DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.quote:Echt vreemd dat ze voor Lost een zomerstop houden en voor Desperate Housewives weer niet
dat vergeet ik steeds. best jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
jep.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:33 schreef LostFormat het volgende:
Was dit dan al de laatste aflevering voor de zomerstop?
Ja inderdaad... wat zou dat te betekenen hebben ?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ook grappig trouwens dat toen Boone aangifte wilde doen, Sawyer net was opgepakt en ook door het bureau werd gedirigeerd.
Ik dacht dat Desperate Housewives ook stopte hoor...als die niet stopt ben ik wel blij want die volg ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
om nog even op het vorige topic te reageren.
Wepeel schreef daarin:
[..]
DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.
Afgelopen vrijdag was de laatste, voorlopig.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dat de laatste aflevering is van dit seizoen. (zomerstop weet je wel)
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
van de fora van Lostonline.nl
[Mail van Net 5 (bron Fok!): Lost wordt uitgezonden tot 27 mei en Desperate
Housewives tot 31 mei. Dit zijn de eerste reeksen afleveringen die wij
aan hebben kunnen kopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.]
Ik heb het idee dat al die mensen elkaar op de 1 of andere manier al kennen, of dat hun levens elkaar in elk geval op een bepaalde manier al eens gekruist hebben. Wat er op het eiland zelf gaande is, daar ben ik nog steeds niet helemaal uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja inderdaad... wat zou dat te betekenen hebben ?
Inderdaad, het meest slechte moment om een zomerstop in te lassen is middenin een seizoen. En dan ook nog eens zo'n lange zomerstop. Niet over nagedacht...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:17 schreef t-8one het volgende:
zomerstopwat een actie van NET5. Middenin een spannende serie ff 3 maandjes ertussen uit. Zo trek je wel kijkers jah.
3 maanden is best lang, ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:35 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Inderdaad, het meest slechte moment om een zomerstop in te lassen is middenin een seizoen. En dan ook nog eens zo'n lange zomerstop. Niet over nagedacht...
Zoals hierboven al eens gezegd is, DH gaat ook met de zomerstop, alleen net iets later. Komt omdat dat op een dinsdag [30 mei, terwijl vrijdag [Lost] alweer in juni is] wordt uitgezonden en de programmering geloof ik pas in juni verandert.quote:Echt vreemd dat ze voor Lost een zomerstop houden en voor Desperate Housewives weer niet.
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef DarkElf het volgende:
welke aflevering was het afgelopen vrijdag? heb hem niet gezien
thenksquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html
Aflevering 13
Er is een Lost (USA) topic:quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Is het een idee om een topic per aflevering te openen, dan kan daar per stuk gediscuseerd worden? In een gezamelijk topic blijf je anders met spoilers zitten.
Of gaan modjes dan flippen ivm topic-vervuiling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |