Ik ben het hier eigenlijk steeds meer mee eens...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:33 schreef FremantleDockers het volgende:
Het begint me nu eerlijk gezegd wel een beetje te vervelen. Steeds open vragen achterlaten en dan doodleuk met iets totaal anders beginnen. Ik weet nu al niet meer wat voor rare mysteries er in de eerste paar afleveringen waren. Iets met grote beesten? De pa van Jack? Maar elke aflevering komen er meer onduidelijkheden bij, en nooit wordt eens iets ook maar in het minst verduidelijkt.
Begint aardig irritant te worden zo... Beetje goedkope manier van tv maken, rare dingen verzinnen is leuk, maar ik begin een beetje de hoop te verliezen dat er ooit een helder verhaal uitkomt.
Het begint inderdaad moeilijker en moeilijker te worden je interesse vast te houden. De eerste zeg vier a vijf afleveringen was het spannend, mysterieus en was het ook leuk om wat flashbacks te zien van de personages. Maar de laatste paar afleveringen lijkt het verhaal een beetje te stagneren, op een paar uitzonderingen na (die Franse vrouw, de ontvoering van Claire). Hopelijk wordt dat volgende week beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk steeds meer mee eens...
Twin Peaks destijds duurde ook lang maar vond ik als serie toch bijzonderder en boeiender dan Lost met dat ziekenhuisserie geleuter over de vader van Jack en de 'sympathieke' misdadiger Kate.
Twin Peaks had tenminste nog een enigszins bevredigende conclusie. De vader van Laura Palmer was Bob, dus dat wisten we dan. Ben bang dat alle vragen onbeantwoord zullen blijven, zodat er ook nog een seizoen 2 kan komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk steeds meer mee eens...
Twin Peaks destijds duurde ook lang maar vond ik als serie toch bijzonderder en boeiender dan Lost met dat ziekenhuisserie geleuter over de vader van Jack en de 'sympathieke' misdadiger Kate.
Dat had ik een paar afleveringen terug alquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint inderdaad moeilijker en moeilijker te worden je interesse vast te houden. De eerste zeg vier a vijf afleveringen was het spannend, mysterieus en was het ook leuk om wat flashbacks te zien van de personages. Maar de laatste paar afleveringen lijkt het verhaal een beetje te stagneren, op een paar uitzonderingen na (die Franse vrouw, de ontvoering van Claire). Hopelijk wordt dat volgende week beter.
Dus dna komen we erachter of hij gay is??!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:38 schreef SlimShady het volgende:
De volgende aflevering gaat over Shannon en Boone.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:35 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Dus dna komen we erachter of hij gay is??!!![]()
20/21 mei: 788.000!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:35 schreef DJKoster het volgende:
22/23 april: 600.000
29/30 april: 600.000
6/7 mei: 720.000
13/14 mei: 679.000
Ik gok erop dat dat de laatste aflevering is van dit seizoen. (zomerstop weet je wel)quote:Op zondag 22 mei 2005 17:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
20/21 mei: 788.000!![]()
En
volgens Net5-teletekst aankomende vrijdag weer gewoon een aflevering..
(waar komen toch die geruchten vandaan dat het afgelopen zal zijn)
jawel hoor, ergens in deel 1 t/m 4 al aan de orde gekomenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor hier niemand over dat stripboekje dat de jongen zat te lezen.
van de fora van Lostonline.nlquote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Week v/d 31e is de laatste toch pas?
Zelfde met DHW volgens mij
quote:Mail van Net 5 (bron Fok!): Lost wordt uitgezonden tot 27 mei en Desperate
Housewives tot 31 mei. Dit zijn de eerste reeksen afleveringen die wij
aan hebben kunnen kopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.
Ahhh dat heb ik gemist.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:12 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel hoor, ergens in deel 1 t/m 4 al aan de orde gekomen
Mijn aandacht zal meer uitgaan naar Shannonquote:Op zondag 22 mei 2005 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer, nog maar één aflevering en dan kunnen we weer maanden wachtenGelukkig wel eentje met veel Boone
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Boone is evil.
aan het eind zal blijken dat hij het meesterbrein is achter het hele plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik haat spoilers.. Ik lees ze toch altijd.
In al die topics is er nog geen echte spoiler geweest, nu welquote:Op zondag 22 mei 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik haat spoilers.. Ik lees ze toch altijd.
Haha, ik ben blij dat ik de verleiding nog kon weerstaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
In al die topics is er nog geen echte spoiler geweest, nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |