mwah er zijn slechts 30.000 coalitietroepen in dat land, misschien 40.000quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Come on, dat Taliban nog steeds in staat is om even een dorp te veroveren zegt toch wel aardig wat.
de muur is in Palestijnse gebied gebouwdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef schatje het volgende:
[..]
In Israël sinds de bouw van de muur ook bijna geen zelfmoordaanslagen meer.
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor uit nieuwsgierigheid voor iemand met kennis van de koran (Triggershot): Komt het Joodse volk ook in de koran als uitverkoren volk voor?
Misschien kan Triggershot deze vraag ook beantwoorden.quote:
Ik denk dat zodra het een oorlog wordt waar het halve M-O bij betrokken is dat het WOIII gaat worden genoemd en dat de VS niet een beetje gaat toekijken. Er zitten ook nog enkele vaatjes olie in de grond daar, remember?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zal eerder beperkt blijven tot het Midden-Oosten als ze werkelijk los gaan (de regionale landen die nu de kant van Israël hebben gekozen versus Syrië / Iran).
Ik zie niet het niet gebeuren dat de beschaafde wereld militair erbij betrokken raakt tenzij er ergens anders op deze wereldbol, waar spanningen bestaan tussen moslims en door de westerse wereld gesteunde niet-moslims, de vlam in de pan slaat (kandidaten hiervoor genoeg overigens).
Indien er meer nodig was geacht zouden ze het ook vermeerderen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah er zijn slechts 30.000 coalitietroepen in dat land, misschien 40.000
Daar gaat het niet om, als ik in staat ben om een dorp van jou te veroveren al is het maar voor eventjes, ben ik dichterbij een basis van jou, meaning, meer bereik voor mijn raket?quote:een dorp veroveren is slechts een kwestie van een gehucht opzoeken zonder verdediging en naar binnen rennen, als ze die dorpen konden behouden zou ik onder de indruk zijn maar die zijn ze inmiddels al weer kwijt
hoho, Meki weet heel veel hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien kan Triggershot deze vraag ook beantwoorden.![]()
Oom syrie heeft er geen problemen mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh laat Iran maar om zich heen schieten, daar lossen ze niets mee op en houden ze ook geen bondgenoot meer over in de regio.
Dat is niet zo. Maar goed, die discussie kan beter ergens anders gevoerd worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de Marokkaanse muur is in Marokkaans gebied gebouwd
Ik denk ook niet dat Iran zijn raketten richting Damascus stuurtquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oom syrie heeft er geen problemen mee.
Vergeet Tibet niet. En zo zijn er in Azië nog een bos van dat soort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
Honderd duizenden doden in darfur
Nog zo'n eentje.
Wat zou de VN dan moeten doen volgens jou ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vraag mijzelf nog steeds af wat Kofi wenst te bereiken door de partijen enkele dagen af laten te zien van het uitmoorden van elkaars burgerbevolking.
De totale geestelijke onvolwassenheid van de VN komt nu prima aan het licht. Het zijn een stel mentale kleuters die stampvoetend de wereldvrede eisen.
zichzelf opdoekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Wat zou de VN dan moeten doen volgens jou ?
Ik bedoel steunen lan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Iran zijn raketten richting Damascus stuurt![]()
Ow?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Syrie zal keihard de lul zijn en hebben niet echt de capaciteit om zich te verdedigen.
Fijne vakantie Meki.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
ik zie jullie over 6 weken
en denk ook over slachtoffers met name voor de kinderen.
Veel succes en meet niet met 2 maten
Prettige vakantie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
Dank allah, god, jehova, boedha en de rest. Moge je besluiten voor altijd te blijven waar je heen gaat, zonder internet natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu
Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor uit nieuwsgierigheid voor iemand met kennis van de koran (Triggershot): Komt het Joodse volk ook in de koran als uitverkoren volk voor?
Niet echt, maar het is aardig kostbaar voor Israel om verschillende fronten op te houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Ja, stelt Syrië eigenlijk iets voor op militair gebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |