Ik hoor net uit betrouwbare bron dat mods wel kunnen zien wat er voor een edit stond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
nee. maar mods kunnen toch edits terug zien.
Jawel, we kunnen er wat mee. En dat gaan we ook doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef boneyard het volgende:
ik heb gezien wat er stond en het was echt wel een spoiler, maar ja ik neem aan dat de mods daar nu verder weinig mee kunnen.
Zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, mooi staaltje teamwork daar.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Je spoilerde weldegelijk en daarna zei je ook nog dat je het expres deed...lekker slim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
Prison Break NL #9 Hoe gaat dit aflopen?
deze maar hij heeft het snel verwijderd vuile nsb'er
Precies en mensen voor NSB'er uitmakenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Iedereen die bewust spoilert krijgt een ban (als het ons natuurlijk is opgevallen).
Klopt, het is een twijfelgeval dezequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "ik deed het express" en "Ow, sorry, was niet de bedoeling."
Maar ja, dat ben ik dan, hè.
mwa ik geef het gewoon toe en hij gaat erover liegen wat is dan erger liegen is ook niet goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is er een miniem nuance-verschil tussen "ik deed het express" en "Ow, sorry, was niet de bedoeling."
Maar ja, dat ben ik dan, hè.
Same here, berichten invoeren gaat ook moeizaamquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
Apart geval: Ik klik op de link naar het topic van Six Feet Under en krijg een leeg topic ...![]()
Six Feet Under deel III
CLICK; Zappen met Adam Sandlerquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef most_wanted het volgende:
Iemand linkje naar het topic van Click ?
Wat zijn het toch een schatjes, he?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef dwerg het volgende:
Zoals de reus in Twin Peaks tegen Agent Cooper zei: It is happening again. De Slimste (Mens Ter Wereld) #4
Er was geen enkele reden om zo te reageren in dat topic. Het is niet alsof mensen ineens niet meer mogen reageren in een topic omdat jij daar al post.quote:
Hehe best welquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mike het volgende:
Spoiler aangepast.
Grappig ook dat zo'n uitspraak dan nog 3 keer gequote wordt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Mike ik word telkens door Canisfire gestalkt.
Heb hem een PM gestuurd ..Maar hij blijft het doen.
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Had ik tegen jou, nee !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat mensen je stalken mens.
Je zit op een forum met tienduizenden andere mensen, jij bent echt niet boeiend genoeg om te stalken hoor.
Ook zo iets dit is een openbaar forum mensen die op jou reactie willen reageren mogen dat dus gewoon doen en daar hoef jij ze geen toesteming voor te geven.quote:
Op een forum mag je op elkaar reageren, Haaibaaike...da's een beetje het idee van een forum.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |