quote:Woensdag 27 september
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw & Paul Witteman:
Laetitia Griffith, vijfde op de VVD-kandidatenlijst.
Irma van Lien, moeder van Wendy die met haar baby vast zit in Peru.
Ayhan Tonca, geschrapt van de CDA-kandidatenlijst omdat hij de Armeense genocide niet erkent.
quote:
Vanwege mijn enorme egoquote:Op woensdag 27 september 2006 18:04 schreef Aoristus het volgende:
het kan SCHerper, waarom moet dit weer een naamtopic worden, SCH?
Jij zegt het, ik dacht het.quote:
doe es niet compenserenquote:
Als je Barend en Van Dorp snel uitspreek krijg je Bavorpquote:Op woensdag 27 september 2006 19:24 schreef SunChaser het volgende:
Staat leuk artikel in de Vara gids, door Bert van der Veer, of P&W.
Wat ik wel grappig vond. Als je Pauw en Witteman snel uitspreekt krijg je Paul Witteman, maar als je Jeroen en Paul te snel uitspreekt krijg je weer Jeroen Pauw
Dat diskwalificeert haar niet voor toegang tot mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Laetitia pakt niet altijd door
Ja, typisch gevalletje van een mandje met zwakke bodem.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man die Ter Linden.
Nu snap ik waarom de Oranjes hem en zijn broer als huisdominee's hebben.
Vooral Ter Linden, die zat er lekker in.quote:
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Aoristus het volgende:
booeehoeeee, een of ander zwanger dom vmbo-hoertje die ''onder druk'' van een loverboy 16 kilo probeerde te smokkelen.. Het kan me geen reet schelen
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef Suko het volgende:
[..]
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.![]()
Idd, een leuke uitzending.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Braamhaar het volgende:
Leuke uitzending en lekker dynamisch!![]()
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Suko het volgende:
Volgens tvgids.nl, vanavond:
* Documentairemaker Michiel van Erp over zijn nieuwste film, 'Pretpark Nederland', die deze week in première gaat tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht.
* Adriaan van Dis.
* Ayaan Hirsi Ali.
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.
Ik denk dat Ayaan niet in de studio is, i.v.m de beveiligheid van Ayaan Hirsi Ali![]()
En Witteman.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef golfer het volgende:
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.
Kwestie van het publiek goed fouilleren bij binnenkomst.
Ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.
Kwestie van het publiek goed fouilleren bij binnenkomst.
Dan ga ik toch maar eens kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Suko het volgende:
Volgens tvgids.nl, vanavond:
* Adriaan van Dis.
Kijk eens hoe ze naar haar zitten te grijnzenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Aoristus het volgende:
gadverdamme, wat moet die spin bij P&W
het is dat Adriaan van Dis er bij zit, anders had ik vol walging een ander (plezieriger) kanaal gekozenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ze naar haar zitten te grijnzen![]()
Hij durfde tenminste wat tegen die vreselijke gay pride te zeggen, hij noemde alleen een andere metafoor, namelijk het zaklopen en slootjespringen bij vrijgezellenfeesten ofzoiets; gemaakte en opdringerige vrolijkheidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Dat dedain waarmee Van Dis over gewone mensen praat.
Walgelijk.
Ja, dan heb je pas ballenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij durfde tenminste wat tegen die vreselijke gay pride te zeggen
Je moet zo onderhand moed hebben om niet in die eeuwige vicueuze cirkel van de verongelijking (door homo's) te belanden.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Homo's zijn immers altijd al de gebeten hond, nietwaar?
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef One_conundrum het volgende:
Zware kost met ayaan
Daarnet toen ze moest lachen om dat fragment met haar wel...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.
Ze lijkt zichzelf nu.
Waarom kijk jij eigenlijk nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat belooft weer veel boeiends voor morgen, meneer Aart en wat kandidaten voor een talpa-programma
Who caresquote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.
Ze lijkt zichzelf nu.
Daar is het toch voorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk nog?
Ik zie je van dag-tot-dag steeds meer azijnpisserig en zuur reageren op dit programma?
Ga lekker iets leuks doen i.p.v. jezelf elke keer zo te ergeren.
Als dat jou intensie is waarmee je naar een prgramma gaat kijken...tja.quote:
Ga je gang, bij Barend en van Dorp was het niet andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat jou intensie is waarmee je naar een prgramma gaat kijken...tja.
Ik hoop vooral mijzelf te amuseren of iets op te steken bij TV-programma's.
Is een stuk ontspannerder kijken.
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
Ga je gang, bij Barend en van Dorp was het niet anders
Waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.
lijkt mij iets meer van jouw niveau
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Dat dedain waarmee Van Dis over gewone mensen praat.
Walgelijk.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.
lijkt mij iets meer van jouw niveau
Eensch,quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze lijkt zichzelf nu.
Schijnt een ongelooflijke chagrijn en kinderhater te zijn.quote:
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.quote:
Ik kom op je crematie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef maril het volgende:
[..]
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.
Dat chagerijnige vind ik wel leuk van m, en dat ie er voor uitkomt dat hij niks met kinderen heeft, net alksAnnie MG Schmidt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef maril het volgende:
[..]
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.
Heb ik ook weleens gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
Schijnt een ongelooflijke chagrijn en kinderhater te zijn.
Dat verklaard mogelijk z'n houding tegenover kinderen, maar dat is mijn 'simpele' gedachtengang. En nog een interview in Trouw, ook niet mis.quote:"Deze opa mag volgens de cover zijn kleinkinderen niet zien. Hoewel we dat niet heel spannend vinden klinken, hebben we het stuk toch maar even snel gelezen. Nou, dat blijkt toch wel spectaculair. Aart zou er door zijn dochter van worden beschuldigd haar in het verleden seksueel te hebben misbruikt. Dat zou me 'n rel geven: de Seasamstraat-kindervriend zou zijn baan dan wel op z'n buik kunnen schrijven. Het blijkt dat de dochter alles heeft verzonnen vanwege een uit de hand gelopen ruzie. Maar hierdoor heeft Aart zijn dochter al 18 jaar niet gezien en ook haar kinderen -zijn kleinkinderen- nog nooit ontmoet." Bron
Anti-reclamequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Die lui van de Gouden Kooi die even reclame komen maken voor Talpa.
Dat geldt alleen voor de winnaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
en sowieso 1000 euro per dag krijgen.
Ben ik iig niet de enige.. zit me kapot te ergeren aan dat domme, arrogante en met name egocentrische kut wijf!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
Deze mensen zijn al een reden NOOIT te gaan kijken naar DGK. Een corpsbal en een domme negerin die 2 kinderen achterlaat en over zichzelf praat in derde persoonsvorm enkelvoud.
Wat een raar tiep he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef tong80 het volgende:
Wel ja laat je kinderen achter kuthoer
Te ergquote:
Ja en ?quote:
quote:
Verklaart veelquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat mocht ik dus niet zien als kind![]()
En Wilhelmina Gatje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef milagro het volgende:
Jeetje, dan heb je dus ook Erik Engerd moeten missen
Ja zeker is hij een ouwe rot in het vak, één van de betere zelfs, vind ik hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Toad het volgende:
Ik maar denken dat Winsemius een oude rot is in het vak. Die eigenlijk helemaal geen zin heeft om nog minister te worden, maar dit in het belang van het land dan nog wel even wil doen.
Maar hij praat erover alsof het een spannende jongensdroom is.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat mocht ik dus niet zien als kind![]()
Mei Li Vos doet hier niet veel anders dan zich kandidaat stellen voor minst geloofwaardige politicus!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde carouselmensen he... Wat moet Mei Li Vos daar nou weer?
Heeft Bassie een snor ?quote:
Ik vind het juist voor het 1st echt ontspannen, in plaats van geforceerd scherp zijnquote:Ik hoop dat Pauw en Witteman heel snel in zullen zien dat dit beslist niet hun kracht is
komt door Docters van Leeuwen, dat is iemand die wel een duidelijk weerwoord kan geven, de rest komt uit het blikje vogelverschrikkersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Luccide het volgende:
[..]
Ik vind het juist voor het 1st echt ontspannen, in plaats van geforceerd scherp zijn![]()
de Oosteuropadeskundige?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Luccide het volgende:
doet me denken aan Dr Klafan, Kooten en de Bie ....![]()
Wie Huub van der Lubbe als parodie op een popster ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Luccide het volgende:
doet me denken aan Dr Klafan, Kooten en de Bie ....![]()
Shit ja hij heeft lenzenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Arthur Docters van Leeuwen is ook zonder jampotjes nog steeds veruit de lelijkste man van dit land.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Arthur Docters van Leeuwen is ook zonder jampotjes nog steeds veruit de lelijkste man van dit land.
Ik zat daar vanmiddag aan te denken, maar als je meisjes van ~14 ziet in sletterige hoerenkleding, al dan niet met beugeltjes ziet, dan kan ik best begrijpen dat er behoefte is aan zo'n partij. Het probleem ligt bij de ouders. Als ik een dochter had, dan had ze never nooit met korte rokjes en half afgescheurde truien over straat gegaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:43 schreef Suko het volgende:
Blijft schokkend, die smeerlappen van de Pedopartij voorbij te zien (Zapservice) komen met hun walgelijke uitspraken. En Reusenberg moet z'n mond houden, wegwezen eigenlijk.
Daar is een ander topic voor, ga ik hier niet in discussie over ondanks dat ik je mening van geen kanten deel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zat daar vanmiddag aan te denken, maar als je meisjes van ~14 ziet in sletterige hoerenkleding, al dan niet met beugeltjes, dan kan ik best begrijpen dat er behoefte is aan zo'n partij. Het probleem ligt bij de ouders. Als ik een dochter had, dan had ze never nooit met korte rokjes en half afgescheurde truien over straat gegaan.
Het is erquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor, ga ik hier niet in discussie over ondanks dat ik je mening van geen kanten deel.![]()
Ik sluit altijd achteraan op de roltrap.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
Lekker he! die 14-jarigen met beugel en korte rockjesIk zie ze ook vaak 's ochtends in de spits,
![]()
Whoehahahaha.....oeps. Maar Huub deugt wel alhoewel ik geen cd van De Dijk heb. Een zingende Beusenberg, moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sluit altijd achteraan op de roltrap.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Docters van Leeuwen zat er voor jan lul alleen maar mooi te zijn.
Leek me wel jouw typequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Doctors van Leeuwen doet mij ook niks
Ja, het was weer heerlijk vanavond he?quote:
Ze beginnen 't een beetje door te krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Het is al leuker doordat de gasten allemaal aan tafel zitten en mee blijven lullen.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
In het begin hadden ze nog wel eens 3 gasten toch? Vond ik beter.
Het word druk bij P&Wquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Suko het volgende:
En de vierde gast: Harm Evert Waalkens, PvdA-Tweede-Kamerlid. Dierenbeschermer van het jaar.
Dat gaat neem ik aan over de ringwegen bij Rotterdam en Amsterdam. Maar daar mag je toch niet harder? Of heb ik iets gemist. De signaleringsborden stonden vandaag nog gewoon aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:21 schreef Suko het volgende:
[..]
* Pieter Hofstra, VVD-Tweede-Kamerlid. Over 80 kilometerzones op de snelweg waar je nu toch harder mag.
ja ik geloof het, maar omdat er traject-controle is rijden veel mensen uit angst voor een bon langzamer dan 80 en daarom ontstaan er onnodig opstoppingen, of zo iets in ieder gevalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat gaat neem ik aan over de ringwegen bij Rotterdam en Amsterdam. Maar daar mag je toch niet harder? Of heb ik iets gemist. De signaleringsborden stonden vandaag nog gewoon aan.
in maart komt er een telg bij, vast een gezonde boer'njongquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvon is in verwachting zei ze !
En van hem moet je maar de knop omdraaien als je de Gouden Kooi niet wil zien. Tja, dan kan je alles wel op de buis flikkeren, wat een laf mannetje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Pieter Hofstra maakte een grapje
Hij wilde ook al in het groene hart kunnen bouwen, die man is de duivelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Suko het volgende:
[..]
En van hem moet je maar de knop omdraaien als je de Gouden Kooi niet wil zien. Tja, dan kan je alles wel op de buis flikkeren, wat een laf mannetje.![]()
Oh, zie je wel, weg met die man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij wilde ook al in het groene hart kunnen bouwen, die man is de duivel
Ik vind haar leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Yvon Jaspers, doe niet zo moeilijk, ook jij hebt vast honderden keren gepijpt
Sorry, ze doet het alleen met het licht uit én dan ook alleen op feestdagenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk.
Daar zie ik haar dan ook niet voor aan.
Dat idee heb ik ook, 'fietsende hunkerbunkers' was wel weer leuk van Jeroentje. Nou, Hofdinges hoef ik niet, morgen maar weer verder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:37 schreef Aoristus het volgende:
pfff, moet dit theekransje nou echt?
Ik schrok zelfs van zijn 'Boerderette' nee Paul, niet doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Witteman moet ook helemaal niet proberen om grapjes te maken, die man zou er beter aan doen om een muziekprogramma voor volwassenen te presenteren of om grote vraagstukken aan het publiek voor te leggen
het past gewoon niet he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik schrok zelfs van zijn 'Boerderette' nee Paul, niet doen.
Geenszins, hij zou inderdaad iets in de stijl moeten doen zoals Koos Postema dat deed in een Groot Uur U, naast dit programma, mag van mij nog niet weg hoor.quote:
Neen, ik vond het een beetje saai en weinig informatief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
We waren naar Zwartboek, dus vandaag gemist.
Was het de moeite waard?
Communiwatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Aoristus het volgende:
Yvon Jasdinges kan alleen maar communiceren met boeren
Oeverloos, zoals het land al bewijstquote:
en voor de cameraquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sorry, ze doet het alleen met het licht uit én dan ook alleen op feestdagen
Als je mijn erogene zone maar niet de hand schudt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef milagro het volgende:
oe! dawissiknie!!!!! morgen iedereen een hand geven![]()
![]()
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar mijn handen. Wat een geouwe***r zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef milagro het volgende:
oe! dawissiknie!!!!! morgen iedereen een hand geven![]()
![]()
Daar denkt hij kennelijk ook mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mijn erogene zone maar niet de hand schudt.
oh nee, die zat bij de man alleen in de genitaliën
ik ga met je mee, dit is een wansmakelijke vertoning.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Suko het volgende:
Heb 't gehad, die discussie heb ik allang al gevoerd.![]()
da's wel zo makkelijk, idd, maar ik vind dat je bij een representatieve baan ook op dat handenschuddengedoe mag weigeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Luccide het volgende:
Tuurlijk kun je hem wel weigeren maar daar moet je gewoon andere redenen voor aandragen,voldoet niet aan profiel, niet capabel, geen klik met team ,enz enz
OI, 't is de overheid. Ieder warm lichaam heeft 't recht aangenomen te worden. En wordt dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef SteveBallmer het volgende:
Fuck off, hebben ze daar in Rotterdam poep in hun ogen?
Now we are talking!quote:Verder vonden ze het dus wél een aanwinst voor de organisatie, alleen dít kon niet. Hebben ze wel gekeken hoe die meneer zich uitdrukt? Iemand te woord staat? Zijn algemene omgangsvormen? People/klantenmanager? Fuck off, hebben ze daar in Rotterdam poep in hun ogen
Volgens mij heb ik dat gezien bij het NOS Journaal. Ging over respect tegenover ambtenaren (in dit geval leraren).quote:
hm.. kan ook...quote:Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
Was inderdaad 2 vandaag en het was gespeeld.vond het we erg realistisch en agressief ,maar daar ging het ook om.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Eén Vandaag geloof ik
maar dat was 'gespeeld'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |