quote:Woensdag 27 september
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw & Paul Witteman:
Laetitia Griffith, vijfde op de VVD-kandidatenlijst.
Irma van Lien, moeder van Wendy die met haar baby vast zit in Peru.
Ayhan Tonca, geschrapt van de CDA-kandidatenlijst omdat hij de Armeense genocide niet erkent.
quote:
Vanwege mijn enorme egoquote:Op woensdag 27 september 2006 18:04 schreef Aoristus het volgende:
het kan SCHerper, waarom moet dit weer een naamtopic worden, SCH?
Jij zegt het, ik dacht het.quote:
doe es niet compenserenquote:
Als je Barend en Van Dorp snel uitspreek krijg je Bavorpquote:Op woensdag 27 september 2006 19:24 schreef SunChaser het volgende:
Staat leuk artikel in de Vara gids, door Bert van der Veer, of P&W.
Wat ik wel grappig vond. Als je Pauw en Witteman snel uitspreekt krijg je Paul Witteman, maar als je Jeroen en Paul te snel uitspreekt krijg je weer Jeroen Pauw
Dat diskwalificeert haar niet voor toegang tot mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Laetitia pakt niet altijd door
Ja, typisch gevalletje van een mandje met zwakke bodem.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man die Ter Linden.
Nu snap ik waarom de Oranjes hem en zijn broer als huisdominee's hebben.
Vooral Ter Linden, die zat er lekker in.quote:
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Aoristus het volgende:
booeehoeeee, een of ander zwanger dom vmbo-hoertje die ''onder druk'' van een loverboy 16 kilo probeerde te smokkelen.. Het kan me geen reet schelen
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef Suko het volgende:
[..]
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.![]()
Idd, een leuke uitzending.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Braamhaar het volgende:
Leuke uitzending en lekker dynamisch!![]()
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Suko het volgende:
Volgens tvgids.nl, vanavond:
* Documentairemaker Michiel van Erp over zijn nieuwste film, 'Pretpark Nederland', die deze week in première gaat tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht.
* Adriaan van Dis.
* Ayaan Hirsi Ali.
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.
Ik denk dat Ayaan niet in de studio is, i.v.m de beveiligheid van Ayaan Hirsi Ali![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |