Same here, berichten invoeren gaat ook moeizaamquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
Apart geval: Ik klik op de link naar het topic van Six Feet Under en krijg een leeg topic ...![]()
Six Feet Under deel III
CLICK; Zappen met Adam Sandlerquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef most_wanted het volgende:
Iemand linkje naar het topic van Click ?
Wat zijn het toch een schatjes, he?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef dwerg het volgende:
Zoals de reus in Twin Peaks tegen Agent Cooper zei: It is happening again. De Slimste (Mens Ter Wereld) #4
Er was geen enkele reden om zo te reageren in dat topic. Het is niet alsof mensen ineens niet meer mogen reageren in een topic omdat jij daar al post.quote:
Hehe best welquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mike het volgende:
Spoiler aangepast.
Grappig ook dat zo'n uitspraak dan nog 3 keer gequote wordt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Mike ik word telkens door Canisfire gestalkt.
Heb hem een PM gestuurd ..Maar hij blijft het doen.
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Had ik tegen jou, nee !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.
Je zit op een forum met tienduizenden andere mensen, jij bent echt niet boeiend genoeg om te stalken hoor.
Ook zo iets dit is een openbaar forum mensen die op jou reactie willen reageren mogen dat dus gewoon doen en daar hoef jij ze geen toesteming voor te geven.quote:
Op een forum mag je op elkaar reageren, Haaibaaike...da's een beetje het idee van een forum.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Liever nietquote:Mocht Canisfire daadwerkelijk vandaag of morgen bij je aan de deur staan, dan hoor ik het graag.![]()
Met een bosje bloemen dat welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Op een forum mag je op elkaar reageren, Haaibaaike...da's een beetje het idee van een forum.
Mocht Canisfire daadwerkelijk vandaag of morgen bij je aan de deur staan, dan hoor ik het graag.
En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, een mooie bloemen, nou goed![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan bak ik ook een lekker makreeltje voor je![]()
Ik zie ook nu dat ik Matthijs met een t heb gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik wil.
De groeten uit de rimboe 2006quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar is het topic: groeten uit de rimboe seizoen 2??
Ow daarquote:
Damn, das nog eens service!quote:
Ah dankje, ik wilde gewoon weten waarom het ge-edit was, wist helemaal niet dat het niet mocht enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarover kun je discussiëren tot je een ons weegt, het is een grijs gebied, al vind ik het persoonlijk erg betwijfelbaar dat ze legaal zijn.
Maar dat is eigenlijk irrelevant, tubgirl is ook niet illegaal, maar we willen het liever niet op Fok.
Eentje open...het is wel te slecht voor woorden eigenlijk, maar okay.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef EnderOnline het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/160075
he laat een van de topics van deze goochem eens open, hij heeft misschien een beetje kutte openingspost maar hij komt wel op tv met zijn toko, is wel wat over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |