quote:Woensdag 27 september
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw & Paul Witteman:
Laetitia Griffith, vijfde op de VVD-kandidatenlijst.
Irma van Lien, moeder van Wendy die met haar baby vast zit in Peru.
Ayhan Tonca, geschrapt van de CDA-kandidatenlijst omdat hij de Armeense genocide niet erkent.
quote:
Vanwege mijn enorme egoquote:Op woensdag 27 september 2006 18:04 schreef Aoristus het volgende:
het kan SCHerper, waarom moet dit weer een naamtopic worden, SCH?
Jij zegt het, ik dacht het.quote:
doe es niet compenserenquote:
Als je Barend en Van Dorp snel uitspreek krijg je Bavorpquote:Op woensdag 27 september 2006 19:24 schreef SunChaser het volgende:
Staat leuk artikel in de Vara gids, door Bert van der Veer, of P&W.
Wat ik wel grappig vond. Als je Pauw en Witteman snel uitspreekt krijg je Paul Witteman, maar als je Jeroen en Paul te snel uitspreekt krijg je weer Jeroen Pauw
Dat diskwalificeert haar niet voor toegang tot mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Laetitia pakt niet altijd door
Ja, typisch gevalletje van een mandje met zwakke bodem.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man die Ter Linden.
Nu snap ik waarom de Oranjes hem en zijn broer als huisdominee's hebben.
Vooral Ter Linden, die zat er lekker in.quote:
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Aoristus het volgende:
booeehoeeee, een of ander zwanger dom vmbo-hoertje die ''onder druk'' van een loverboy 16 kilo probeerde te smokkelen.. Het kan me geen reet schelen
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef Suko het volgende:
[..]
't Is dat ik het zielig vind maar je hebt wel gelijk, ben daar altijd heel dubbel over, arm kindje. Voor de rest wel een aardige uitzending, leuke samenvatting van de Algemene Beschouwingen.![]()
Idd, een leuke uitzending.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Braamhaar het volgende:
Leuke uitzending en lekker dynamisch!![]()
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Suko het volgende:
Volgens tvgids.nl, vanavond:
* Documentairemaker Michiel van Erp over zijn nieuwste film, 'Pretpark Nederland', die deze week in première gaat tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht.
* Adriaan van Dis.
* Ayaan Hirsi Ali.
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ayaan Hirsi Ali.? Dan zullen ze wel gefilmd hebben op lokatie.
Ik denk dat Ayaan niet in de studio is, i.v.m de beveiligheid van Ayaan Hirsi Ali![]()
En Witteman.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef golfer het volgende:
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.
Kwestie van het publiek goed fouilleren bij binnenkomst.
Ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat gewoon dat ze bij hun aan tafel zit.
Kwestie van het publiek goed fouilleren bij binnenkomst.
Dan ga ik toch maar eens kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Suko het volgende:
Volgens tvgids.nl, vanavond:
* Adriaan van Dis.
Kijk eens hoe ze naar haar zitten te grijnzenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Aoristus het volgende:
gadverdamme, wat moet die spin bij P&W
het is dat Adriaan van Dis er bij zit, anders had ik vol walging een ander (plezieriger) kanaal gekozenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ze naar haar zitten te grijnzen![]()
Hij durfde tenminste wat tegen die vreselijke gay pride te zeggen, hij noemde alleen een andere metafoor, namelijk het zaklopen en slootjespringen bij vrijgezellenfeesten ofzoiets; gemaakte en opdringerige vrolijkheidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Dat dedain waarmee Van Dis over gewone mensen praat.
Walgelijk.
Ja, dan heb je pas ballenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij durfde tenminste wat tegen die vreselijke gay pride te zeggen
Je moet zo onderhand moed hebben om niet in die eeuwige vicueuze cirkel van de verongelijking (door homo's) te belanden.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Homo's zijn immers altijd al de gebeten hond, nietwaar?
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef One_conundrum het volgende:
Zware kost met ayaan
Daarnet toen ze moest lachen om dat fragment met haar wel...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.
Ze lijkt zichzelf nu.
Waarom kijk jij eigenlijk nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat belooft weer veel boeiends voor morgen, meneer Aart en wat kandidaten voor een talpa-programma
Who caresquote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar juist uiterst ontspannen erbij zitten en eindelijk eens niet zo gemaakt politiek correct doen.
Ze lijkt zichzelf nu.
Daar is het toch voorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk nog?
Ik zie je van dag-tot-dag steeds meer azijnpisserig en zuur reageren op dit programma?
Ga lekker iets leuks doen i.p.v. jezelf elke keer zo te ergeren.
Als dat jou intensie is waarmee je naar een prgramma gaat kijken...tja.quote:
Ga je gang, bij Barend en van Dorp was het niet andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat jou intensie is waarmee je naar een prgramma gaat kijken...tja.
Ik hoop vooral mijzelf te amuseren of iets op te steken bij TV-programma's.
Is een stuk ontspannerder kijken.
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
Ga je gang, bij Barend en van Dorp was het niet anders
Waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.
lijkt mij iets meer van jouw niveau
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Dat dedain waarmee Van Dis over gewone mensen praat.
Walgelijk.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je binnenkort veel plezier dan bij Linda en Beau.
lijkt mij iets meer van jouw niveau
Eensch,quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze lijkt zichzelf nu.
Schijnt een ongelooflijke chagrijn en kinderhater te zijn.quote:
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.quote:
Ik kom op je crematie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef maril het volgende:
[..]
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.
Dat chagerijnige vind ik wel leuk van m, en dat ie er voor uitkomt dat hij niks met kinderen heeft, net alksAnnie MG Schmidt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef maril het volgende:
[..]
Tja ik houd er niet zo van Staartjes, maar wie weet verast hij mij vanavond.
Heb ik ook weleens gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
Schijnt een ongelooflijke chagrijn en kinderhater te zijn.
Dat verklaard mogelijk z'n houding tegenover kinderen, maar dat is mijn 'simpele' gedachtengang. En nog een interview in Trouw, ook niet mis.quote:"Deze opa mag volgens de cover zijn kleinkinderen niet zien. Hoewel we dat niet heel spannend vinden klinken, hebben we het stuk toch maar even snel gelezen. Nou, dat blijkt toch wel spectaculair. Aart zou er door zijn dochter van worden beschuldigd haar in het verleden seksueel te hebben misbruikt. Dat zou me 'n rel geven: de Seasamstraat-kindervriend zou zijn baan dan wel op z'n buik kunnen schrijven. Het blijkt dat de dochter alles heeft verzonnen vanwege een uit de hand gelopen ruzie. Maar hierdoor heeft Aart zijn dochter al 18 jaar niet gezien en ook haar kinderen -zijn kleinkinderen- nog nooit ontmoet." Bron
Anti-reclamequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Die lui van de Gouden Kooi die even reclame komen maken voor Talpa.
Dat geldt alleen voor de winnaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
en sowieso 1000 euro per dag krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |