Dat is inderdaad de huidige situatie. Komt overigens nog bij de financiële en militaire steun van onder andere Syrië aan opstandelingen in Irak.quote:
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel degelijk een nauwe samenwerking bestaat tussen de Hezbollah, Syrië en Iran.
Dan had hij dat misschien beter anders kunnen formulerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
zoalshetis doelt er volgens mij op dat deze mensen (helaas) hun haat tegen Israël met de paplepel hebben binnengekregen en dus zwaar geïndoctrineerd zijn.
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.
nu is er te laat ervoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, slechts dat jouw bron niet meer up-to-date was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb onlangs ook een bron geplaatst, maar thnx..
Mijn punt is dus eigenlijk Taliban en Al-qaida leveren nog steeds strijd, binnen 5 jaar zou je toch wel dat het afgelopen moest zijn, als ze daarnaast ook nog een clubje in Irak hebben waarom niet steun ontvangen van Iran?
Laten we even eerlijk zijn, Saddam heeft het de Vs niet echt moeilijk gemaakt het is Al-qaida met al hun aanslagen en ontvoeringen die een onstabiele Irak hebben veroorzaakt na val van Saddams regime, en lijkt me er niet op dat ze bij Libanon zullen achterblijven, voor Zawahiri vs Israel gezworen vijanden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat zij zich er een keer buiten zullen houden. De huidige situatie is al ellendig genoeg.
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Eigenlijk is het nog steeds best saai...
Al Qaida heeft het zelf moeilijk om overeind te blijven, gestructureerd dan (financiele steun, bewapening etc), en ik denk dat ze niet op kunnen tegen Israelische leger, in Irak waar chaos en verdeeldheid heerst is het niet moeilijk om chaos te zaaien, maar Israel is wel wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nu is er te laat ervoor
Al Qaida volgt het ermee. Israel maakt Al Qaida gewoon wakker om een reactie op Israel uit te voeren
Thnxquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, slechts dat jouw bron niet meer up-to-date was.
Ik denk een kleine lek van een milimeter in Israelisch defensie/stabiliteit is al prijzenswaardig voor Iran en consortenquote:Over Iran kan ik wel zeggen, dat ze veel steun verleent, maar daarnaast nog een eigen agenda heeft en dat is het verrijken van uranium (voor 'vreedzame' doeleinden).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Alulu het volgende:
[..]
Al Qaida heeft het zelf moeilijk om overeind te blijven, gestructureerd dan (financiele steun, bewapening etc), en ik denk dat ze niet op kunnen tegen Israelische leger, in Irak waar chaos en verdeeldheid heerst is het niet moeilijk om chaos te zaaien, maar Israel is wel wat anders.
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minderquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nu is er te laat ervoor
Al Qaida volgt het ermee. Israel maakt Al Qaida gewoon wakker om een reactie op Israel uit te voeren
Behalve Israel dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische leger is enkel Israel
Al Qaida is bijna wereldwijd
Als Israel slim is dan laten ze dat over aan Libanon over en die pakt het wel aan zo niet dan pakt de VN Libanon aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minder
Prima vermaak zou dat toch zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!
Hezbollah wil ik je nog best gelijk in geven maar Hamas niet, zij hebben en menen niets te kunnen verliezen, of ondergaan in stilte en niemand hoort er wat van of met hand en tand verzetten, en men kiest voor het laatste (na een jaar aan staakt-het-vuren te hebben gehouden, niet zolang geleden).quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ze maken het alleen erger....... Ze kunnen beter die soldaat vrijlaten dan is het vandaag nog over... Maar helaas denken Hamas en Hezbollah erg makkelijk over een paar levens meer of minder
ze moeten beiden stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja man ze moeten gifgassen gaan gebruiken of nog meer steden allebij aanvallen! Vet cool zou dat zijn want dan hebben wij weer mooie filmpjes en foto's!!!1!
Als ik het woord student al zie dan frons ik mijn wenkbrauwen al. Studenten die over dit soort zaken hun mond opentrekken zijn eigenlijk nooit serieus te nemen en hebben altijd oogkleppen op. Ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze erbij zeggen dat ze student zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
Wondering who the terrorists are...
bla
Beetje achterhaald. Het is allang bekend, dat het doel van Israël het decimeren van Hezbollah is omdat zij een dreiging vormt voor de veiligheid van haar inwoners. De poging om de ontvoerde soldaten terug te krijgen is ontstegen door het veiligheidsprobleem. De 12.000 raketten van Hezbollah die zij gericht heeft op Israël en op willekeurige civiele doelen afvuurt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
Wondering who the terrorists are...
-Verhaal-
Och, het wordt tijd dat Iran genuked wordt, dan gaat de geldkraan naar deze organisaties weer wat dicht en dan is het snel afgelopen hoor. Die organisaties mogen blij zijn dat ze nog bestaan en ze bestaan enkel nog omdat ze nog amper worden aangepakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat deelname van al-qaida het heel moeilijk zou maken, vooral voor Israel.
Ja en Iran gaat stil zitten terwijl het westen ze probeert te nuken, sure.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, het wordt tijd dat Iran genuked wordt, dan gaat de geldkraan naar deze organisaties weer wat dicht en dan is het snel afgelopen hoor. Die organisaties mogen blij zijn dat ze nog bestaan en ze bestaan enkel nog omdat ze nog amper worden aangepakt.
Bepaald nietszeggend nieuws (kapotte tank of schip) wordt inderdaad vaak verpakt als een reusachtige overwinning.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Thnx![]()
[..]
Ik denk een kleine lek van een milimeter in Israelisch defensie/stabiliteit is al prijzenswaardig voor Iran en consorten
Omdat dit conflict het begin kan zijn van een oorlog waarbij heel het M-O kan worden betrokken en dan komt er gewoon WOIII. Een burgeroorlog in Soedan is regionaal en zal niet veel effect hebben op de rest van de wereld. Vandaar, niet meer dan logisch dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat is het toch dat dit conflict altijd zoveel aandacht heeft gekregen van de wereld? Wat maakt de Palestijnen zo speciaal? Waarom lijkt niemand zich bijvoorbeeld druk te maken over de bezetting/annexatie van de Westelijke Sahara door Marokko? Compleet met een veiligheidsmuur die zeer omstreden is.
Ik wordt niet echt bang van de firepower van Iran eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en Iran gaat stil zitten terwijl het westen ze probeert te nuken, sure.
Marokko is een andere verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat is het toch dat dit conflict altijd zoveel aandacht heeft gekregen van de wereld? Wat maakt de Palestijnen zo speciaal? Waarom lijkt niemand zich bijvoorbeeld druk te maken over de bezetting/annexatie van de Westelijke Sahara door Marokko? Compleet met een veiligheidsmuur die zeer omstreden is.
Volgens mij financieert Iran niet Al Qaida hoor, dat lijkt me zeer sterk, bescheiden gezegd zijn Shi'ieten en Al Qaida niet echt de beste vriendjes, vooral extreme Sunnis als Zarqawi en co. hebben nogal een 'afkeer' van Shi'ieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, het wordt tijd dat Iran genuked wordt, dan gaat de geldkraan naar deze organisaties weer wat dicht en dan is het snel afgelopen hoor. Die organisaties mogen blij zijn dat ze nog bestaan en ze bestaan enkel nog omdat ze nog amper worden aangepakt.
Uhm, Meki.....de Westelijke Sahara grenst amper aan Algerije.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
Westelijke Sahara hoort bij Marokko , Marokko beschermt enkel zijn bewoners tegen terroristen vanuit Algerije
Mogelijk omdat Marokko ook bij de Arabische wereld hoort en dat dan minder lading heeft in de Arabische wereld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Ik bedoel ze worden gesteund door Algerijequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, Meki.....de Westelijke Sahara grenst amper aan Algerije.....
Ja, dat het nu zoveel aandacht krijgt en volop in de picture staat is meer dan logisch, maar ik bedoel het meer algemeen. Of bedoel jij dat juist ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Omdat dit conflict het begin kan zijn van een oorlog waarbij heel het M-O kan worden betrokken en dan komt er gewoon WOIII.
Jawel, al quaida krijgt vooral geld volgens mij uit landen als Saudi Arabie, maar als Iran en verwanten aangepakt worden dan zal het ook moeilijker worden voor al qaida.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Alulu het volgende:
[..]
Volgens mij financieert Iran niet Al Qaida hoor, dat lijkt me zeer sterk, bescheiden gezegd zijn Shi'ieten en Al Qaida niet echt de beste vriendjes, vooral extreme Sunnis als Zarqawi en co. hebben nogal een 'afkeer' van Shi'ieten.
Ik bedoel ook in het algemeen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat het nu zoveel aandacht krijgt en volop in de picture staat is meer dan logisch, maar ik bedoel het meer algemeen. Of bedoel jij dat juist ook?
Heilige grond en veel oud zeer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat het nu zoveel aandacht krijgt en volop in de picture staat is meer dan logisch, maar ik bedoel het meer algemeen.
goede vraag!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Precies, ik denk ook dat Sheikhs uit Saudie vooral via omweggetjes geld sturen, maar Amerika en Saudie Arabie zijn nogal 'homeboys', politiek belangen, favor for a favor bla bla dus die zullen elkaar niet flink bekritiseren e.d.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, al quaida krijgt vooral geld volgens mij uit landen als Saudi Arabie, maar als Iran en verwanten aangepakt worden dan zal het ook moeilijker worden voor al qaida.
En wat heeft dat met ons van doen? Idd, niets. En zo denken journalisten en de meeste burgers nu eenmaal en het snikken over de doden begint ook pas als men er iets over leest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
Honderd duizenden doden in darfur
Nog zo'n eentje.
Mwaw, die muur is niet echt een succes hoor. Maar laten we hier geen Westelijke Sahara-topic van maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik bedoel ze worden gesteund door Algerije
Maar sinds Marokko die muur heeft is er geen enkele aanslag gepleegd behalve Casablanca dan
tis niet relevant voor jou, genoeg partijen waarvoor het wel relevant is, omgeving etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik wordt niet echt bang van de firepower van Iran eerlijk gezegd.
Vind ik nu niet echt relevant. Er zijn wel meer heilige plekjes op aarde waar oud zeer is. Ik denk dat je religie hiermee iets teveel eer doet.quote:
Come on, dat Taliban nog steeds in staat is om even een dorp te veroveren zegt toch wel aardig wat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bepaald nietszeggend nieuws (kapotte tank of schip) wordt inderdaad vaak verpakt als een reusachtige overwinning.
Oh laat Iran maar om zich heen schieten, daar lossen ze niets mee op en houden ze ook geen bondgenoot meer over in de regio.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis niet relevant voor jou, genoeg partijen waarvoor het wel relevant is, omgeving etc.
maar wat hebben wij nu eigenlijk met Libanon te maken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En wat heeft dat met ons van doen? Idd, niets. En zo denken journalisten en de meeste burgers nu eenmaal en het snikken over de doden begint ook pas als men er iets over leest.
In Israël sinds de bouw van de muur ook bijna geen zelfmoordaanslagen meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar sinds Marokko die muur heeft is er geen enkele aanslag gepleegd behalve Casablanca dan
Het zal eerder beperkt blijven tot het Midden-Oosten als ze werkelijk los gaan (de regionale landen die nu de kant van Israël hebben gekozen versus Syrië / Iran).quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Omdat dit conflict het begin kan zijn van een oorlog waarbij heel het M-O kan worden betrokken en dan komt er gewoon WOIII.
mwah er zijn slechts 30.000 coalitietroepen in dat land, misschien 40.000quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Come on, dat Taliban nog steeds in staat is om even een dorp te veroveren zegt toch wel aardig wat.
de muur is in Palestijnse gebied gebouwdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef schatje het volgende:
[..]
In Israël sinds de bouw van de muur ook bijna geen zelfmoordaanslagen meer.
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor uit nieuwsgierigheid voor iemand met kennis van de koran (Triggershot): Komt het Joodse volk ook in de koran als uitverkoren volk voor?
Ik denk dat zodra het een oorlog wordt waar het halve M-O bij betrokken is dat het WOIII gaat worden genoemd en dat de VS niet een beetje gaat toekijken. Er zitten ook nog enkele vaatjes olie in de grond daar, remember?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zal eerder beperkt blijven tot het Midden-Oosten als ze werkelijk los gaan (de regionale landen die nu de kant van Israël hebben gekozen versus Syrië / Iran).
Ik zie niet het niet gebeuren dat de beschaafde wereld militair erbij betrokken raakt tenzij er ergens anders op deze wereldbol, waar spanningen bestaan tussen moslims en door de westerse wereld gesteunde niet-moslims, de vlam in de pan slaat (kandidaten hiervoor genoeg overigens).
Indien er meer nodig was geacht zouden ze het ook vermeerderen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah er zijn slechts 30.000 coalitietroepen in dat land, misschien 40.000
Daar gaat het niet om, als ik in staat ben om een dorp van jou te veroveren al is het maar voor eventjes, ben ik dichterbij een basis van jou, meaning, meer bereik voor mijn raket?quote:een dorp veroveren is slechts een kwestie van een gehucht opzoeken zonder verdediging en naar binnen rennen, als ze die dorpen konden behouden zou ik onder de indruk zijn maar die zijn ze inmiddels al weer kwijt
hoho, Meki weet heel veel hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien kan Triggershot deze vraag ook beantwoorden.![]()
Oom syrie heeft er geen problemen mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh laat Iran maar om zich heen schieten, daar lossen ze niets mee op en houden ze ook geen bondgenoot meer over in de regio.
Dat is niet zo. Maar goed, die discussie kan beter ergens anders gevoerd worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de Marokkaanse muur is in Marokkaans gebied gebouwd
Ik denk ook niet dat Iran zijn raketten richting Damascus stuurtquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oom syrie heeft er geen problemen mee.
Vergeet Tibet niet. En zo zijn er in Azië nog een bos van dat soort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
Honderd duizenden doden in darfur
Nog zo'n eentje.
Wat zou de VN dan moeten doen volgens jou ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vraag mijzelf nog steeds af wat Kofi wenst te bereiken door de partijen enkele dagen af laten te zien van het uitmoorden van elkaars burgerbevolking.
De totale geestelijke onvolwassenheid van de VN komt nu prima aan het licht. Het zijn een stel mentale kleuters die stampvoetend de wereldvrede eisen.
zichzelf opdoekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Wat zou de VN dan moeten doen volgens jou ?
Ik bedoel steunen lan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Iran zijn raketten richting Damascus stuurt![]()
Ow?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Syrie zal keihard de lul zijn en hebben niet echt de capaciteit om zich te verdedigen.
Fijne vakantie Meki.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
ik zie jullie over 6 weken
en denk ook over slachtoffers met name voor de kinderen.
Veel succes en meet niet met 2 maten
Prettige vakantie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
Dank allah, god, jehova, boedha en de rest. Moge je besluiten voor altijd te blijven waar je heen gaat, zonder internet natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor uit nieuwsgierigheid voor iemand met kennis van de koran (Triggershot): Komt het Joodse volk ook in de koran als uitverkoren volk voor?
Niet echt, maar het is aardig kostbaar voor Israel om verschillende fronten op te houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Ja, stelt Syrië eigenlijk iets voor op militair gebied?
whuuhahaha die meki tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ze moeten beiden stoppen
Hezbollah moet stoppen met raketten afvuren
en Israel moet stoppen met het moorden van kinderen en burgers
Je ging toch internetten in Marokko? Dat had je belooftquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
Joden nemen een bijzondere positie in binnen de koran. Vandaar mijn vraag. Ik weet dat zij ook als 'mensen van het boek' worden gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Alulu het volgende:
[..]
Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?
Ik twijfel.
ze hadden wel ongeveer 20.000 troepen alleen al in Libanon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
volgens mij ontelbaar keren voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je ging toch internetten in Marokko? Dat had je belooft![]()
Anyways: fijne vakantie
Jup ze waren uitverkorene volkquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Alulu het volgende:
[..]
Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?
Ik twijfel.
Daarom twijfel ik, in de Koran gaat het heel vaak over grote Joodse profeten als Abraham (v), ook in gebed doen Moslims bijv een smeekbede en vragen vrede en zegeningen over Abraham en zijn familie en Mohammed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Joden nemen een bijzondere positie in binnen de koran. Vandaar mijn vraag. Ik weet dat zij ook als 'mensen van het boek' worden gezien.
sure.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maakt de koran ook nog melding van mij?![]()
Thanks voor antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Niet echt, maar het is aardig kostbaar voor Israel om verschillende fronten op te houden.
-edit-
Naja, wel veel sterker dan Libanon natuurlijk (veel meer tanks en troepen.)
ja was de wereld maar zo mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Indien er meer nodig was geacht zouden ze het ook vermeerderen.
niet als je er meteen weer uitgetrapt wordtquote:[..]
Daar gaat het niet om, als ik in staat ben om een dorp van jou te veroveren al is het maar voor eventjes, ben ik dichterbij een basis van jou, meaning, meer bereik voor mijn raket?
geen dankquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.![]()
![]()
Nee, dat zullen ze zeker niet doen. Alleen heet zoiets natuurlijk niet WO3. De grote landen kennen hun verantwoordelijkheid, zelfs in het openbare gekkenhuis wat de naam "midden-oosten" draagt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra het een oorlog wordt waar het halve M-O bij betrokken is dat het WOIII gaat worden genoemd en dat de VS niet een beetje gaat toekijken.
Die landen blijven olie pompen en aan iedere koper verkopen tot de dag des oordeels en daarna. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het geen groot probleem gaat worden.quote:Er zitten ook nog enkele vaatjes olie in de grond daar, remember?
baqara:quote:
meer als Libanon, minder als Jordaniequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Nog een paar nieuwsfeiten, tijden zijn ET.quote:4:30 p.m.: Hezbollah leader Sheik Hassan Nasrallah said the group's leadership remains intact, appearing on Al-Jazeera a day after Israel said it bombed a bunker where he may have been hiding. Nasrallah said there was "no way in the world'' he would surrender two Israeli soldiers snatched by his guerrillas on July 12 – setting off the current fighting -- except as part of a prisoner exchange.
4:15 p.m.: Lebanon's army, which so far has sat on the sidelines of the violence raging in the country, will join the fight against Israel if Israeli forces invade the country, Defense Minister Elias Murr said on Al-Jazeera television. "The Lebanese army - and I stress - the Lebanese army will resist and defend and will prove that it is an army that deserves respect," he said. In most of the previous Israeli attacks, including in 1978 and the 1982 invasion in which Beirut was occupied, the Lebanese army largely stayed out of the fighting. Twenty Lebanese soldiers have been killed in strikes on their bases during the nine-day-old Israeli bombardment of Lebanon.
2:10 p.m.: Two heavy explosions shook Beirut after nightfall, apparently from a new Israeli strike on the capital's southern neighborhood, a Hezbollah stronghold. The blast went off around 9 p.m., a time Israel has hit south Beirut like clockwork the past three nights. Lebanese television said the strikes hit south Beirut but had no word on casualties. Many of south Beirut's residents have fled their homes.
12:20 p.m.: A large fight between Israeli forces and Hezbollah guerrillas broke out on the Lebanese side of the border, the Israeli army said. Israel suffered several casualties, the army said. The army didn't provide numbers or conditions of the casualties.
Siniora
11:50 a.m.: Italian daily Corriere della Sera said it stood by an interview with Lebanese Prime Minister Fuad Saniora in which it quoted him as saying Hezbollah had created a "state within a state" and must be disarmed, even though his office said the premier had been misquoted. Read the interview (in Italian).
serieus?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja was de wereld maar zo mooi
de vredesmacht in kosovo is gemiddeld wat 10x zo groot?
minstens
en een mogelijke hergroepering?quote:niet als je er meteen weer uitgetrapt wordt
enige wat ze ermee hebben gewonnen is media aandacht en dode taliban
Welnee, ze hebben een enorme hoop rotzooi gekocht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
meer als Libanon, minder als Jordanie
ze hebben vooral veel van alles maar 1 tegen 1 is het niet zo veel waard behalve hun luchtverdediging die is de laatste jaren stevig opgewaardeerd al verbaasde het me dat Israeli jets zomaar rondjes over Damascus mochten vliegen misschien zijn die nieuwe systemen nog niet operationeel of willen ze een excuus om Israel aan te vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |