Nieuw op Net 5:
![]()
LOSTVanaf vrijdag 4 maart heft Net 5 tijd ingeruimd voor deze serie, die aan het brein van
J.J. Abrams (ondermeer schrijver van
Alias) is ontsproten. Net 5 is de laatste tijd sowieso goed bezig met het aankopen van series, want ze zenden ook al
Desperate Housewives en
The O.C.. Maar dat zijn allemaal andere series, dit topic is gewijd aan Lost!
Waar gaat het over?Na een vliegtuigcrash zijn er 48 overlevenden gestrand op een afgelegen eiland in de Grote Oceaan. Het is een gevarieerd groepje, en ze moeten het elkaar maar naar de zin zien te maken. Dat wordt hen echter niet makkelijk gemaakt, want op dat afgelegen eiland bevindt zich nog iets anders....
Nou, leuk... Wanneer en waar kan ik dat zien?In Noord-Amerika loopt het al een tijdje, en er is dan ook een topic op Fok! dat synchroon loopt met het uitzendschema aldaar, wat
hier te vinden is.
Maar omdat wij Nederlanders een goudeerlijk volkje zijn, doen wij niet aan downloaden en kijken wij gewoon vanaf
vrijdag 4 maart, om 21.30 iedere week naar Net 5!
Nog wat meer info?Jazeker:
Hier vind je Lost op IMDb
Hier vind je Lost op ABC (zouden spoilers kunnen staan i.v.m. ander uitzendschema...)
---
Ik kan in ieder geval niet wachten, het lijkt me een topserie! Het is alleen te hopen dat Net 5 nu eindelijk eens doorheeft dat ze series niet halverwege een seizoen moeten annuleren, maar gewoon in z'n totaliteit uitzenden!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake