Dat is inderdaad de huidige situatie. Komt overigens nog bij de financiële en militaire steun van onder andere Syrië aan opstandelingen in Irak.quote:
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel degelijk een nauwe samenwerking bestaat tussen de Hezbollah, Syrië en Iran.
Dan had hij dat misschien beter anders kunnen formulerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
zoalshetis doelt er volgens mij op dat deze mensen (helaas) hun haat tegen Israël met de paplepel hebben binnengekregen en dus zwaar geïndoctrineerd zijn.
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.
nu is er te laat ervoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, slechts dat jouw bron niet meer up-to-date was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb onlangs ook een bron geplaatst, maar thnx..
Mijn punt is dus eigenlijk Taliban en Al-qaida leveren nog steeds strijd, binnen 5 jaar zou je toch wel dat het afgelopen moest zijn, als ze daarnaast ook nog een clubje in Irak hebben waarom niet steun ontvangen van Iran?
Laten we even eerlijk zijn, Saddam heeft het de Vs niet echt moeilijk gemaakt het is Al-qaida met al hun aanslagen en ontvoeringen die een onstabiele Irak hebben veroorzaakt na val van Saddams regime, en lijkt me er niet op dat ze bij Libanon zullen achterblijven, voor Zawahiri vs Israel gezworen vijanden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Eigenlijk is het nog steeds best saai...
Al Qaida heeft het zelf moeilijk om overeind te blijven, gestructureerd dan (financiele steun, bewapening etc), en ik denk dat ze niet op kunnen tegen Israelische leger, in Irak waar chaos en verdeeldheid heerst is het niet moeilijk om chaos te zaaien, maar Israel is wel wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nu is er te laat ervoor
Al Qaida volgt het ermee. Israel maakt Al Qaida gewoon wakker om een reactie op Israel uit te voeren
Thnxquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, slechts dat jouw bron niet meer up-to-date was.
Ik denk een kleine lek van een milimeter in Israelisch defensie/stabiliteit is al prijzenswaardig voor Iran en consortenquote:Over Iran kan ik wel zeggen, dat ze veel steun verleent, maar daarnaast nog een eigen agenda heeft en dat is het verrijken van uranium (voor 'vreedzame' doeleinden).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Alulu het volgende:
[..]
Al Qaida heeft het zelf moeilijk om overeind te blijven, gestructureerd dan (financiele steun, bewapening etc), en ik denk dat ze niet op kunnen tegen Israelische leger, in Irak waar chaos en verdeeldheid heerst is het niet moeilijk om chaos te zaaien, maar Israel is wel wat anders.
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minderquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nu is er te laat ervoor
Al Qaida volgt het ermee. Israel maakt Al Qaida gewoon wakker om een reactie op Israel uit te voeren
Behalve Israel dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische leger is enkel Israel
Al Qaida is bijna wereldwijd
Als Israel slim is dan laten ze dat over aan Libanon over en die pakt het wel aan zo niet dan pakt de VN Libanon aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minder
Prima vermaak zou dat toch zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!
Hezbollah wil ik je nog best gelijk in geven maar Hamas niet, zij hebben en menen niets te kunnen verliezen, of ondergaan in stilte en niemand hoort er wat van of met hand en tand verzetten, en men kiest voor het laatste (na een jaar aan staakt-het-vuren te hebben gehouden, niet zolang geleden).quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minder
ze moeten beiden stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!
Als ik het woord student al zie dan frons ik mijn wenkbrauwen al. Studenten die over dit soort zaken hun mond opentrekken zijn eigenlijk nooit serieus te nemen en hebben altijd oogkleppen op. Ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze erbij zeggen dat ze student zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
Wondering who the terrorists are...
bla
Beetje achterhaald. Het is allang bekend, dat het doel van Israël het decimeren van Hezbollah is omdat zij een dreiging vormt voor de veiligheid van haar inwoners. De poging om de ontvoerde soldaten terug te krijgen is ontstegen door het veiligheidsprobleem. De 12.000 raketten van Hezbollah die zij gericht heeft op Israël en op willekeurige civiele doelen afvuurt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
Wondering who the terrorists are...
-Verhaal-
Och, het wordt tijd dat Iran genuked wordt, dan gaat de geldkraan naar deze organisaties weer wat dicht en dan is het snel afgelopen hoor. Die organisaties mogen blij zijn dat ze nog bestaan en ze bestaan enkel nog omdat ze nog amper worden aangepakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.
Ja en Iran gaat stil zitten terwijl het westen ze probeert te nuken, sure.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, het wordt tijd dat Iran genuked wordt, dan gaat de geldkraan naar deze organisaties weer wat dicht en dan is het snel afgelopen hoor. Die organisaties mogen blij zijn dat ze nog bestaan en ze bestaan enkel nog omdat ze nog amper worden aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |