Ben ik iig niet de enige.. zit me kapot te ergeren aan dat domme, arrogante en met name egocentrische kut wijf!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
Deze mensen zijn al een reden NOOIT te gaan kijken naar DGK. Een corpsbal en een domme negerin die 2 kinderen achterlaat en over zichzelf praat in derde persoonsvorm enkelvoud.
Wat een raar tiep he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef tong80 het volgende:
Wel ja laat je kinderen achter kuthoer
Te ergquote:
Ja en ?quote:
quote:
Verklaart veelquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat mocht ik dus niet zien als kind![]()
En Wilhelmina Gatje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef milagro het volgende:
Jeetje, dan heb je dus ook Erik Engerd moeten missen
Ja zeker is hij een ouwe rot in het vak, één van de betere zelfs, vind ik hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Toad het volgende:
Ik maar denken dat Winsemius een oude rot is in het vak. Die eigenlijk helemaal geen zin heeft om nog minister te worden, maar dit in het belang van het land dan nog wel even wil doen.
Maar hij praat erover alsof het een spannende jongensdroom is.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat mocht ik dus niet zien als kind![]()
Mei Li Vos doet hier niet veel anders dan zich kandidaat stellen voor minst geloofwaardige politicus!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde carouselmensen he... Wat moet Mei Li Vos daar nou weer?
Heeft Bassie een snor ?quote:
Ik vind het juist voor het 1st echt ontspannen, in plaats van geforceerd scherp zijnquote:Ik hoop dat Pauw en Witteman heel snel in zullen zien dat dit beslist niet hun kracht is
komt door Docters van Leeuwen, dat is iemand die wel een duidelijk weerwoord kan geven, de rest komt uit het blikje vogelverschrikkersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Luccide het volgende:
[..]
Ik vind het juist voor het 1st echt ontspannen, in plaats van geforceerd scherp zijn![]()
de Oosteuropadeskundige?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Luccide het volgende:
doet me denken aan Dr Klafan, Kooten en de Bie ....![]()
Wie Huub van der Lubbe als parodie op een popster ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Luccide het volgende:
doet me denken aan Dr Klafan, Kooten en de Bie ....![]()
Shit ja hij heeft lenzenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Arthur Docters van Leeuwen is ook zonder jampotjes nog steeds veruit de lelijkste man van dit land.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Arthur Docters van Leeuwen is ook zonder jampotjes nog steeds veruit de lelijkste man van dit land.
Ik zat daar vanmiddag aan te denken, maar als je meisjes van ~14 ziet in sletterige hoerenkleding, al dan niet met beugeltjes ziet, dan kan ik best begrijpen dat er behoefte is aan zo'n partij. Het probleem ligt bij de ouders. Als ik een dochter had, dan had ze never nooit met korte rokjes en half afgescheurde truien over straat gegaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:43 schreef Suko het volgende:
Blijft schokkend, die smeerlappen van de Pedopartij voorbij te zien (Zapservice) komen met hun walgelijke uitspraken. En Reusenberg moet z'n mond houden, wegwezen eigenlijk.
Daar is een ander topic voor, ga ik hier niet in discussie over ondanks dat ik je mening van geen kanten deel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zat daar vanmiddag aan te denken, maar als je meisjes van ~14 ziet in sletterige hoerenkleding, al dan niet met beugeltjes, dan kan ik best begrijpen dat er behoefte is aan zo'n partij. Het probleem ligt bij de ouders. Als ik een dochter had, dan had ze never nooit met korte rokjes en half afgescheurde truien over straat gegaan.
Het is erquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor, ga ik hier niet in discussie over ondanks dat ik je mening van geen kanten deel.![]()
Ik sluit altijd achteraan op de roltrap.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
Lekker he! die 14-jarigen met beugel en korte rockjesIk zie ze ook vaak 's ochtends in de spits,
![]()
Whoehahahaha.....oeps. Maar Huub deugt wel alhoewel ik geen cd van De Dijk heb. Een zingende Beusenberg, moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sluit altijd achteraan op de roltrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |