Gelukkig weet ik helemaal niks van Oasis dus dat stoorde mij niet.quote:Ja mooi voor de E.O. kijkers, maar de referentie naar Oasis lag er zo dik bovenop dat ik het belachelijk vond.
Joh, welke steen heb jij onder gezeten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
APK:
Gelukkig weet ik helemaal niks van Oasis dus dat stoorde mij niet.
Ik ken Oasis wel en ook een paar nummers (die ik erg leuk vind), maar ik heb de afgelopen 4 jaar geen TV gehad en bovendien heb ik weinig interesse in muziek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef APK het volgende:
Joh, welke steen heb jij onder gezeten?
Misschien hadden ze een Keith Richards look a like moeten gebruiken, of ken je die ook niet
Die domme? Dat vind ik nogal een stereotiep karakter. Geen echt mens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb eigenlijk echt een tyfus hekel aan dat blondje..
Maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken Oasis wel en ook een paar nummers (die ik erg leuk vind), maar ik heb de afgelopen 4 jaar geen TV gehad en bovendien heb ik weinig interesse in muziek.
Dat was me niet eens opgevallen gisterenquote:Someone, (Micheal) finally corrected Hurley and told him Jin and Sun are Korean and not Chinese.
Foei!quote:Charlie: "Bless me Father for I have sinned, my last confession was two weeks ago."
Priest: "Go on."
Charlie: "Last night, I had... physical relations with a girl I didn't even know."
Priest: "Is that all?"
Charlie: "No. Then, directly after that I had... relations with a different woman."
Priest: "Is that all?"
Charlie: "No... then I watched... as... they... had... physical relations with... each other."
Ja, mij wel. Ik ergerde me ook aan dat 'Chinese' telkens. Ik heb in het vorige topic ook al eens de medefokkers verbeterd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef DJKoster het volgende:
Dat was me niet eens opgevallen gisteren![]()
Dan ben je wel makkelijk te 'pleasen'quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat van Oasis wel grappig.
Ik hoorde op het laatst ook nog het geluid van een gulp die open werd gedaan...quote:Op zondag 17 april 2005 01:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, hij kreeg een mep en viel. Dat was het wel zo'n beetje.
Jij hebt gewoon een perverse geest.quote:Op zondag 17 april 2005 02:57 schreef PDOA het volgende:
Ik hoorde op het laatst ook nog het geluid van een gulp die open werd gedaan...![]()
De antennes waren opgezet en hij wilde net het signaal gaan traceren. Toen ineens, *pets*! en hij viel neer.quote:Op zondag 17 april 2005 01:08 schreef somegirl het volgende:
Ik heb echt met m'n ogen dicht zitten kijken geloof ik want ik heb dus helemaal gemist dat Sayid neergeslagen werd... Kan iemand uitleggen hoe dat gebeurde?
Trouwens, waar is die Claire gebleven? Heb ik al een tijd niet meer gezien..quote:Walt en de anderen zijn geschrokken als Michael wordt aangevallen. Alleen de niet Engels sprekende Jin en Sun weten wat er precies is gebeurd. Jack en Kate ruziën over waar de mensen moeten gaan 'wonen', aan de kust of in het oerwoud. Locke ontdekt het geheim van Charlie. In deze episode staan Jin en Sun centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |