abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:49:14 #2
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39938582
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik zie inderdad Israel als de grootste tumor in het MO.

Een staat dat gebasseerd is op puur racisme heeft imo geen bestaansrecht.
Goh. Daar gaan al die moslimstaten waar je als Jood niet eens binnenkomt.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39938595
Zie voor een bron oa de bron van schatje, daarnaast staat er ook vanalles over op wikkipedia met een aantal koppelingen naar interessante artikelen.
pi_39938604
quote:

[..]

Hoezo racisme? Arabische partijen zijn ook vertegenwoordigd in de Knesset.
pi_39938626
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef Slayage het volgende:
Hier verder
http://wiki.fok.nl/index.php/Israel_Libanon_Crisis de OP voor dit topic..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39938650
quote:

[..]

Wat een ontzettende bullshit zeg. De staat Israël is niet racistisch en accepteert alle rassen in hun land.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:53:30 #7
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39938704
Goh, deel 24 alweer, wordt eindeloos deze discussie hier! Net zoals trouwens het Arabisch-Joods conflict...
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39938707
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef klez het volgende:

Slechts 10% van de Palestijnen in de bezette gebieden komt van het grondgebied waar nu Israel gevestigd is.
Dit blijf jij herhalen hier op het forum. Waar haal jij dit vandaan? Naar schatting 800.000 Palestijnen zijn van huis en haard verdreven toen Israel gevestigd werd. Hoe kan die 10% van jou kloppen?

Effe nog een keer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39938731
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef _The_General_ het volgende:
Zie voor een bron oa de bron van schatje, daarnaast staat er ook vanalles over op wikkipedia met een aantal koppelingen naar interessante artikelen.
Ah, bedankt schatje. Dat wist ik niet.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:56:03 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39938787
quote:

[..]

En hoe zie jij dan een oplossing voor de toestand aldaar? nog een keer 6.000.000 joden vermoorden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39938814
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef Slayage het volgende:

Met dit soort redeneringen blijven we het probleem niet aanpakken. Zitten er nog steeds Palestijnen in vluchtelingen kampen. Mag elke Jood van waar dan ook ter wereld lekker in Israel komen vertoeven, terwijl de Palestijn niet naar de de geboortegrond van zijn vader mag...
Dit beleid is puur racistisch imo.

Of misschien kunnen jullie mij op een andere gedachte brengen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39938847
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef klez het volgende:

[..]

Goh. Daar gaan al die moslimstaten waar je als Jood niet eens binnenkomt.
Een trieste verwerpelijke gevolg van het Israelische beleid.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:59:05 #13
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39938875
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit blijf jij herhalen hier op het forum. Waar haal jij dit vandaan? Naar schatting 800.000 Palestijnen zijn van huis en haard verdreven toen Israel gevestigd werd. Hoe kan die 10% van jou kloppen?

Effe nog een keer.
straks. Moet ff wat anders doen

Alvast een hint:
quote:
Even during the "Oslo" peace process -- when the Palestine Liberation Organization pretended to recognize the existence of Israel and the Jews therefore allowed the creation of a "Palestine Authority" -- it was clear that the PLO’s goal was Israel’s destruction, and not just because its leader invoked the Prophet Muhammad’s own deception. The Palestinians’ determination to destroy Israel is abundantly clear in their newly created demand of a "right of return" to Israel for "5 million" Arabs. The figure of 5 million refugees who must be returned to Israel is more than ten times the number of Arabs who actually left the Jewish slivers of the British Mandate in 1948.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39938881
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

http://wiki.fok.nl/index.php/Israel_Libanon_Crisis de OP voor dit topic..
Ja sorry ik was meteen doorgegaan Voor de volgende keer
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:00:57 #15
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39938947
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Of misschien kunnen jullie mij op een andere gedachte brengen
omdat de palestijnen er niet alleen willen wonen, ze willen het hebben en de israelieten de zee indrijven en er een kogelregen overheen geven. Neeee... maar dat is vriendelijk!!
chanceless
pi_39938981
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus "jood" en "palestijn" is een ras? We zijn het er hopelijk over eens dat "ras" een biologisch fenomeen is?
pi_39939007
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoezo racisme? Arabische partijen zijn ook vertegenwoordigd in de Knesset.
Zolang de Paestijnen maar een minderheid hebben in het land is het best. Dat is ook een van de redenen dat Sharon zsm wilde terug trekken uit Gaza en (grotendeels) uit de West/Bank. We hebben met zijn alle kunnen volgen dat Sharon demografische argumenten gebruikte om de Knesset en het ervan te overtuigen, dat dit de beste stap is.

Neemt niet wag dat wat ik beschrijf racistisch is.
-Rabia Al-Basri
pi_39939052
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En hoe zie jij dan een oplossing voor de toestand aldaar? nog een keer 6.000.000 joden vermoorden?
-Rabia Al-Basri
pi_39939095
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef klez het volgende:

straks. Moet ff wat anders doen
Kan niet wachten.
-Rabia Al-Basri
pi_39939130
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dus "jood" en "palestijn" is een ras? We zijn het er hopelijk over eens dat "ras" een biologisch fenomeen is?
Nog maar een keer
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:06:20 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39939137
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zijn die écht allemaal gewapenderhand door de Israëli 's verdreven ? Of zijn ze na een oproep van de een of andere moeftie ff * uit de buurt * gegaan terwijl er met de nieuwe bewoners werd afgerekend door de dappere moslimstrijders aldaar ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39939174
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nog maar een keer
Wat is dit nou weer? Ik stel je een gewone vraag. Is "jood" en "palestijn" een ras of niet?
pi_39939233
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Ik stel je een gewone vraag. Is "jood" en "palestijn" een ras of niet?
Hij is denk ik een beetje moe en moet zijn siesta gaan doen ofzo
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39939342
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zijn die écht allemaal gewapenderhand door de Israëli 's verdreven ? Of zijn ze na een oproep van de een of andere moeftie ff * uit de buurt * gegaan terwijl er met de nieuwe bewoners werd afgerekend door de dappere moslimstrijders aldaar ?
Nee tuurlijk is dat moeilijk na te gaan wat al die mensen individueel bewoog om er op uit te trekken. Er was strijd gaande, net als in Libanon nu, maar daarnaast zijn veel Palestijnen bewust verdreven. Toen de grenzen eenmaal getrokken waren konden ze niet meer terug.

Wat we in Libanon zien geeft wel enige inzicht wat de mensen zou hebben bewogen natuurlijk.

Veel off topic de laatste tijd zeg.
-Rabia Al-Basri
pi_39939392
quote:

[..]

Ik geef je een duidelijk antwoord
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:14:03 #26
45206 Pietverdriet
pi_39939416
Slayage, wat is nu jou oplossings idee, weer een gaap smily plaatsen?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:15:35 #27
78780 deedeetee
pi_39939477
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee tuurlijk is dat moeilijk na te gaan wat al die mensen individueel bewoog om er op uit te trekken. Er was strijd gaande, net als in Libanon nu, maar daarnaast zijn veel Palestijnen bewust verdreven. Toen de grenzen eenmaal getrokken waren konden ze niet meer terug.
Je bedoelt dat die oproep er niet is geweest ? Men is niet blij ff uit de weg gegaan zodat de joden afgeslacht konden worden zonder dat zij er last van hadden en ze daarna weer fijn terugkonden naar hun eigen woonplaats/slachtveld ?
jammer voor hun dat het ietsje anders uitpakte, de joden waren 't zat om zich zomaar te laten vermoorden...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:18:08 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39939563
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:53 schreef Demophon het volgende:
Goh, deel 24 alweer, wordt eindeloos deze discussie hier! Net zoals trouwens het Arabisch-Joods conflict...
De hele discussie hier valt tot één vraag te herleiden:

Heeft een Jood het recht zich te verdedigen wanneer men hem probeert te vernietigen, of niet?

Volgens zeer velen, van links tot de Hoer van de Islam (Frankrijk), schijnt dit zelfverdedigingsrecht voor iedereen te gelden, behalve voor Joden.
The End Times are wild
pi_39939574
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat is geen duidelijk antwoord. Om te weten wat jij racistisch vindt, zal ik eerst moeten weten wat jij een "ras" noemt. Je bent denk ik aan het zuigen omdat je je eigen claim niet hard kan maken. Is geen antwoord, het is een smiley van desinteresse en een teken van disrespect.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:18:29 #30
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39939578
quote:

[..]

Daar zijn "ze" goed in, zolang mogelijk vragen ontwijken
Trotse papa van Eden
pi_39939619
quote:

[..]

Oh, nou dan ben je zeker ook heel blij met:
Saudi-Arabie
Iran
Irak
Egypte
Jemen
Sudan
Syrie
Jordanie
etc etc etc

Of nee wacht, daar gelden andere regels voor zeker?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:20:04 #32
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39939632
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat betekent voor ons: Uitgeluld
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 14:24:54 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39939788
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

De hele discussie hier valt tot één vraag te herleiden:

Heeft een Jood het recht zich te verdedigen wanneer men hem probeert te vernietigen, of niet?
heeft Israel het recht zich te verdedigen
quote:
Volgens zeer velen, van links tot de Hoer van de Islam (Frankrijk), schijnt dit zelfverdedigingsrecht voor iedereen te gelden, behalve voor Joden.
beargementeer dat eens?
quote:
de Hoer van de Islam (Frankrijk)
kleuter ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_39939795
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Slayage, wat is nu jou oplossings idee, weer een gaap smily plaatsen?
Kijk zo kan het ook Gewoon netjes een vraag stellen, zonder einsteins en suggestieve holocaust posts.

Dat Israel daar nietss te zoeken is een mening natuurlijk. Daarnaast is het wel een feit en dat zal de gedurende afzienbare tijd niet veranderen.

Optie 1
1 staat Joden en Palestijnen met zijn allen gezellig op de thee. Wellicht utopisch vandaag de dag, maar misschien niet zo vergezcoht als je kijkt hoe de Joden gedurende eeuwen tussen Moslims hebben geleefd.

Optie 2
2 staat oplossing. Waarschijnlijk de enige oplossing voor de afzienbare tijd. Deze oplossing wordt alleen met de dag kleiner, omdat Israel sinds 67 landjepik heeft toegepast tot op de dag van vandaag, door de nederzettingen steeds maar weer verder uit te breiden. En nu helemaal met die muur natuurlijk. Zo wordt een levensvatbare Palestijnse staat wel heeeel moeilijk.

Dus tja het ziet er eigenlijk niet naar uit dat er een oplossing is
-Rabia Al-Basri
pi_39939875
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je bedoelt dat die oproep er niet is geweest ? Men is niet blij ff uit de weg gegaan zodat de joden afgeslacht konden worden zonder dat zij er last van hadden en ze daarna weer fijn terugkonden naar hun eigen woonplaats/slachtveld ?
jammer voor hun dat het ietsje anders uitpakte, de joden waren 't zat om zich zomaar te laten vermoorden...
Interessante kijk op de geschiedenis
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:28:46 #36
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39939906
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Saudi-Arabie
Iran
Irak
Egypte
Jemen
Sudan
Syrie
Jordanie
etc etc etc

Israel en tumor?
Israel wordt uitgelokt door zijn buurlanden..
heb je gezien hoevel arabische landen om Israel zitten? ruimte genoeg niet?
Waarom moeten ze perse dat kleine stukje land hebben?

Hij zal er natuurlijk geen antwoord op geven... maar...
Noem mij een conflict, buiten deze, waarin Israel met alle recht zichzelf verdedigd, Israel bij betrokken is?
O nee, t zijn alleen maar moslims die overal op de Eta en IRA na, ruzie lopen te schoppen..

Indonesie, tsertsenie, bosnie, 9/11, London, Madrid en helaas meer om op te noemen.
EN al die laffe aanvallen op Israeliers: Entebbe, Munchen etc ?

