Kan je nagaan wat een schorriemorrie die P&W zijn door eerst te proberen hem weer in de val te laten lopen en hem vervolgens, nadat het niet is gelukt, aan te pakken op die rel van 2 weken terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat vervelend die politici die geen antwoord mogen/durven geven.
Mijn collega's blabla
Wat een muziek zeg !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit van die mezzo-sopraan gehoord.![]()
Wat een kneus. En hij wilde ook niet naar de poster met die tieten kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Mohammed Vaizal Ali boeide wat De Geus zei allemaal niet.
Hij zat aan de setting van de uitzending te denken.
Wie weet. Hij had voor de gelegenheid ook "Het grote boek met intellectuele woorden" uit z'n hoofd geleerd. Zou dat te maken hebben met politieke ambities?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef SteveBallmer het volgende:
De dubbele agenda is er ook uit: hij had niet zo zitten opletten, "het was tenslotte mijn maidentrip".
Maidentrip? Vertel eens? Rel creëren en via de rel bekendheid en dan de politiek in? Zoiets?
Een beetje Haselhoef revisited? Of zie ik spoken?
En hij begreep er niks van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
die moslim zit weer wat rond te staren
Inderdaad, vervelend aan de oude VARA-zuil geplakt mannetje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef martinlutherking het volgende:
En die Witteman blijft een irritant zeikinterviewer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |