Dan zal Libanon wel een jonge bevolking hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:42 schreef venomsnake het volgende:
Een woordvoerder van savethechildren zei net op SkyNews dat volgens hun organisatie 45% van de doden in Libanon tot dusver kinderen zijn.
Remember the Alamo!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:47 schreef -scorpione- het volgende:
Het slaat gewoon nergens op, dat mag best gezegd worden.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan zal Libanon wel een jonge bevolking hebben.
Of een kuur dat men jonger lijkt dan dat ze zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Of Israelische piloten zijn niet zo goed in mikken..![]()
Goed stuk.. thanks.quote:
Die had ik vorige week ook gevonden na wat zoeken. Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef MMXMMX het volgende:
KK dit is alles wat ik kan vinden
http://www.webcamplaza.net/ Klik op het plaatje op het Midden oosten gedeelte .
Mischien is er iemand beter in het zoeken naar Live streams of webcams enzo ?
Ze willen Israel dus Hezbollah wat laten afzwakken, maar dunno of er kans is op troepen van de VN op de grond. Vroegah ging het minder.quote:Hezbollah quickly became the leading force in combating Israeli and U.S. influence in the region. After U.S. Marines occupied Lebanon in an attempt to enforce a United Nations-sponsored peace agreement between warring Lebanese factions, Hezbollah carried out a string of kidnappings and suicide bombings against American targets in Beirut and elsewhere. In October 1983, a Hezbollah bomber killed more than 241 Marines in a suicide attack on the Americans' barracks in Beirut. It was the largest terrorist attack on U.S. citizens at that time.
The ringleader of these and subsequent attacks, say U.S. and Israeli officials, is Hezbollah's chief military official, Imad Mugniyah. A former bodyguard for the late Palestinian leader Yasser Arafat, Mr. Mugniyah had been an engineering student at the American University in Beirut.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan zal Libanon wel een jonge bevolking hebben.
Dank.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Voor de geintereseerde hier bijna real-time verslag vanuit libanon
http://lfpm.org/forum/forumdisplay.php?f=6
Mijn vraag uit vorig topic staat nog steeds: Zal het christelijke deel van het Libanesequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dank.
Interessant om de meningen van veel burgers uit Libanon te horen..
Mocht Israel besluiten met grondtroepen Libanon in te gaan dan krijgen ze het knap lastig.
* venomsnake is bang dat dit conflict nog lang niet is afgelopen...![]()
als ze dat niet doen krijg je ook nog een burger oorlogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Mijn vraag uit vorig topic staat nog steeds: Zal het christelijke deel van het Libanese
leger tegen Israel vechten als ze daartoe opdracht krijgt van de Libanese regering??
Dat weet ik echt niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Mijn vraag uit vorig topic staat nog steeds: Zal het christelijke deel van het Libanese
leger tegen Israel vechten als ze daartoe opdracht krijgt van de Libanese regering??
Als Israel met grond troepen erin gaat, is het bijna niet uitgesloten dat er een echte oorlig uitbreekt! maar dan Met Libabon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet.het zou me niets verbazen, hun land wordt tenslotte aangevallen door een buurland. Als je op dat forum de reacties leest van sommige Christelijke burgers van Libanon blijkt daar nu niet echt uit dat ze Hizbollah de schuld geven van het platgooien van Libanon..
Maar het is afwachten wat er gaat gebeuren, ik kan niet in de toekomst kijken.
Israel is bezig met een enorme troepenopbouw bij de grens van Libanon, Sky heeft daar beelden van, enorme rijen tanks ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |