quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 11:51 schreef Kluk_Kluk het volgende:
meesterlijk deze serie, was gewoon janken die laatste aflevering....
Ik vond het al zo erg dat de eerste Robin Hood (Michael Praed) werd vervangen door die blonde gozer (zoon van Sean Connery!)!!
Met Lady Marion
quote:Zijn we het er wel over eens dat Bruinharige Robin de betere Robin is? Hm?
Op vrijdag 13 juni 2003 11:56 schreef hyperfuzz het volgende:
Dat hier nog geen topic over was, het verbaast me. Overigens, voor zover ik me herinner werd de serie ook veel ehmm weirder nadat Mr. Blonde ten tonele verscheen, meer met geesten etc. Am I right? Tis alweer jaaaaren geleden[afbeelding]
Met Lady Marion
En ja, het klopt dat het toen allemaal veel fantasierijker werd. Bruine Robin had alleen iets met Herne te maken en niet met heksen enzo, geloof ik...
quote:Zojuist gevonden!! DVDs via Amazon!
Op vrijdag 13 juni 2003 11:58 schreef flappentap het volgende:
Nog steeds mn favoriete serie aller tijden. Hij werd jaren terug EINDELIJK herhaald door de VPRO. Ik alles opnemen, zonden ze alleen de eerste 6 (van 12) afleveringen uit! Daarna nog smeekbedes gestuurd of ze de andere 6 ook wilden uitzenden, maar geen reactie gehad. De muziek in de serie was ook super: Clannad. Die CD heb ik ook al jaren daardoor.
behalve dan de dood van die eerste robin, en z'n opvolging door die blonde....was dat trouwens niet de zoon van Sean Connery ofzo?
quote:Uw vraag is reeds beantwoord
Op vrijdag 13 juni 2003 12:02 schreef Abbadon het volgende:
behalve dan de dood van die eerste robin, en z'n opvolging door die blonde....was dat trouwens niet de zoon van Sean Connery ofzo?
quote:Super!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 12:02 schreef flappentap het volgende:
vecrgeet amazon!!! Ze hebben em ook bij ro-direct! Dat zit verdorie om de hoek bij mij!! http://elcheapo.nl/rd.pl?bfid=10554988816483&action=buy&siteid=rodirect&rowid=3 23,71 EUR inc verzendkosten... TSJAKKA! HEBBEN
(dit doet me btw wel denken aan een andere serie over William tell )
quote:Crossbow????? Superenge serie vond ik dat!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Oew... I remember
Ik was wel helemaal verliefd op die Robin Hood destijds(dit doet me btw wel denken aan een andere serie over William tell
)
quote:Ja daar zijn we het zeker over eens... die bruine was veeel beter. Toen die blonde ten tonele verscheen was het eigenlijk vrij snel gedaan met de serie. Werd een beetje te vaag allemaal.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:59 schreef jellyrose het volgende:[..]
Zijn we het er wel over eens dat Bruinharige Robin de betere Robin is? Hm?
En ja, het klopt dat het toen allemaal veel fantasierijker werd. Bruine Robin had alleen iets met Herne te maken en niet met heksen enzo, geloof ik...
quote:overheen gelezen
Op vrijdag 13 juni 2003 12:03 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Uw vraag is reeds beantwoord
quote:Volgens mij zijn er sowieso 3 series van 12 afleveringen.. maar zeker weten doe ik het niet..
Op vrijdag 13 juni 2003 12:03 schreef hyperfuzz het volgende:
Zijn er slechts 12 afleveringen van? Ik dacht veel meer
Hoeveel met de 'echte' Robin en hoeveel met de blonde dan? Maar eens eempies wat fansites doorspitten
quote:Meen je dat?? Is dat geschreven door Horowitz??? Kicke... verklaart waarom het zo vreselijk gaaf was! Schrijft Horowitz nog? Ik heb alles van em gelezen wat los of vast zat! Nacht van de schorpioen, zilveren citadel, etc.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:04 schreef RedWind het volgende:
Zeker een van de beste series ooit. Ik geloof dat de 1e aflevering geschreven was door Anthony Horowitz (mijn favoriete schrijver 10-12 jaar geleden), deze kerel schreef ook de eerste aflevering voor die Wilhelm Tell serie. Zeker niet slecht, maar toch minder dan Robin of Sherwood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |