nou ik zie hier in me stad ook genoeg lekkere moslima's met rose, paarse, turqoise hoofdoeken, opgemaakt en wel, puntschoentje en de hele mikmak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Al Jazeera heeft trouwens best lekkere presentatrices in dienst![]()
Dat komt omdat er in het conflict meer media aanwezig is dan geweld en wapens. Het is 1 groot mediacircus met een klein beetje conflict.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Hier op fok gaat het er bijna heftiger aan toe dan daar
Digitale tv nemen, 7 euro in de maand dokken en je hebt al-jazeera en nog iets van 90 andere zenders..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom ontvang ik geen Al Jazeera?![]()
de meeste presentatrices op al-jazeera hebben geen hoofdoek op!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou ik zie hier in me stad ook genoeg lekkere moslima's met rose, paarse, turqoise hoofdoeken.
Engeland en Nederland.quote:
Sterker nog: de media zijn het voornaamste wezen van dit conflict.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef B4CO het volgende:
Het is in de media erger dan de werkelijkheid, en beide partijen zijn niet vies van een beetje proppaganda
met of zonder maakt mij niet uit, als we op een bepaald moment zijn gekomen doen ze dat ding toch wel afquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
de meeste presentatrices op al-jazeera hebben geen hoofdoek op!!
Jij bastard, blijft van onze zusters af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
met of zonder maakt mij niet uit, als we op een bepaald moment zijn gekomen doen ze dat ding toch wel af![]()
haha dat mocht je willenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bastard, blijft van onze zusters af!²
Dat doen jullie zelf niet eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zegt dat jouw zusters hém niet consequent bepotelen en sluiks de sluier laten zakken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou maak oorlog maar es leuk en gezelligerquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef Demophon het volgende:
Deze topic begint dodelijk saai en langdradig te worden....![]()
vals alarmquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef venomsnake het volgende:
en sky meld dat er een explosie zou zijn in een winkelcentrum in Rehovot /Israel
niet eigenlijk. ze hebben wel betere dingen te doen danquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom posten jullie allemaal als jullie niets bij te dragen hebben?
Ontopic. Wanneer verwachten jullie het grote grondoffensief richting de Litani?
De pc is een uitvinding gestoeld op het Arabische rekenmodel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:00 schreef JohnDope het volgende:
Trouwens BSB jij gebruikt dus nogsteeds Amerikaans/Joodse Software?
Het verheerlijken van geweld is niet gewenst op FOK!. Ik stel daarom voor dat je in het vervolg op je woorden let.quote:
bronquote:At least 54 civilians and a Hezbollah militant were killed when Israel Air Force aircraft bombed targets in Lebanon on Wednesday, witnesses said. Thus the death toll in Israel's military operation in Lebanon has risen to over 300.
At least 12 people, including several children, were killed and 30 wounded in the strike that destroyed several houses in the southern village of Srifa, residents said.
They said more people were feared buried under the rubble of about 10 houses flattened by the strike on the village.
At least 34 other civilians were killed Wednesday in air strikes on other parts of south and east Lebanon, security sources said. Hezbollah said one of its fighters was killed in the strikes.
Most of the fatalities are civilians killed in IAF bombardments, in Balbek and the southern Lebanon town of Nabatiya.
The IDF said that in Wednesday's raids dozens of targets across Lebanon were attacked, including a launcher of a long-distance Zilzal missile, as well as Hezbollah-linked financial establishments in Beirut and Nabatiya.
Navy gunships also shelled the Christian Beirut suburb of Asharfiya, which is not held to be a Hezbollah stronghold. The shelling destroyed two trucks carrying construction drills that were probably mistaken for rocket launchers.
Ik neem aan dat je een abacus bedoelt, maar de oudste daarvan is in Griekenland gevonden. Dat neemt niet weg dat het Midden Oosten een bakermat van beschaving was, al duizenden jaren geleden. Echter toen kwam de ziekte Islam, en sindsdien, tsja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De pc is een uitvinding gestoeld op het Arabische rekenmodel.²
Jaren na de val van de Sjah waren er een hoop docu's met de titel: "Terug naarquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Echter toen kwam de ziekte Islam, en sindsdien, tsja...
quote:The tunnels were assumed to be unoccupied. The Israel force were horrified to find the first packed with Hizballah fighters heavily armed with automatic and anti-tank weapons. The force took casualties in the first blast of fire. At least one tank was blown up. The combat quickly spread to additional sectors of the warfront, joined by Hizballah fighters who sprang out of more secret tunnels which the Israeli force had not known were there.
