De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet magquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:16 schreef HassieBassie het volgende:
Lijkt me erg cool inderdaad.. Waar is die aflevering te bekijken?
Warez!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:23 schreef Mike het volgende:
[..]
De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet mag) en zal vast opgepikt worden door een van de Nederlandse omroepen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:21 schreef mechatronics het volgende:
ik zou het alleen al bijna gaan kijken vanwege die 2e van rechts...
puik plan! mits goede consistente programmering, ga ik het wel kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Omaha het volgende:
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
Je draaft door.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:21 schreef Zusjevan het volgende:
Gisteren eerste aflevering in Engeland uitgezonden. Ziet er goed uit en ik ga het dan ook zeker volgen!
Zijn ze al bezig met een tweede siezoen of draaf ik nu door?
* Kijken gaatquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Omaha het volgende:
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
Tof. Ik ga pogen het te onhouden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:09 schreef CloudStrife het volgende:
@ Mo
Morgen dus om 22:05, zonder reclameonderbrekingen
Dus morgen (= vrijdag) om 21.55 op Belgie 1....?? Ik ga ook kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef OnaNia het volgende:
Ik ga het ook op België 1 volgen vanaf morgen. Lekker veel eerder dan op Net 5 en geen reclame is ook wel een groot voordeel ja. Ik ben benieuwd!
Nee deze week, alleen staat het verkeerd in de Nederlandse tv gidsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef gimme.shelter het volgende:
Het komt volgens mij pas volgende week....om 21.55!
Zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het erg.
Ook opvallend dat ik eigenlijk al de housewives wel iets leuks of interessants vind hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik dus ook, terwijl ik er om 7 uur nog aan dacht.... Waarom ben ik niet een uur eerder op Fok! gaan kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
![]()
Nou heb ik het dus gemistWas het leuk?
![]()
Ah, ik vond het erg leuk! Ga het wel volgen denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond t erg vermakelijk..alleen beetje jammer dat die irritante buurtmiep er tussen zit..dat maakt het zo standaard
Augustus 2005 komt seizoen 1 in de VS uit op DVD.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:35 schreef Mryc het volgende:
Ik vind het zeer vermakelijk, kan nu al niet wachten tot de serie op dvd uitkomt
Ik vond de irritante buurvrouw wel leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef NiNi het volgende:
En inderdaad die Mss. Huber vond ik érg irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |