ohh nu ik die trailers heb gezien ben ik hartstikke benieuwd geworden!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:14 schreef twentemeisje het volgende:
'Lost' trailers van Net5
Did I just see Meriadoc Brandybuck?
quote:Jaaa ik zag 'm ook, dat scheve bekkie is makkelijk herkenbaar![]()
Ik ben trouwens ook een Twentemeisje uit 1974
Geen idee, ff naar V&A? 'Gezocht, Twentemeisjes uit 1974'quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Wij kunnen wel een club van Twentemeisjes uit 1974 op gaan richten
(hoeveel zouden er hier nog rondfietsen?)
Ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb de eerste 8 aflevering gezien en het is zeker aardig om te kijken alhoewel elke aflevering saaier lijkt te worden.
Inderdaad. Het begint spectaculair en zakt eigenlijk steeds verder in mekaar. Het wordt ook steeds vergezochter, op bepaalde momenten tegen het ridicule aan. Maar ja, dat had ik bij Alias ook (van dezelfde maker), dan werd ook steeds complexer en idioter.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb de eerste 8 aflevering gezien en het is zeker aardig om te kijken alhoewel elke aflevering saaier lijkt te worden.
Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Ja, dat hoop ik ook... Maar na Alias keken ook wel verschrikkelijk weinig mensen. Tja, maar goed. Hopen dat deze serie wel scoortquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:55 schreef wolfrolf het volgende:
Negeer de azijnpissers in dit topic, de verhalen die verteld worden in iedere aflevering zijn gruwelijk goed. Het is een TOP serie. Simpel. Dit is nou eens geen serie die alleen maar nonstop verstand op 0 actie ten toon stelt, maar waar je je hersens bij moet gebruiken. Niks saais aan dus.
Verder duim ik met jullie NET5 kijkers mee dat ze deze serie het lot van Alias niet zal gaan volgen... (5 uur 's nachts op Veronica anyone...) want dat verdient het niet.
Kijkze!
Serie draait in Amerika nu bij deel 17 of 18.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
overlevenden van een ramp....klinkt goed.
is deze serie al afgelopen in Amerika? heb namelijk geen zin om steeds een week te wachten.
Hiep hoera! Iedere week Dominic Monaghan op tv!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:52 schreef One_conundrum het volgende:
tvp, vol verwachting klopt mijn hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:38 schreef CryARiver het volgende:
Jezus wat is dit toch een goede serie...
Leuk hequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor mensen die voorlopen, is eigenlijk DIT TOPIC bedoeld... Dit i.v.m. mensen die niet zo graag spoilers lezen
Tot nu toe vind ik het een erg intrigerende serie
Lekker beetje spanning opbouwen met die bomen, heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |