Als je mijn erogene zone maar niet de hand schudt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef milagro het volgende:
oe! dawissiknie!!!!! morgen iedereen een hand geven![]()
![]()
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar mijn handen. Wat een geouwe***r zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef milagro het volgende:
oe! dawissiknie!!!!! morgen iedereen een hand geven![]()
![]()
Daar denkt hij kennelijk ook mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mijn erogene zone maar niet de hand schudt.
oh nee, die zat bij de man alleen in de genitaliën
ik ga met je mee, dit is een wansmakelijke vertoning.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Suko het volgende:
Heb 't gehad, die discussie heb ik allang al gevoerd.![]()
da's wel zo makkelijk, idd, maar ik vind dat je bij een representatieve baan ook op dat handenschuddengedoe mag weigeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Luccide het volgende:
Tuurlijk kun je hem wel weigeren maar daar moet je gewoon andere redenen voor aandragen,voldoet niet aan profiel, niet capabel, geen klik met team ,enz enz
OI, 't is de overheid. Ieder warm lichaam heeft 't recht aangenomen te worden. En wordt dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef SteveBallmer het volgende:
Fuck off, hebben ze daar in Rotterdam poep in hun ogen?
Now we are talking!quote:Verder vonden ze het dus wél een aanwinst voor de organisatie, alleen dít kon niet. Hebben ze wel gekeken hoe die meneer zich uitdrukt? Iemand te woord staat? Zijn algemene omgangsvormen? People/klantenmanager? Fuck off, hebben ze daar in Rotterdam poep in hun ogen
Volgens mij heb ik dat gezien bij het NOS Journaal. Ging over respect tegenover ambtenaren (in dit geval leraren).quote:
hm.. kan ook...quote:Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
Was inderdaad 2 vandaag en het was gespeeld.vond het we erg realistisch en agressief ,maar daar ging het ook om.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |