En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, een mooie bloemen, nou goed![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor je![]()
Ik zie ook nu dat ik Matthijs met een t heb gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik wil.
De groeten uit de rimboe 2006quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar is het topic: groeten uit de rimboe seizoen 2??
Ow daarquote:
Damn, das nog eens service!quote:
Ah dankje, ik wilde gewoon weten waarom het ge-edit was, wist helemaal niet dat het niet mocht enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarover kun je discussiëren tot je een ons weegt, het is een grijs gebied, al vind ik het persoonlijk erg betwijfelbaar dat ze legaal zijn.
Maar dat is eigenlijk irrelevant, tubgirl is ook niet illegaal, maar we willen het liever niet op Fok.
Eentje open...het is wel te slecht voor woorden eigenlijk, maar okay.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef EnderOnline het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/160075
he laat een van de topics van deze goochem eens open, hij heeft misschien een beetje kutte openingspost maar hij komt wel op tv met zijn toko, is wel wat over te zeggen.
Probeer eens http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef crossover het volgende:
Is het niet een goed idee om een soort centraal topic te maken waar alle (grote) series instaan en de dagen waarop ze uitgezonden worden in de USA?
Ik volg nu een aantal series, maar na een tijdje weet ik niet meer wanneer wat komt.. zou wel tof zijn als dat allemaal in 1 schema oid kan komen te staan.
fixedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef avotar het volgende:
NL vergeten in mijn TT voor House (MD) [NL] - part deux
Het was wel een topic met potentie andersquote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb maar meteen het hele topic weggegooid, daar ging weinig aan verloren.
Wie deed dat vorig jaar?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen wanneer iemand het organiseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |