nou ik zie hier in me stad ook genoeg lekkere moslima's met rose, paarse, turqoise hoofdoeken, opgemaakt en wel, puntschoentje en de hele mikmak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Al Jazeera heeft trouwens best lekkere presentatrices in dienst![]()
Dat komt omdat er in het conflict meer media aanwezig is dan geweld en wapens. Het is 1 groot mediacircus met een klein beetje conflict.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Hier op fok gaat het er bijna heftiger aan toe dan daar
Digitale tv nemen, 7 euro in de maand dokken en je hebt al-jazeera en nog iets van 90 andere zenders..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom ontvang ik geen Al Jazeera?![]()
de meeste presentatrices op al-jazeera hebben geen hoofdoek op!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou ik zie hier in me stad ook genoeg lekkere moslima's met rose, paarse, turqoise hoofdoeken.
Engeland en Nederland.quote:
Sterker nog: de media zijn het voornaamste wezen van dit conflict.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef B4CO het volgende:
Het is in de media erger dan de werkelijkheid, en beide partijen zijn niet vies van een beetje proppaganda
met of zonder maakt mij niet uit, als we op een bepaald moment zijn gekomen doen ze dat ding toch wel afquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
de meeste presentatrices op al-jazeera hebben geen hoofdoek op!!
Jij bastard, blijft van onze zusters af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
met of zonder maakt mij niet uit, als we op een bepaald moment zijn gekomen doen ze dat ding toch wel af![]()
haha dat mocht je willenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bastard, blijft van onze zusters af!²
Dat doen jullie zelf niet eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zegt dat jouw zusters hém niet consequent bepotelen en sluiks de sluier laten zakken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou maak oorlog maar es leuk en gezelligerquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef Demophon het volgende:
Deze topic begint dodelijk saai en langdradig te worden....![]()
vals alarmquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef venomsnake het volgende:
en sky meld dat er een explosie zou zijn in een winkelcentrum in Rehovot /Israel
niet eigenlijk. ze hebben wel betere dingen te doen danquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom posten jullie allemaal als jullie niets bij te dragen hebben?
Ontopic. Wanneer verwachten jullie het grote grondoffensief richting de Litani?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |