abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39968684

Voorgaande links
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #01
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #02
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #03
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #04
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #05
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #06
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #07
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #08
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #09
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #10
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #11
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #12
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #13
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #14
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #15
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #16
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #17
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #18
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #19
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #20
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #21
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #22
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #23
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #24
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #25
  • Israël, Libanon/Gaza, oorlog #26

Nieuwssites
    http://ynetnews.com/
    http://english.aljazeera.net/HomePage
    http://www.haaretz.com/
    http://www.irna.ir/en/
    http://news.google.nl/
    http://edition.cnn.com/
    http://www.jpost.com/
    http://news.bbc.co.uk/
    http://www.sky.com/skynews/home
    http://www.foxnews.com/
    http://abcnews.go.com/
    http://today.reuters.com/news/home.aspx
    http://www.israelnationalnews.com/

Overige links
    Hezbollah website: www.moqawama.net - engels
    IDF website: www.idf.il - engels

Feeds
  • Ha'aretz nieuwsfeed

Picca's

Laatste nieuws:
    Haaretz nieuws ticker

Bush & Blair
    Blair & Bush

De OP kan hier gevonden worden.
    Wiki.fok

Hou het svp on-topic!
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat heb je mis. Heel mis zelfs. Qatar heeft onlangs nog een resolutie ingediend.

Klik
    Nee, ik had al eerder gemeld dat er 1 arabisch land was. Bovendien bevestig je mijn eerdere verhaal, dat er een meerderheid voor was.
  • Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:27:38 #2
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_39968698
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ach, je moest eens weten hoe vaak China en Rusland gebruikt maakt van hun veto als het gaat om Iran of Noord-Korea.
    Bovendien is het al wel gemeld, maar de permanente leden van de Veiligheidsraad (Verenigde Staten, Rusland, China, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk) hebben alle vijf vetorecht.
    Het interesseert me niet in wiens voordeel of nadeel de beslissing uitvalt, ik hekel het systeem: het is onrechtvaardig, onlogisch en is wars van belangenverstrengeling.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_39968734
    quote:
    "Overleg Abbas en Shin Bet"
    dinsdag 18 juli 2006

BEZET JERUZALEM - De baas van de Zionistische geheime dienst Shin Bet heeft deze week in de Jordaanse hoofdstad Amman een geheim onderhoud gehad met de Palestijnse president Mahmud Abbas. Dat berichtte de Zionistische krant Ha'aretz vrijdag op gezag van Palestijnse bronnen.

Onderwerp van gesprek was de ontvoering van een Zionistische bezettingsmilitair door onder anderen leden van de gewapende tak van Hamas, de Palestijnse regeringspartij.

De Shin Betdirecteur heeft Abbas, niet van Hamashuize, laten weten dat de zionistische bezetting bereid is Palestijnse gevangen vrij te laten in ruil voor de vrijlating van de Zionistische tankschutter. Maar de zionistische bezetting wil daarover alleen een akkoord sluiten met Abbas en niet met Hamas. De ontvoerders van de zionist hebben de vrijlating van gedetineerde Palestijnen in de zionistische bezetting geëist.

In Gaza-stad gingen vrijdag duizenden leden van Hamas de straat op om steun te betuigen aan de leden van de Libanese Hezbollah die twee Zionistische militairen hebben ontvoerd in het noorden van bezet Palestina. De betogers zwaaiden met gele Hezbollahvlaggen en Palestijnse en Libanese vlaggen en riepen dat de Palestijnen en Libanezen verenigd zijn in hun strijd tegen de zionistische bezetting. Zionistische en Amerikaanse vlaggen werden verbrand.

Sinds 28 juni bevindt het Zionistische leger zich in de Gazastrook in verband met de ontvoering van korporaal Gilad Shalit. Het offensief in de Gazastrook heeft al aan 86 Palestijnen en een Zionistische militair die per ongeluk door zijn collega's werd geraakt het leven gekost.

Vrijdag trok het leger zich terug uit het centraal gelegen deel van de Gazastrook, na daar drie dagen lang met het Palestijnse verzet te hebben gevochten en het verkeer tussen het noordelijke en het zuidelijke deel van de Gazastrook te hebben geblokkeerd.

Vrijdag doodde het Zionistische bezettingsleger een inzittende van een vrachtwagen die naar het oordeel van de militairen te dicht bij een Zionistische stelling kwam. Een tank vuurde een granaat op de wagen af, waarna deze explodeerde. De chauffeur wist te ontkomen, maar een passagier liet het leven.

Het Palestijnse verzet blies vrijdag in het zuiden van de Gazastrook ook een deel van een muur op die staat op de grens met Egypte. Volgens ooggetuigen werd er een gat van 6 meter breed geslagen. De daders zouden lid zijn van de gewapende tak van de regeringspartij Hamas.

Naar schatting drongen meer dan 1500 Palestijnen aan de Egyptische zijde van de grens direct de Gazastrook binnen. Zij waren gestrand wegens het Zionistische offensief in dit Palestijnse gebied. De zionistische bezetting laat sinds 25 juni niemand meer de strook binnen.

Zionistische gevechtshelikopters openden hierop het vuur nabij het gat in de muur. Volgens de strijdkrachten ging het om waarschuwingsvuur om Palestijnen te ontmoedigen de grens over te steken. Het is onbekend of er gewonden zijn gevallen.

Bron; refdag, 14-7-2006.
    pi_39968741
    tvp. Indrukwekkend die filmpjes op youtube gemaakt in Haifa. Wat moet dat een stress zijn als er om de 10 minuten luchtalarm is en je moet vluchten omdat een aantal extremisten opgevoerde kachelpijpen wilt afschieten...
    pi_39968774
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is dat voor een troep, heb jij overal Zionistisch en bezetting neergezet?
    pi_39968791
    Mutant01,de OP kan hier gevonden worden.
    Wiki.fok
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39968804
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wat is dat voor een troep, heb jij overal Zionistisch en bezetting neergezet?
    Nee
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:30:49 #8
    152415 Glasnosteraar
    Openheid van zaken!
    pi_39968813
    wat er mis is met de VN is dat landen als Saoedie Arabië, Iran, Syrië enz enz er überhaupt lid van kunnen zijn.

Now, Therefore THE GENERAL ASSEMBLY proclaims THIS UNIVERSAL DECLARATION OF HUMAN RIGHTS as a common standard of achievement for all peoples and all nations, to the end that every individual and every organ of society, keeping this Declaration constantly in mind, shall strive by teaching and education to promote respect for these rights and freedoms and by progressive measures, national and international, to secure their universal and effective recognition and observance, both among the peoples of Member States themselves and among the peoples of territories under their jurisdiction.

Article 1.
    All human beings are born free and equal in dignity and rights.They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.

Article 2.
    Everyone is entitled to all the rights and freedoms set forth in this Declaration, without distinction of any kind, such as race, colour, sex, language, religion, political or other opinion, national or social origin, property, birth or other status. Furthermore, no distinction shall be made on the basis of the political, jurisdictional or international status of the country or territory to which a person belongs, whether it be independent, trust, non-self-governing or under any other limitation of sovereignty.

Article 3.
    Everyone has the right to life, liberty and security of person.

Article 4.
    No one shall be held in slavery or servitude; slavery and the slave trade shall be prohibited in all their forms.

Article 5.
    No one shall be subjected to torture or to cruel, inhuman or degrading treatment or punishment.

Article 6.
    Everyone has the right to recognition everywhere as a person before the law.

Article 7.
    All are equal before the law and are entitled without any discrimination to equal protection of the law. All are entitled to equal protection against any discrimination in violation of this Declaration and against any incitement to such discrimination.

Article 8 ..........................

http://www.un.org/Overview/rights.html
    This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
    -- Bertrand Russell
    Glasnosteraar=Godslasteraar
    pi_39968828
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef venomsnake het volgende:
    Mutant01,de OP kan hier gevonden worden.
    Wiki.fok
    geile groene masker in je ava
    pi_39968843
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geile groene masker in je ava

een reactie op al die Israelische vlaggetjes die overal opduiken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39968859
    quote:
    En landen als China en Rusland een vetorecht hebben?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39968865
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Beetje triest, net zoals die vlaggetjes overigens.
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:32:37 #13
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39968866
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ik had al eerder gemeld dat er 1 arabisch land was. Bovendien bevestig je mijn eerdere verhaal, dat er een meerderheid voor was.
    Nee, klopt niet wat je zegt. Er zijn 5 permanente leden (die landen die ik eerder noemde) en dan heb je 10 niet permanente leden die door die vijf leden worden gekozen voor twee jaar per periode. Het is niet zo dat dat maar één Arabisch land is.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_39968867
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik moest wel een halfuur wachten voor 2e maal, zeker wete of ik het me niet had verbeeld
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:33:12 #15
    13462 BansheeBoy
    pi_39968889
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Je valt in herhaling! Zoals gewoonlijk trouwens!
    Maar je bent het toch wel met hem eens dat je een ban verdient voor je doodverwensing? Of gebruik je je vetorecht?

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    pi_39968931
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, klopt niet wat je zegt. Er zijn 5 permanente leden (die landen die ik eerder noemde) en dan heb je 10 niet permanente leden die door die vijf leden worden gekozen voor twee jaar per periode. Het is niet zo dat dat maar één Arabisch land is.
    Het is wel zo, want Qatar is het enige niet-permanente arabische lid in de VN veiligheidsraad op dit moment.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:35:14 #17
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_39968953
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel heeft duizenden raketten op wilekeurige burgers in Libanon afgeschoten

hoeveel Israeliers dood 25
    Hoeveel Libanezen 300- 400
    Gelukkig maar dat Hezbollah niets meer te vertellen heeft door het Israelisch optreden. Anders waren er al veel meer slachtoffers gevallen.
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
    pi_39968970
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar je bent het toch wel met hem eens dat je een ban verdient voor je doodverwensing? Of gebruik je je vetorecht?

²

Ik verschuil me onder ander fokgebruikers en hoop zo dat deze getroffen worden door de banregen! En dan ga ik klagen!
    chanceless
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:36:13 #19
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_39968977
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het interesseert me niet in wiens voordeel of nadeel de beslissing uitvalt, ik hekel het systeem: het is onrechtvaardig, onlogisch en is wars van belangenverstrengeling.

²
    Waarvan akte.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_39968985
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef klez het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat Hezbollah niets meer te vertellen heeft door het Israelisch optreden. Anders waren er al veel meer slachtoffers gevallen.
    Net als in Irak de terroristen niets meer te vertellen hebben door de Amerikanen
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39969006
    zijn er Israelische doden vandaag gevallen
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:38:46 #23
    152415 Glasnosteraar
    Openheid van zaken!
    pi_39969042
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En landen als China en Rusland een vetorecht hebben?
    Als alle lidstaten deze universele rechten zouden respecteren zou dat veto-systeem niet nodig zijn. Waarschijnlijk zou dan die gehele VN niet nodg zijn, behalve dan voor het meer technocratische internationale overleg.
    Maar al met al is de VN in feite synoniem met de de VS. Zouden de VS er helemaal uitstappen zou de VN helemáál niets meer voorstellen.
    This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
    -- Bertrand Russell
    Glasnosteraar=Godslasteraar
    pi_39969070
    Ik wist trouwens eerst niet dat er in Libanon ook een stad genaamd Tripoli was.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 19 juli 2006 @ 11:40:03 #25
    13462 BansheeBoy
    pi_39969083
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef Meki het volgende:
    zijn er Israelische doden vandaag gevallen
    * zie notes *

[ Bericht 32% gewijzigd door Drugshond op 19-07-2006 12:26:56 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')