Heeft een Israelier ooit een aanslag gepleegd ?
Trotse papa van Eden
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:30:06 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39939939
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

heeft Israel het recht zich te verdedigen
[..]
Aangezien voor ieder ander land zelfverdedigingsrecht wél vanzelfsprekend is, vraag ik me af waarom dit voor Israel niet geldt. Waar Israël zich in onderscheid is dat het de enige Joodse staat is.
quote:
beargementeer dat eens?
Waarom steunde Balkenende de VS wél toen zij, op basis van valse geruchten en zonder zelf in het geringst bedreigd te worden, Irak aanvielen, en nu Israel niet, nu dat land fysiek aangevallen wordt?
quote:
kleuter ...
Kinderachtig wellicht. Maar ó zo waar. In WO-II was Frankrijk overigens een nazi-hoer.
The End Times are wild
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:30:11 #38
78780 deedeetee
pi_39939944
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Want ? Is het nu volgens jou wel, of niet waar ? Of weet je het gewoon niet ?
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 14:33:32 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39940030
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien voor ieder ander land zelfverdedigingsrecht wél vanzelfsprekend is, vraag ik me af waarom dit voor Israel niet geldt. Waar Israël zich in onderscheid is dat het de enige Joodse staat is.
het geld dan ook wel voor Israel
quote:
[..]

Waarom steunde Balkenende de VS wél toen zij, op basis van valse geruchten en zonder zelf in het geringst bedreigd te worden, Irak aanvielen, en nu Israel niet, nu dat land fysiek aangevallen wordt?
omdat hij voor was
quote:
[..]

Kinderachtig wellicht. Maar ó zo waar. In WO-II was Frankrijk overigens een nazi-hoer.
nee enkel kinderachtig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_39940041
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Dat betekent voor ons: Uitgeluld
Ik ga maar een koude douche nemen, want ik weet niet hoe ik dit te boven kom.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:34:09 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39940047
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef B4CO het volgende:

[..]

Kijk hiermee geef je wel een beetje aan niks van het conflict te snappen

Maar ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik poep op al dat gelovige gezeik van die lui daar.
quote:
Heeft een Israelier ooit een aanslag gepleegd ?
pi_39940062
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Saudi-Arabie
Iran
Irak
Egypte
Jemen
Sudan
Syrie
Jordanie
etc etc etc

Nee hoor daar gelden dezelfde regels voor.
-Rabia Al-Basri
pi_39940074
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat? Zo is het gegaan hoor. Misschien moet je zelf eens wat echte geschiedenisboeken lezen ipv slecht gekopieerde romans van een pedoschrijver uit 700.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:35:12 #44
78780 deedeetee
pi_39940075
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik ga maar een koude douche nemen, want ik weet niet hoe ik dit te boven kom.
Flauw hoor nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:35:14 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39940076
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef B4CO het volgende:

[..]

Israel en tumor?
Israel wordt uitgelokt door zijn buurlanden..

Hij zal er natuurlijk geen antwoord op geven... maar...
Noem mij een conflict, buiten deze, waarin Israel met alle recht zichzelf verdedigd, Israel bij betrokken is?
O nee, t zijn alleen maar moslims die overal op de Eta en IRA na, ruzie lopen te schoppen..

Indonesie, tsertsenie, bosnie, 9/11, London, Madrid en helaas meer om op te noemen.
Die paar vierkante kilometer grond die Israel beslaat interesseert de Arabische buurlanden niks. En het lot van de Palestijnen interesseert hen nog minder.
Waar het hier om gaat is dat de machthebbers in de Arabische landen de Jood als zondebok gebruiken om hun eigen wanbeleid te rechtvaardigen.
Totaal geen economische succes voor Arabieren?: De schuld van de Joden
Geen enkele prestatie op het gebied van kunst of cultuur? De schuld van de Joden
De Arabische landen tellen totaal niet mee op sportgebied?: De schuld van de Joden
Nooit een Nobelprijs (muv de "Vredesprijs" ) voor een Arabier? : De schuld van de Joden
et cetera, et cetera.

Arabieren zijn niet in staat om zelf dan ook maar het geringste te presteren of produceren. Joden daarentegen des te beter. Uit pure nijd zoekt de Arabier hier een complot achter.
The End Times are wild
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:35:29 #46
45206 Pietverdriet
pi_39940081
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Kijk zo kan het ook Gewoon netjes een vraag stellen, zonder einsteins en suggestieve holocaust posts.
Hee, JIJ hebt het over Kankergezwel in het midden oosten, en komt met domme opmerkingen dat die hezbolla pas raketten schiet nadat Israel dit offensief is begonnen, einstein
quote:
Dat Israel daar nietss te zoeken is een mening natuurlijk. Daarnaast is het wel een feit en dat zal de gedurende afzienbare tijd niet veranderen.

Optie 1
1 staat Joden en Palestijnen met zijn allen gezellig op de thee. Wellicht utopisch vandaag de dag, maar misschien niet zo vergezcoht als je kijkt hoe de Joden gedurende eeuwen tussen Moslims hebben geleefd.

Optie 2
2 staat oplossing. Waarschijnlijk de enige oplossing voor de afzienbare tijd. Deze oplossing wordt alleen met de dag kleiner, omdat Israel sinds 67 landjepik heeft toegepast tot op de dag van vandaag, door de nederzettingen steeds maar weer verder uit te breiden. En nu helemaal met die muur natuurlijk. Zo wordt een levensvatbare Palestijnse staat wel heeeel moeilijk.

Dus tja het ziet er eigenlijk niet naar uit dat er een oplossing is
Hee, Israel heeft zich terug getrokken, en wat gebeurt er vervolgens, de Raketaanvallen gaan lekker door, ergo, terugtrekken is je positie verzwakken.
Als jij een palestijnse staat wilt, dan zal je het bestaan van Israel moeten accepteren, wat jij of Hamas niet doen. Als je wat wilt bereiken zal je bereid moeten zijn de ander te accepteren als gesprekspartner. Jij hebt het over de opheffing van de staat israel, denk je dat dit een werkzame oplossingsrichting is?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:37:12 #47
45206 Pietverdriet
pi_39940126
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die paar vierkante kilometer grond die Israel beslaat interesseert de Arabische buurlanden niks. En het lot van de Palestijnen interesseert hen nog minder.
Waar het hier om gaat is dat de machthebbers in de Arabische landen de Jood als zondebok gebruiken om hun eigen wanbeleid te rechtvaardigen.
Totaal geen economische succes voor Arabieren?: De schuld van de Joden
Geen enkele prestatie op het gebied van kunst of cultuur? De schuld van de Joden
De Arabische landen tellen totaal niet mee op sportgebied?: De schuld van de Joden
Nooit een Nobelprijs (muv de "Vredesprijs" ) voor een Arabier? : De schuld van de Joden
et cetera, et cetera.

Arabieren zijn niet in staat om zelf dan ook maar het geringste te presteren of produceren. Joden daarentegen des te beter. Uit pure nijd zoekt de Arabier hier een complot achter.
Absoluut, als Israel er niet zou zijn, dan hebben de Leiders in het middenoosten pas echt een probleem.
Hun hele bestaan is gerechtvaardigt door het bestaan van Israel, dat blijft men gebruiken om af te leiden van de corruptie en wanbeleid.
pi_39940129
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Want ? Is het nu volgens jou wel, of niet waar ? Of weet je het gewoon niet ?
Check mijn eerder post. Hierover.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:38:23 #49
45206 Pietverdriet
pi_39940158
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Check mijn eerder post. Hierover.
Heb je zelf wel door hoe je hier bezig bent?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:38:48 #50
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39940170
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, Israel heeft zich terug getrokken, en wat gebeurt er vervolgens, de Raketaanvallen gaan lekker door, ergo, terugtrekken is je positie verzwakken.
Waarom roep je dit nou al 20x? Je doet net of dat het doel was van de Hezbollah en dat ze nu maar tevreden moeten zijn.

Nogal naief he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')