Jaja, de heilige oorlog tegen de Islam. Jij krijgt het helemaal gedraaid. Wil je niet serieus genomen worden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je die laatste zin nu eens zou omdraaien.
"Veel voorstanders van Israel zien het inderdaad als een (heilige) oorlog tegen de Islam"
Vandaar wellicht oproepjes op Fok! om mee te gaan op Jihad zich aan te melden voor het IDF?
Of je bent niet zo slim, dat kan ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:06 schreef klez het volgende:
[..]
Da's een goede redenering.![]()
Als je reageert op agressie ben jij degene die erom vraagt...
Door een groep idioten ja. Heeft verder weinig met de staat Libanon te maken. Als hezbollah extreem lange afstandsraketten zou hebben en zich in een ander staatje zouden vestigen waar de overheid ze niet aan kan (ik noem maar wat: swaziland of zo), dan zou je dat ook helemaal aan gort moeten bombarderen?quote:Israel trekt zich terug uit Libanon en wordt als dank beschoten met raketten.
Dat is gelukkig ook nog nooit geprobeerd. Ga toch weg man, het is nu gewoon genoeg geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef Posdnous het volgende:
Ja, praten.
De Pallies hebben massaal voor Hamas gekozen, en de Libanezen hebben geen korte metten gemaakt met de gijzelaars van hun land dus de cirkel is weer rond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:33 schreef Recovering het volgende:
En Hezbollah en Hamas hebbben daar zelf voor gekozen.
Hezbolla wil niet praten, die willen Israel vernietigen, die willen geen vrede, die willen israel beschieten, en de joden de zee indrijven.quote:
Dan dwing je ze maar om te praten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hezbolla wil niet praten, die willen Israel vernietigen, die willen geen vrede, die willen israel beschieten, en de joden de zee indrijven.
Das geen antwoord. Dus als je jezelf verdedigt tegen raketten vraag je erom in zee gedreven te worden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Of je bent niet zo slim, dat kan ook.
[..]
Nee. Ze zitten alleen maar in de staat Libanon...quote:Door een groep idioten ja. Heeft verder weinig met de staat Libanon te maken.
Een paar honderd doden noem ik niet "aan gort bombarderen". Moet je eens kijken hoe ze dat in Sudan aanpakken. Dat begint op "gort" te lijken, honderdduizenden doden.quote:Als hezbollah extreem lange afstandsraketten zou hebben en zich in een ander staatje zouden vestigen waar de overheid ze niet aan kan (ik noem maar wat: swaziland of zo), dan zou je dat ook helemaal aan gort moeten bombarderen?
Jezelf verlagen tot het niveau van terroristen is altijd vrij tragisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:33 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook nog nooit geprobeerd. Ga toch weg man, het is nu gewoon genoeg geweest.
Ze gaan het nu weer eens anders doen en daar hebben ze gelijk in.
Praten is over. En Hezbollah en Hamas hebbben daar zelf voor gekozen.
Er zullen ook best wel mensen zijn die een oorlog tegen de islam willen. De oproep waar jij op doelt heeft daar echter niets mee te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je die laatste zin nu eens zou omdraaien.
"Veel voorstanders van Israel zien het inderdaad als een (heilige) oorlog tegen de Islam"
Vandaar wellicht oproepjes op Fok! om mee te gaan op Jihad zich aan te melden voor het IDF?
Tja, het verleden heeft wel uitgewezen dat ze alleen maar ellende bereiken met dit gedoe. Noem het dan niet dom, maar gewoon enorm kortzichtig. ook goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:41 schreef klez het volgende:
[quote]Das geen antwoord. Dus als je jezelf verdedigt tegen raketten vraag je erom in zee gedreven te worden?
Dombo. Of pacifist, dat kan ook, maar op de een of andere manier geloof ik daar niet zo in, in jouw geval
We hebben het hier volgens mij over het 'vijadige element' en daar heeft Libanon als staat idd weinig mee te maken.quote:Nee. Ze zitten alleen maar in de staat Libanon...Wat heeft het ermee te maken?
Ik raad je aan eens de beelden te bekijken en de verslagen over dat werkelijk alles wat was opgebouwd weer vernietigd is.quote:Een paar honderd doden noem ik niet "aan gort bombarderen".
Inderdaad. (al snap ik niet wat dat hiermee te maken heeft).quote:Moet je eens kijken hoe ze dat in Sudan aanpakken. Dat begint op "gort" te lijken, honderdduizenden doden.
daar is Israel nu mee bezigquote:
een terroristische groepering die ingegraven zit in een land waar een meerderheid ze niet weg wil hebbenquote:Dat gezeur altijd van 'zij willen niet'.
Het is godverdomme gewoon een terroristische groepering van een paar duizend man, het is China niet.
jij bent toch hoop ik ook niet zo naief om te denken dat er PER SE onschuldige wijken gebombardeerd moeten worden hoop ik he?quote:En al die grote landen zouden niet eventjes die groep aan de tafel kunnen krijgen en moeten PER SE onschuldige wijken bombarderen. Zo naief ben je toch niet hoop ik he?
Precies, zover hebben we al die arme mensen inmiddels gekeregen. Dat ze zich allemaal scharen achter die fundi-idioten die het hoogste woord hebben. Dat zijn de enigen die nog iets uitstralen van 'wij kunnen er iets aan doen'. Dan wordt het vanzelf wel een jihad ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zullen ook best wel mensen zijn die een oorlog tegen de islam willen. De oproep waar jij op doelt heeft daar echter niets mee te maken.
Wat ik bedoel te stellen is dat er veel tegenstanders van Israël de strijd tegen Israël zien als een strijd van de islam tegen Israël.
Door al die arme wijken te bombarderen dwing je die terroristen tot pratenquote:
er wordt wel meer gebombardeerd dan arme wijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door al die arme wijken te bombarderen dwing je die terroristen tot praten.
Net alsof die het ene reet kan schelen hoeveel onschuldige doden er vallen. Die weten het toch wel zo te draaien dat het puur en alleen Israels schuld is.
Je denkt dat Israel bewust die wijken beschiet, gewoon zomaar, om die bevolking te treffen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door al die arme wijken te bombarderen dwing je die terroristen tot praten.
Jij schijnt dat iig wel te denken.quote:Net alsof die het ene reet kan schelen hoeveel onschuldige doden er vallen. Die weten het toch wel zo te draaien dat het puur en alleen Israels schuld is.
Mwa, wat belangrijke vluchtwegen en infrastructuur etc. jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
er wordt wel meer gebombardeerd dan arme wijken
quote:
wat een onzin als ze hoofdzakelijk woonwijken beschoten dan bestond beiroet nu niet meerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mwa, wat belangrijke vluchtwegen en infrastructuur etc. ja
Waar ook weer de burgers de dupe van zijn idd.
Hoofdzakelijk woonwijken toch.
Nee hoor. de geschiedenis heeft uitgewezen dat Israel al een keer of drie is aangevallen door buurlanden ondanks een mandaat van de VN.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, het verleden heeft wel uitgewezen dat ze alleen maar ellende bereiken met dit gedoe. Noem het dan niet dom, maar gewoon enorm kortzichtig. ook goed.
[..]
Hoe kan dat nou? Dus als de Bossche bollen een raketaanval op Dortmund lanceren verwacht jij dat Duitsland geen problemen met Nederland heeft?quote:We hebben het hier volgens mij over het 'vijadige element' en daar heeft Libanon als staat idd weinig mee te maken.
[..]
Ik bagatelliseer helemaal niets. Vernietiging van gebouwen en bruggen kan een duidelijk militair doel dienen. En soms worden daar fouten bij gemaakt. Das heel wat anders dan tanks op een ziekenhuisterrein plaatsen of raketten op Haifa afschieten.quote:Ik raad je aan eens de beelden te bekijken en de verslagen over dat werkelijk alles wat was opgebouwd weer vernietigd is.
beetje rare bagatellisering dit.
[..]
Het toont aan dat de Israelis blijkbaar een bepaalde voorzichtigheid aan de dag leggen bij hun oorlogvoering.quote:Inderdaad. (al snap ik niet wat dat hiermee te maken heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |