Nou volgens mij weten ze dat nog niet, volgens mij gingen ze die nog proberen open te maken met die bijl die Boone haalde.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Net zoals dat luik. Die hebben Locke en dinges toch gewoon opengemaakt? Mag ik dan ajb ook even weten wat er achter zat?.

Er zat dus alleen een vliegtuigje in? Ik was net te laat terug van het wegzappen van de reclame.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef VoreG het volgende:
Lost is oke,
Ze hebben alles opengemaakt
En dan is het verdomme een klein kutvliegtuigje

Leuke site met die analysis van de vorige afleveringenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:35 schreef DJKoster het volgende:
Voor de mensen die meer willen weten over een evt. verband met dat vliegtuigje, klik hier
(en dan ergens onderaan bij 'analysis' )
Een linkje voor de mensen die niet zo veel willen weten, staan verder geen echte spoilers

Dat was uit de Lock aflevering, of iig van een paar afleveringen terug.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Was er in de trailer van deze aflevering niet zoiets als ''i've looked in the soul (?) of this island, and it was beautifull''
Heb ik dat nou gemist, of hebben ze gewoon weer een stukje uit Lock's aflevering in de trailer gezet?

Het is Kate!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
En toen Claire net uit die boom kwam was haar shirt nog bezweet, maar toen ze zich omdraaide na het gesprek met saywer was het weer droog...

Ik verwachtte eigenlijk dat Sawyer z'n broek uit zou doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:35 schreef MissX het volgende:
ik vond het trouwens wel debiel dat Kate wel in der slipje ging zwemmen maar Sayer zijn spijkerbroek aanhield.
En ik wil ook wel is wat antwoorden....

Haha ik haa; dat altijd door elkaar met desperate Houswives beperk ik me ook tot die rooie en teri etcquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het is Kate!
Sorry, ik vind het irritant als mensen de verkeerde namen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |