Nee, ik scrolde van onder naar bovenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmm, op een discussieforum overige berichten niet lezen, slordig.
en ik ben alweer betermaar toch bedankt
kan je even naar triggershot @ hotmail. com maile dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken diverse liberale moslims die dat ook doen en zichzelf toch moslim noemen.
Daar wringt de schoen ook denk ik.
Ik ben een niet praktizerend katholiek en ben dus christelijk. Moet ik dan net als
de zgn zwarte-kousen leven om een goed christen te zijn??
In mijn ogen zijn die mensen verkeerd bezig en vice versa denk ik.
Het moet wel gewoon gezegd kunnen worden.
Het is een groot risico....en misschien willen ze juist ook aantonen hoe erg Syrie en Iran vertegenwoordig zijn. Het lijkt me idd niet verstandig , maar ja... ze doen wat ze zelf willen en dan is het wachten op de reactie van Syrie en Iran en als gevolg daarop, wat doet de VS.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Die grondoorlog wordt er eentje met een lange adem.
Als Libanon aangeeft hun grondgebied te zullen verdeligen dan zullen Syrie en Iran zeker strijders en materieel met goedkeuring van de regering mogen aanleveren.
En dan kan het wel eens een felle en gemene oorlog worden.
Soort Vietnam maar dan in het M-O.
Ik verklaar Israel voor gek als ze dit gaan doorzetten. Dit zou ze wel eens gruwelijk kunnen gaan opbreken zeker als de strijd maanden gaat duren. Want qua manschappen heeft Iran + Syrie toch wel iets meer dan Israel. En als het tot een guerilla oorlog komt weet ik nog niet op wie ik mijn geld moet inzetten.
Sjek meel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan je even naar triggershot @ hotmail. com maile dan.
...en wat maakt dat van jou nu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
Oh, volgens Mohammed iemand die de ander voor kafir uitmaakt is zelf uit geloof gekickt, wat maakt dat van jou nu?
Welke gedeelte vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef MrJones het volgende:
[..]
...en wat maakt dat van jou nu?
Welkom in de vicieuze cirkel.
![]()
niet?quote:Ik? nee hoor ik breng alleen over wat Mohammed de profeet sas zei.
Nog even en er is geen moslim meer over op dit forumquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef MrJones het volgende:
[..]
...en wat maakt dat van jou nu?
Welkom in de vicieuze cirkel.
![]()
En de profeet zei letterlijk 'wat maakt dat van jou nu?'quote:
Even hele reactie compleet lezen, misschien dat je dan wel meer begrijptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:34 schreef MrJones het volgende:
[..]
En de profeet zei letterlijk 'wat maakt dat van jou nu?'
Dat klinkt toch meer als je eigen oordeel.
O jee
Ironisch dat jij over Jezus begintquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef schatje het volgende:
Tjezus, kan dat gewauwel over Mohammed niet ergens anders gevoerd worden? In WFL bijvoorbeeld.
bronquote:'Libanees leger klaar om land te verdedigen'
DUBAI - De Libanese strijdkrachten staan klaar om het land te verdedigen tegen een grondoffensief van Israël. Dat heeft de Libanese minister van Defensie Elias al-Murr vrijdag tegen de Arabische tv-zender al-Arabiya gezegd.
Op de vraag of de strijdkrachten zij aan zij met de hezbollah-militie zouden strijden tegen een invasie, zei de minister: „Onze grondwettelijke plicht als Libanees leger is Libanon te verdedigen. Dat is onze rol.”
Mja dan word het tijd dat de burgers nu gaan stoppen met vechten zodat hun echte leger aan de slag kan .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef -scorpione- het volgende:
Oh Libanon heeft dus toch een leger?
ja, erg 'interessant' om te zien zo'n 'live coverage' in Haifa..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef venomsnake het volgende:
op sky is live te zien hoe raketten inslaan in haifa![]()
Thanksquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Mja, dat was even bukken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef venomsnake het volgende:
quote:10 hurt, 1 seriously, in Katyusha strike on Haifa
Rockets hit post office branch, residential building, vehicle; UNIFIL post on Lebanese border struck. 14:22
ja daar leek het wel opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef MMXMMX het volgende:
Zag ik nu die man in die laadbak een doode baby omhoog houden ?
quote:Shortly after, rockets landed also in Safed, Hatzor and Kiryat Shmona, though no one was reported wounded at those sites. Firefighters worked at extinguishing a fire that resulted from the strike. Sirens warning of impending rockets also sounded in Tiberias and later in Karmiel, though no rockets were reported to have fallen.
Channel 10 reported that the water supply in the north was damaged by the attack.
Ja ik wil ook iets zienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef MMXMMX het volgende:
weet iemand iets van live feeds ? web cams ? CNN live video feeds ?
Bedankt voor de link, maar de beelden op Sky News hebben toch meer impact..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Voor de geintereseerde hier bijna real-time verslag vanuit libanon
http://lfpm.org/forum/forumdisplay.php?f=6
er was een ambassade die de streamde maar die zijn er mee gestopt na overbelasting.quote:
daarom ook imagery toegevoegtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Dr-Islam het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar de beelden op Sky News hebben toch meer impact..
Mja zelfde hier maar ik ga meer voor Fox News je moet alleen een beetje oppassen voor hun zeer gekleurde meningquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Dr-Islam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, ik heb Sky via UPC digital en ik ben er zeer tevreden mee.
BBC en CNN hebben afgedaan voor mij. Hun 'coverage' is erg saai en 'nep'..
En midden in een interessante situatie schakelen ze naar 'inside Africa' of 'Mainsail'![]()
Sky levert idd het beste werk als je het vergelijkt met CNN en de BBC. Ook veel achtergrond informatie tussen het breaking news door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Dr-Islam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, ik heb Sky via UPC digital en ik ben er zeer tevreden mee.
BBC en CNN hebben afgedaan voor mij. Hun 'coverage' is erg saai en 'nep'..
En midden in een interessante situatie schakelen ze naar 'inside Africa' of 'Mainsail'![]()
"Thank You" in "bloed".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Voor de geintereseerde hier bijna real-time verslag vanuit libanon
http://fromisrael2lebanon.com/
Zei Israël een paar dagen geleden niet nog dat ze geen grondoorlog wilden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Don't worry drugshond,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Als Libanon aangeeft hun grondgebied te zullen verdeligen dan zullen Syrie en Iran zeker strijders en materieel met goedkeuring van de regering mogen aanleveren.
En dan kan het wel eens een felle en gemene oorlog worden.
Soort Vietnam maar dan in het M-O.
Ik verklaar Israel voor gek als ze dit gaan doorzetten. Dit zou ze wel eens gruwelijk kunnen gaan opbreken zeker als de strijd maanden gaat duren. Want qua manschappen heeft Iran + Syrie toch wel iets meer dan Israel. En als het tot een guerilla oorlog komt weet ik nog niet op wie ik mijn geld moet inzetten.
Snuggere actie van hun, dat wordt de ondergang van Libanon....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:23 schreef venomsnake het volgende:
De Minister van Defensie van Libanon heeft op al-jazeera net herhaalt dat het leger van Libanon tegen Israel zal vechten mocht Israel besluiten Libanon binnen te vallen.
Ze zouden er beter aan doen om dat deel van het leger wat hezbolah niet steuntquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Snuggere actie van hun, dat wordt de ondergang van Libanon....
Ja, maar dit zouden ze nooit kunnen verkopen aan landgenoten. (wel begrijpelijk ook, hun land wordt momenteel door Israel gebombardeerd, moet je wel een heel sterk in z'n schoenen staand politicus zijn om iets dergelijks voor te stellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ze zouden er beter aan doen om dat deel van het leger wat hezbolah niet steunt
te gebruiken om hezbollah in de rug aan te vallen.
Dat zou de Israeli's de reden ontnemen om Libanon binnen te trekken.
Helaas schijnt het Libanese leger daaartoe niet in staat te zijn.![]()
Nou ja, ik denk niet dat ze dat zouden kunnen als ze het zouden willen. Ze riskeren liever geen volledige burgeroorlog. Enigzins begrijpelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef Incomplete het volgende:
Ze zouden er beter aan doen om dat deel van het leger wat hezbolah niet steunt
te gebruiken om hezbollah in de rug aan te vallen.
Dat zou de Israeli's de reden ontnemen om Libanon binnen te trekken.
Helaas schijnt het Libanese leger daaartoe niet in staat te zijn.![]()
quote:German foreign minister may travel to Middle East
German Foreign Minister Frank-Walter Steinmeier plans a trip to the Middle East next
week where he intends to meet with senior Israeli, Palestinian and Egyptian officials, the foreign ministry said on Friday.
Specific details of his trip were not immediately available and officials stressed it was still at the preliminary planning stage. (Reuters)
Kom op zeg. Je ziet toch ook wel dat dit een wanhoopsdaad is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:43 schreef -scorpione- het volgende:
Als jij mans genoeg bent om het tegen Israel op te nemen dan had je ook meer kunnen uitvoeren tegen Hezbollah. En idd, waarom niet Israel helpen de Hezbollah uit te schakelen?
Angst voor burgeroorlog. Logisch maar als ze nu om zich heen kijken zullen zequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:43 schreef -scorpione- het volgende:
Als jij mans genoeg bent om het tegen Israel op te nemen dan had je ook meer kunnen uitvoeren tegen Hezbollah. En idd, waarom niet Israel helpen de Hezbollah uit te schakelen?
Het slaat gewoon nergens op, dat mag best gezegd worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je ziet toch ook wel dat dit een wanhoopsdaad is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |