abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:06:52 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_22880318
Het is elk jaar weer leuk om te kijken welke nieuwe tv-programma's in de VS slagen of floppen. Slagen doen er meestal niet zoveel, maar ABC heeft dit jaar toch dé twee hits te pakken: de ene is Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias en de andere dus Desperate Housewives.

Waar gaat de serie over?
Het is eigenlijk een prime time soap vol zwarte humor. We volgen de levens van een aantal huisvrouwen wiens levens minder perfect blijken dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Een van hen pleegt in de eerste vijf minuten zelfmoord en zij leidt ons als voice-over de levens binnen van de overgebleven vrouwen. Moord, overspel, chantage...er speelt zich vanalles af in het dorpje.

Ik heb nu de eerste aflevering gezien en ik kan begrijpen waarom dat dit meteen een hit was. De serie zit ten eerste vol mooie vrouwen (o.a. Teri Hatcher). Daarnaast spreekt de humor me erg aan en zit de verhaallijn vol verrassingen. Het is een serie die het ook in Nederland goed zou kunnen doen, mits goed geprogrammeerd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_22880427
Lijkt me erg cool inderdaad.. Waar is die aflevering te bekijken?
Big dick.
pi_22880477
ik zou het alleen al bijna gaan kijken vanwege die 2e van rechts...
-
  Moderator dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:23:02 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_22880498
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:16 schreef HassieBassie het volgende:
Lijkt me erg cool inderdaad.. Waar is die aflevering te bekijken?
De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet mag ) en zal vast opgepikt worden door een van de Nederlandse omroepen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:44:15 #5
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_22880733
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:23 schreef Mike het volgende:

[..]

De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet mag ) en zal vast opgepikt worden door een van de Nederlandse omroepen.
Warez!
Slotje!

Lijkt me inderdaad een leuke serie trouwens. Ook eens ff zoeken of ik die kan vinden .
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:46:02 #6
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_22880760
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:21 schreef mechatronics het volgende:
ik zou het alleen al bijna gaan kijken vanwege die 2e van rechts...
Wat een chick inderdaad.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_22888049
nou in de aflevering van afgelopen zondag was nicolette sheridan (meest links op de foto) haar auto aan het wassen met een emmer en een spons: kwijl
I love it when a plan comes together !
pi_24194373
Echt spannende serie dit, hoop dat het snel in Nederland op tv komt
pi_24194479
Zeker de moeite waard. Ik heb inmiddels episode 1 t/m 10 gezien en kijk uit naar 11. Het is een mix van komedie/soap/drama met een vleugje realisme, gefocussed op suburbia.
pi_24195682
Geweldige serie! .

Heb gehoord dat Net 5 het binnenkort gaat uitzenden.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 26 december 2004 @ 09:13:34 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24214165
Erg leuk, ben een fan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24220106
Vandaag de eerste vier afleveringen bekeken. Geweldig! Vol met boosaardige en zwarte humor. Heerlijk neurotische typjes ook, in de serie.

Bizar genoeg is de schrijver van deze serie bekend geworden met Golden Girls.
Never try to outstubborn a cat.
pi_24257958
Leuke serie Leuke mix van drama, soap, mysterie en zwarte humor. Ik heb nog een aflevering op de harde schijf staan, ga ik vanavond maar kijken zodat ik helemaal bij ben voor de volgende aflevering die 9 jan wordt uitgezonden.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:32:50 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24295487

Die latina is leuk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24416135
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
pi_24417514
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Omaha het volgende:
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
puik plan! mits goede consistente programmering, ga ik het wel kijken
-
pi_24430830
Ik zag er van de week een stukje van op TV. Lijkt me een leuke serie!
pi_24431161
Gisteren eerste aflevering in Engeland uitgezonden. Ziet er goed uit en ik ga het dan ook zeker volgen!

Zijn ze al bezig met een tweede siezoen of draaf ik nu door?
Pff
pi_24431295
Echt een geweldige serie, sinds Alias heb ik een televisieserie niet zo leuk meer gevonden

Ik heb inmiddels de eerste negen afleveringen gezien en loop dus gelijk met de Amerikanen nu. Het toffe is dat ik gewoon elke verhaallijn in de serie leuk vindt. Alle vier de vrouwen maken even hilarische dingen mee en de verhaallijn met blonde stoot Edie is ook erg cool! Goed dat Net 5 het hier gaat uitzenden, ik ga het dan zeker gewoon weer volgen
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 13:30:57 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24431313
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:21 schreef Zusjevan het volgende:
Gisteren eerste aflevering in Engeland uitgezonden. Ziet er goed uit en ik ga het dan ook zeker volgen!

Zijn ze al bezig met een tweede siezoen of draaf ik nu door?
Je draaft door. Er is pas een aflevering of 10 uitgezonden.

In Amerika wordt seizoen over een flink gedeelte van een jaar uitgesmeerd...dat houdt in dat er soms een paar weken geen afleveringen zijn om daarna weer een aflevering of 5 wekelijks uit te zenden.
pi_24456007
Ik heb vandaag de eerste tien afleveringen gekeken - had niets te doen, hoewel ik eigenlijk voor m'n tentamens van volgende week had moeten leren - en ik vind het een erg grappige serie. Ik blijf het zeker volgen. Een aanrader.
pi_24456105
Klinkt wel aardig. Nou heeft net5 meestal wel leuke serieus, dus ik ga wel kijken
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:31:36 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24460142
* Jojogirl zag van de week een stukje erover in RTL Boulevard en gaat ook wel kijken. Zag er goed uit, lekker zwarte humor.
pi_24595550
En kan je niet wachten tot maart 2005, dan kan je vanaf vrijdag elke week op TV 1 (het eerste kanaal van België, wat volgens mij iedereen kan ontvangen) kijken om 21:55
----------------------------------------------------------------------------------------------
21.55 2155 DESPERATE HOUSEWIVES 888
Nieuwe ironische soapserie over vier vriendinnen in een Amerikaanse voorstad die elk op hun eigen manier de geheimzinnige zelfmoord van hun buurvrouw proberen verwerken, terwijl die vanuit haar ongewone standpunt eigenzinnige commentaar geeft op het doen en laten van de vier overblijvende huisvrouwen.
Met: Teri Hatcher (Susan Mayer), Felicity Huffman (Lynette Scavo), Marcia Cross (Bree Van De Kamp), Eva Longoria (Gabriella Solis), Brenda Strong (Mary Alice Young), Nicolette Sheridan (Edie Britt), Steven Culp (Rex Van De Kamp), Ricardo Chavira (Carlos Solis), Mark Moses (Paul Young), Jamie Denton (Mike Delfino).
1ste aflevering: "Pilot"
Neerkijken op haar vrienden en buren is niet iets wat Mary Alice Young in haar dagelijkse leven gewoon was te doen...tot ze besloot dat leven voorgoed vaarwel te zeggen. Totaal onverwacht pleegt ze in haar perfecte en blinkend schoon huis zelfmoord. Vanuit haar nieuwe uitkijkpunt neemt ze ons mee in het leven van haar familie, vrienden en buren.

(en de belg heeft geen reclames?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')