Alles wat je hier zegt bevat geen tegenargument. Het doet er niet toe dat de resolutie ook gesteund werd door de arabische landen, aangezien zij geen stemming hebben in de VN veiligheidsraad. Alleen Qatar heeft dat. De meerderheid van landen bleef desondanks de resolutie steunen, de meerderheid binnen de VN veiligheidsraad. Dat de VS de mening van de meerderheid niet accepteert en daarom gaat veto'en is laf en toont aan dat het systeem faalt. De VS bekijkt (zoals jij al uit die ene text liet blijken) het totaal niet objectief, dat komt door haar belangen binnen Israel. Dat jij dat weigert in te zien, is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:52 schreef schatje het volgende:
Mutant01, ik heb eerder gezegd terug te zullen komen op een meningsverschil uit het vorige deel. Het klopt dat Qatar als het enige niet-permanente Arabische lid van de VN de bewuste resolutie heeft ingediend. Echter namens alle Arabische landen. Ook wel vaak het Arabische blok binnen de VN genoemd. Dat deze landen het conflict niet objectief bekijken blijkt dus wel uit de keer op keer niet evenwichtige ingediende resoluties waar Israël zeg maar als de grote boeman wordt afgeschilderd en de Palestijnen als de grote onschuldige. De VS straffen dat vervolgens af met een veto.
Al is het ook alleen maar vanwege het feit dat een land als Iran die deze resolutie ook steunt ook schuldige is aan dit conflict. Dan doel ik op het feit dat alleen die Hezbollah raketten al van Iraanse makelij zijn. Vervolgens hebben ze dan ook het lef om een resolutie te steunen die in feite dan zegt dat Israël die geleverde raketten maar doodleuk moeten accepteren. Tsja, dat kun je moeilijk gaan belonen hè?
Jup, die Katyusha stammen nog uit WO2.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ok bedankt, inderdaad aardig primitief spul zo te zien dus.
vooral die Zelzal-2 is toch erg gevaarlijk. met name die 600kg lading.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ok bedankt, inderdaad aardig primitief spul zo te zien dus.
Omdat Israel het conflict niet wil uitbreiden tot Syrie en Iran. Logisch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom is israel nog steeds zo terughoudend eigenlijk?
nee, dat was een Chinese C-802 cruise missile.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
Die Zelzal 2 is toch afgevuurd op dat marineschip?
Huh, hoe komen ze daar nou weer aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef Caesu het volgende:
[..]
nee, dat was een Chinese C-802 cruise missile.
van Syrië of Iran gekregen denk ik. en die hebben hem weer gewoon van China gekocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huh, hoe komen ze daar nou weer aan.
Mogelijk, maar internationale opinie heeft zich al tegen zIsrael gekeerd, Hezbollah gaat duidelijk voluit, ik denk niet dat er veel te verliezen is. Ik heb ook twijfels over de bereidheid van Syrie en zeker Iran om zich actief in het conflict te mengen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat Israel het conflict niet wil uitbreiden tot Syrie en Iran. Logisch.
Syrie en Iran mengen zich al actief in de strijd als ik Israel moet geloven in iedergeval. Ze hadden toch 2 trucks gebombardeerd vol met wapens, die uit Syrie kwamen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mogelijk, maar internationale opinie heeft zich al tegen zIsrael gekeerd, Hezbollah gaat duidelijk voluit, ik denk niet dat er veel te verliezen is. Ik heb ook twijfels over de bereidheid van Syrie en zeker Iran om zich actief in het conflict te mengen.
en:quote:Lebanon Prime Minister Siniora says 300 people have been killed in Israeli attacks, over half million Lebanese uprooted; appeals for immediate cease-fire, according to media reports.
quote:White House: International community supports Israel and its operations in Lebanon
Ach we zullen wel zien, zoals het nu gaat zal er in ieder geval niet veel verandering in de regio plaatsvinden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Syrie en Iran mengen zich al actief in de strijd als ik Israel moet geloven in iedergeval. Ze hadden toch 2 trucks gebombardeerd vol met wapens, die uit Syrie kwamen?
Big surprise.............quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
en:
White House: International community supports Israel and its operations in Lebanon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |