Correct.. Eerlijk gezegd vind ik sowieso onzin dat het in dat topic staat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Mike het volgende:
Ik kijk zelf niet naar 24...gaat dit over iets dat nog niet op de Nederlandse tv is uitgezonden?
Ja, het gaat inderdaad nergens over. Ik denk eigenlijk dat edje34 niet goed weet waar 'ie post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Correct.. Eerlijk gezegd vind ik sowieso onzin dat het in dat topic staat.
Er zijn altijd mensen die zich niet kunnen inhouden en alsnog worden gespoilerd worden omdat ze die spoilertags lezen.
Ik heb er tags om gezet en een note gegeven. We zullen hem in de gaten houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Merkie het volgende:
Al de 2e keer dat 'ie USA-spoilers in een NL-topic plaatst terwijl er een apart USA-topic is. Kan dat weggehaald worden?
Bij nader inzien, kan die hele spoiler-discussie niet verwijderd worden? Geheid dat zodra hij op de NL-tv komt meerdere mensen dat topic gaan lezen en dan toch per ongeluk de spoiler lezen. Spoilers, zelf in spoilertags, zuigen gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb er tags om gezet en een note gegeven. We zullen hem in de gaten houden
Rampscenarioquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef -Mo- het volgende:
Daar ben ik het mee eens, aangezien die spoilers lukraak worden gepost, zonder enige vorm van relevantie in dat topic. Veel mensen verwachten vervolgens niet dat iemand zo'n mongooltje is dat ie seizoens bedervende spoilers post, waardoor ze het gaan lezen. Met alle gevolgen van dien.
Tegen mijn zin, maar goed.quote:Op zondag 3 september 2006 18:43 schreef victorinox het volgende:
Kan een modje de spel/typefouten uit deze titel weghalen.
De slechteriken uit tekenfilms van vroeger
"Vroegâh" dan wel hè...quote:Op zondag 3 september 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen mijn zin, maar goed.
Zal ik er ook nog vroegah van maken?
Ik heb even creatief gedaan.quote:Op zondag 3 september 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je dan toch bezig bent SoK:
De Slimste (Mens Ter Wereld) #4 Dat heet gewoon "De Slimste". En begint morgenavond weer. Maar je hebt zeker geen Talpa daar?
Late Night met Maasland & Geel Dat heet officieel: "Late Night met
Maasland & Geel". Dus dat mag ook een TT change.
Goed werk!
Afentoe is er een probleem met de server van Chello waar ie op staat.quote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Mike het volgende:
victorinox, ik zie geen usericon meer bij je.
Ik kan er iig. geen vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef paultjuhhh het volgende:
is er al een topic over " as it is in heaven " ?
post er eens Gordon Ramsey in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=&order=relevance&fora%5B%5D=7
Aangepast.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef boneyard het volgende:
kan [Elke zaterdag om 22:30] Onder de tram iets worden als [Elke donderdag om 22:45] Onder de tram?
of die dag/tijd er gewoon af halen.
[Elke donderdag om 22:45] Onder de tram
Uiteraardquote:Op donderdag 7 september 2006 10:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wij helpen iedereen.
De vorige keer heeft ie zijn excuses aangeboden, maar hij moet niet opnieuw gaan beginnen uiteraard.
Je 200.000e komt natuurlijk in FTR.quote:
Nee in een apart Haaibaaike forumquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je 200.000e komt natuurlijk in FTR.
Ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jackass: Number two en Jackass 2?
Merge?
Aangepast, TS wordt meteen gepermbanned.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Wegmisbruikers #3: 'Gewoon hobby'
Volgens mij is dit deel 3.
daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:16 schreef Mike het volgende:
Mja, dit kan nog wel. Maar vergeet niet dat er op tv-uitzendingen ook gewoon copyrights zitten. In dit geval liggen de rechten bij SBS.
Nee, niet dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daarom vraag ik het ookik mag dus posten waar en wanneer hij gepost wordt ? of dat dan weer niet
![]()
ik snap dat er rechten opzitten maar correct me if i`m wrong... die rechten zijn voor de uitzending iedereen mag het opnemen en lijkt me dus geen probleem dat je het download en daarom denk ik dat ik ook wel mag zeggen waar andere users het kunnen vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet heeft de doorsnee TV-uitzending ook copyrights, dus ... Als iemand het heeft gemist, dan moet hij of zij maar contact opnemen met de omroep zelf. Of zo.
Zoals het trouwens in de FAQ wordt aangegeven.
[/FAQspam]
ok dan thnx voor de snelle replyquote:
Nee, tot nu toe werd er over deel 2 in dit topic gepost: Fantastic Four: The Moviequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Fantastic four 2 topic kan ik niet vinden via de search.
Is die er al ?
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat mods wel kunnen zien wat er voor een edit stond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
nee. maar mods kunnen toch edits terug zien.
Jawel, we kunnen er wat mee. En dat gaan we ook doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef boneyard het volgende:
ik heb gezien wat er stond en het was echt wel een spoiler, maar ja ik neem aan dat de mods daar nu verder weinig mee kunnen.
Zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, mooi staaltje teamwork daar.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Je spoilerde weldegelijk en daarna zei je ook nog dat je het expres deed...lekker slim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
Prison Break NL #9 Hoe gaat dit aflopen?
deze maar hij heeft het snel verwijderd vuile nsb'er
Precies en mensen voor NSB'er uitmakenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Iedereen die bewust spoilert krijgt een ban (als het ons natuurlijk is opgevallen).
Klopt, het is een twijfelgeval dezequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "ik deed het express" en "Ow, sorry, was niet de bedoeling."
Maar ja, dat ben ik dan, hè.
mwa ik geef het gewoon toe en hij gaat erover liegen wat is dan erger liegen is ook niet goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "ik deed het express" en "Ow, sorry, was niet de bedoeling."
Maar ja, dat ben ik dan, hè.
Same here, berichten invoeren gaat ook moeizaamquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
Apart geval: Ik klik op de link naar het topic van Six Feet Under en krijg een leeg topic ...![]()
Six Feet Under deel III
CLICK; Zappen met Adam Sandlerquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef most_wanted het volgende:
Iemand linkje naar het topic van Click ?
Wat zijn het toch een schatjes, he?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef dwerg het volgende:
Zoals de reus in Twin Peaks tegen Agent Cooper zei: It is happening again. De Slimste (Mens Ter Wereld) #4
Er was geen enkele reden om zo te reageren in dat topic. Het is niet alsof mensen ineens niet meer mogen reageren in een topic omdat jij daar al post.quote:
Hehe best welquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mike het volgende:
Spoiler aangepast.
Grappig ook dat zo'n uitspraak dan nog 3 keer gequote wordt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Mike ik word telkens door Canisfire gestalkt.
Heb hem een PM gestuurd ..Maar hij blijft het doen.
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Had ik tegen jou, nee !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.
Je zit op een forum met tienduizenden andere mensen, jij bent echt niet boeiend genoeg om te stalken hoor.
Ook zo iets dit is een openbaar forum mensen die op jou reactie willen reageren mogen dat dus gewoon doen en daar hoef jij ze geen toesteming voor te geven.quote:
Op een forum mag je op elkaar reageren, Haaibaaike...da's een beetje het idee van een forum.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Liever nietquote:Mocht Canisfire daadwerkelijk vandaag of morgen bij je aan de deur staan, dan hoor ik het graag.![]()
Met een bosje bloemen dat welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Op een forum mag je op elkaar reageren, Haaibaaike...da's een beetje het idee van een forum.
Mocht Canisfire daadwerkelijk vandaag of morgen bij je aan de deur staan, dan hoor ik het graag.
En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, een mooie bloemen, nou goed![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor je![]()
Ik zie ook nu dat ik Matthijs met een t heb gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik wil.
De groeten uit de rimboe 2006quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar is het topic: groeten uit de rimboe seizoen 2??
Ow daarquote:
Damn, das nog eens service!quote:
Ah dankje, ik wilde gewoon weten waarom het ge-edit was, wist helemaal niet dat het niet mocht enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarover kun je discussiëren tot je een ons weegt, het is een grijs gebied, al vind ik het persoonlijk erg betwijfelbaar dat ze legaal zijn.
Maar dat is eigenlijk irrelevant, tubgirl is ook niet illegaal, maar we willen het liever niet op Fok.
Eentje open...het is wel te slecht voor woorden eigenlijk, maar okay.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef EnderOnline het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/160075
he laat een van de topics van deze goochem eens open, hij heeft misschien een beetje kutte openingspost maar hij komt wel op tv met zijn toko, is wel wat over te zeggen.
Probeer eens http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef crossover het volgende:
Is het niet een goed idee om een soort centraal topic te maken waar alle (grote) series instaan en de dagen waarop ze uitgezonden worden in de USA?
Ik volg nu een aantal series, maar na een tijdje weet ik niet meer wanneer wat komt.. zou wel tof zijn als dat allemaal in 1 schema oid kan komen te staan.
fixedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef avotar het volgende:
NL vergeten in mijn TT voor House (MD) [NL] - part deux
Het was wel een topic met potentie andersquote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb maar meteen het hele topic weggegooid, daar ging weinig aan verloren.
Wie deed dat vorig jaar?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen wanneer iemand het organiseert.
thx ik had het ook al een keer bij topgear gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat hebben al die BBC-mensen op hun kleding zitten?
1 |
1 |
1 2 3 4 5 | Cartman's plan to propel himself into the future goes horribly wrong. South Park Elementary faces strong opposition to the topic of evolution being taught to the 4th graders, especially from Ms. Garrison who has to teach it. Eric Cartman can't be bothered with what's going on in class. He's busy manipulating his own personal time-line to align with the precise release date of the newest, hottest game. [img=550,424]http://images.southparkstudios.com/media/images/1012/1012_frozen_last_breath.jpg[/img] |
Bedanktquote:Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef Mike het volgende:
Dit zou het dan ongeveer moeten zijn.
De OP vind je hier: OP South Park
Oh okquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef Mike het volgende:
Dat maakt ook niks uit.
Het gaat er alleen om dat we op Fok! geen directe links naar zulke zaken willen hebben.
Het videobestand zijn dus warez, maar ik snap niet hoe een txt-bestand warez kan zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef Mike het volgende:
Dat maakt ook niks uit.
Het gaat er alleen om dat we op Fok! geen directe links naar zulke zaken willen hebben.
Lyrics zijn toch ook niet illegaal? Als je een bron vermeldt is alles legaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat er voor ondertitels, of als je het anders wil bekijken op de teksten en het script van een serie/film, ook gewoon auteursrechten gelden. Uittypen, eventueel vertalen en verdelen van die teksten schendt dat auteursrecht.
De "makers" van de ondertitels nemen ook gewoon maar alles over, eigenlijk maken ze zelf niets, ze bewerken alleen maar en dat mogen ze niet.
Uiteraard zijn er altijd mensen die beweren dat dit niet vast staat en dat het in wetteksten onduidelijk wordt omschreven, maar die blijken meestal full of shit te zijn.
Dus tot nader order willen we dat niet op Fok.
Jah? Wist ik niet, maar lijkt me niet. Je mag hele boeken op internet plaatsen als er maar een bron wordt vermeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
Lyrics zijn toch pas geleden wel illegaal geworden?
En wie bepaalt dan hoe groot dat stukje is? Ik vind het maar vaag.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je mag boeken alleen maar op internet plaatsen als je daar toestemming voor hebt of wanneer de auteursrechten zijn vervallen en de boeken dus tot het publiek domein behoren.
Bij Google Books vind je alleen het volledige boek als er geen auteursrechten op zitten, als dat wel zo is, krijg je enkel een stukje.
Google zelf of zo? In de VS vinden een hoop auteurs het blijkbaar ook maar vaag, want daar krijgt Google de ene na de andere rechtzaak naar het hoofd geworpen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan hoe groot dat stukje is? Ik vind het maar vaag.
YouTube links zijn in principe toegestaan. Maar het is zeker geen apart topic waard.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Southpark World of Warcraft
Warez?
Ook weer iets geleerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Mike het volgende:
[..]
YouTube links zijn in principe toegestaan. Maar het is zeker geen apart topic waard.
die tweener quotes zijn gewoon een inside joke gewordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Mike het volgende:
Mja, vriendelijk is anders, maar ik snap de gedachte erachter wel. Die 'Tweener'-posts beginnen behoorlijk irritant te worden, zeker als ze dan ook nog tig keer gequote worden. Ik heb het hele rijtje nutteloze posts verwijderd.![]()
Nee het zijn tvp's geworden. Enorm irritant ondertussen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
die tweener quotes zijn gewoon een inside joke geworden![]()
Ik geef toch gewoon mijn menningquote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Mike het volgende:
Mwah, ligt een beetje aan de context. Je lokte het nu ook wel erg uit.
stel je niet aan, joh. Denk je nou echt dat ik speciaal voor jou in dat topic kom?quote:Op zondag 19 november 2006 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat?
Viking84 stalkt mij.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stel je niet aan, joh. Denk je nou echt dat ik speciaal voor jou in dat topic kom?. Wat een grootheidswaanzin
.
ja sorry hoor, maar dan moet je niet zo voorspelbaar reageren iedere keer. Gewoon negeren is de beste oplossingquote:
Oh sorry, dat had jij moeten zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben maar matig geboeid.
Kloon-alert.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had jij moeten zeggen natuurlijk..
Lees maar wat Tong zegt over mij in Boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor, ik denk dat ik het toch al een paar keer had gezegd.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's bedoeld om je weg te jagen..hij gaat je heus niet rakenquote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees maar wat Tong zegt over mij in Boer zoekt vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |