Israel trekt zich weer terug. Is dit niet gewoon een realistisch scenario? Of ben ik nu heel naïef?
In het onderonsje met Blair had Bush het ook over een dergelijk scenario. Er is hierin wel een rol weggelegd voor Syrië.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef kanaiken het volgende:
Stel nou dat we Israel even zijn gang laten gaan. Libanon wordt nog een tijdje gebombardeerd, de Hezbollah volledig ontmanteld en/of vernietigd en Israel trekt zich weer terug. Is dit niet gewoon een realistisch scenario? Of ben ik nu heel naïef?
wtf means tvp?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef _The_General_ het volgende:
Tvp. Is er al wat bekend over die "downed fighter" ? Was het een raket of een drone?
Nou, daar maakt Hezbollah anders geen geheim van hoor: hun doelstelling is zeer duidelijk: het compleet vernietigen van de Israelische staat, het uitmoorden van iedere jood daar en het stichten van een Palestina gebaseerd op de Shaira. Dat is hun (openbaar bekende) doelstelling, en ze zijn er nog trots op ook. He, de "Partij van Allah" is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Alweer speculatie en verwachtingen over wat Hezbollah zou doen... "if only". De daden van Hezbollah als terroristische organisatie zijn niet goed te praten, maar dat houdt niet impliciet in dat burgerslachtoffers veroorzaakt door Israël, onder de vlag van een soevereine staat, dat automatisch wél zijn.
terug vind postquote:
Dank. Zo leer je nog eens wat.quote:
Een aantal partijen kan ik me voorstellen, dat ze deze botsing graag zien verschijnen:quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef klez het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen eigenlijk een clash met Iran wil, inclusief Iran zelf. Dit zou wel eens vervelend af kunnen lopen. En ik ben geen doemdenker...
waarschijnlijk een drone volgens al-jazeeraquote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef _The_General_ het volgende:
Tvp. Is er al wat bekend over die "downed fighter" ? Was het een raket of een drone?
Dat zou het beste zijn. Helaas verschuilen die ratten zich tussen de onschuldige bevolking.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef kanaiken het volgende:
Zou dat Iran dan niet er automatisch bij betrekken?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In het onderonsje met Blair had Bush het ook over een dergelijk scenario. Er is hierin wel een rol weggelegd voor Syrië.
Kop erbij! Dat is uiteraard in scène gezet. De belangen hierbij zijn me nog niet helemaal duidelijk, omdat ik de exacte tekst niet ken. Maar dit is tè knullig om niet in scène gezet te zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In het onderonsje met Blair had Bush het ook over een dergelijk scenario. Er is hierin wel een rol weggelegd voor Syrië.
Precies wat ik dacht, Camera staat op de twee en de microfoon aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Kop erbij! Dat is uiteraard in scène gezet. De belangen hierbij zijn me nog niet helemaal duidelijk, omdat ik de exacte tekst niet ken. Maar dit is tè knullig om niet in scène gezet te zijn.
Naar zéér grote waarschijnlijkheid een stukje toneel.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, Camera staat op de twee en de microfoon aan.
Iran is iig voor een staak het vuren.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zou dat Iran dan niet er automatisch bij betrekken?
Volgens Jpost een Iraanse Zelzal raket neergehaald door IAR.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waarschijnlijk een drone volgens al-jazeera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |