Ik zou zeggen, bereid jezelf voor, want jij en ik maken het einde van de vijandelijkheden in dat geval niet meer mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Niks terug naar 1967. Israel wordt nooit opgedeeld.
Excuses, vergeten, dom!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef schatje het volgende:
Ja, en tegelijkertijd moeten de Palestijnen het geweld afzweren.
De joden gebruiken de Tora als toilet paper ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Geen 70 maagden maar 70 druiven.
De tekst is verkeerd vertaald.
onmogelijk dit plan want je vergeet de tempelbergquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef Hallulama het volgende:
Dus:
1. Men stopt met het bezigen van geweld
2. Iedereen* met anti-Israël sentimenten zweert het geweld af en erkent de staat Israël volgens de grenzen van 1967
3. Israël trekt zich terug tot de grenzen van 1967 en laat de politieke gevangenen vrij
4. De Palestijnen krijgen hun eigen staat, welke wereldwijd zal worden erkent, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad
5. Palestijnse vluchtelingen zullen terugkeren naar de Palestijnse staat, en niet naar Israël (moet te accepteren zijn, me dunkt, times have changed)
* Militante Palestijnse organisaties (o.a. Hamas), Hezbollah, Iran, etc.
Ik ben benieuwd, is dat volgens u allen hier het gewenste plan van aanpak? Zo ja, prima, zo nee, alternatieven graag!
Okay, interessant, klopt dit verhaal afkomstig van Wikipedia betreffende de Tempelberg een beetje wat jou betreft?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef Boomstam het volgende:
onmogelijk dit plan want je vergeet de tempelberg
als je daar een opslossing voor vind is derest easy
ja die jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Okay, interessant, klopt dit verhaal afkomstig van Wikipedia betreffende de Tempelberg een beetje wat jou betreft?
---
Laatst ook al, die Palestijnen vechten wel graag in ziekenhuizen.quote:20:47 Five Palestinians hurt as Fatah and Hamas clash in Gaza hospital
Niet zo interessant meer he, het opnoemen van slechts symptomen, of wel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:03 schreef Almere-Dude het volgende:
Laatst ook al, die Palestijnen vechten wel graag in ziekenhuizen.
welke lering bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:03 schreef Hallulama het volgende:
Ah, welnu, dan zeg ik, gewoon nog een keer proberen, en leren van het verleden!
Meki, zou jij als aanvulling bij dat plan:"de overdraging van de tempelberg aan de joden"quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
de plan van Hullahumama is een goede plan
waar staat de tempelberg en wat is dat voor een bergquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:10 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Meki, zou jij als aanvulling bij dat plan:"de overdraging van de tempelberg aan de joden"
het nog steeds een goed plan vinden?
en waarom niet/wel
lees derest van het topic even door, zo groot issie nog nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
waar staat de tempelberg en wat is dat voor een berg
ik moet wegquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
lees derest van het topic even door, zo groot issie nog niet
Is dat realistisch? Ik vind dat het niet aan één partij zou moeten behoren, maar aan alle drie de partijen. Is dat niet slimmer? Beter? Wijzer? Vriendelijker? Rechtvaardiger? Vrediger? Etc.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:10 schreef Boomstam het volgende:
Meki, zou jij als aanvulling bij dat plan:"de overdraging van de tempelberg aan de joden"
het nog steeds een goed plan vinden?
en waarom niet/wel
maar wat moet er op die berg komen staan dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef Clourhide het volgende:
Ik zeg: geen opsplitsing van de Tempelberg!
Gewoon een groot hek er omheen zetten met toegangspoortjes. De even dagen zijn voor de joden en de oneven dagen voor de moslims. De christenen mogen de bewaker spelen.
(En 25 euro pp entree vragen natuurlijk, zoals in een pretpark.)![]()
Ja, maak het nou niet te moeilijk hé.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Boomstam het volgende:
[..]
maar wat moet er op die berg komen staan dan?
2 moskeen of 1 tempel en 1 moskee of 1 super tempel?
Tsja, maar maakt dat de religieuzen wijs.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Is dat realistisch? Ik vind dat het niet aan één partij zou moeten behoren, maar aan alle drie de partijen. Is dat niet slimmer? Beter? Wijzer? Vriendelijker? Rechtvaardiger? Vrediger? Etc.
Rechtvaardig als in de aarde is van ons allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |