DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.quote:Echt vreemd dat ze voor Lost een zomerstop houden en voor Desperate Housewives weer niet
dat vergeet ik steeds. best jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
jep.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:33 schreef LostFormat het volgende:
Was dit dan al de laatste aflevering voor de zomerstop?
Ja inderdaad... wat zou dat te betekenen hebben ?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ook grappig trouwens dat toen Boone aangifte wilde doen, Sawyer net was opgepakt en ook door het bureau werd gedirigeerd.
Ik dacht dat Desperate Housewives ook stopte hoor...als die niet stopt ben ik wel blij want die volg ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
om nog even op het vorige topic te reageren.
Wepeel schreef daarin:
[..]
DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.
Afgelopen vrijdag was de laatste, voorlopig.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dat de laatste aflevering is van dit seizoen. (zomerstop weet je wel)
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
van de fora van Lostonline.nl
[Mail van Net 5 (bron Fok!): Lost wordt uitgezonden tot 27 mei en Desperate
Housewives tot 31 mei. Dit zijn de eerste reeksen afleveringen die wij
aan hebben kunnen kopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geīnformeerd.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |