quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Docters van Leeuwen zat er voor jan lul alleen maar mooi te zijn.
Leek me wel jouw typequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Doctors van Leeuwen doet mij ook niks
Ja, het was weer heerlijk vanavond he?quote:
Ze beginnen 't een beetje door te krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Het is al leuker doordat de gasten allemaal aan tafel zitten en mee blijven lullen.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
In het begin hadden ze nog wel eens 3 gasten toch? Vond ik beter.
Het word druk bij P&Wquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Suko het volgende:
En de vierde gast: Harm Evert Waalkens, PvdA-Tweede-Kamerlid. Dierenbeschermer van het jaar.
Dat gaat neem ik aan over de ringwegen bij Rotterdam en Amsterdam. Maar daar mag je toch niet harder? Of heb ik iets gemist. De signaleringsborden stonden vandaag nog gewoon aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:21 schreef Suko het volgende:
[..]
* Pieter Hofstra, VVD-Tweede-Kamerlid. Over 80 kilometerzones op de snelweg waar je nu toch harder mag.
ja ik geloof het, maar omdat er traject-controle is rijden veel mensen uit angst voor een bon langzamer dan 80 en daarom ontstaan er onnodig opstoppingen, of zo iets in ieder gevalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat gaat neem ik aan over de ringwegen bij Rotterdam en Amsterdam. Maar daar mag je toch niet harder? Of heb ik iets gemist. De signaleringsborden stonden vandaag nog gewoon aan.
in maart komt er een telg bij, vast een gezonde boer'njongquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvon is in verwachting zei ze !
En van hem moet je maar de knop omdraaien als je de Gouden Kooi niet wil zien. Tja, dan kan je alles wel op de buis flikkeren, wat een laf mannetje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Pieter Hofstra maakte een grapje
Hij wilde ook al in het groene hart kunnen bouwen, die man is de duivelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Suko het volgende:
[..]
En van hem moet je maar de knop omdraaien als je de Gouden Kooi niet wil zien. Tja, dan kan je alles wel op de buis flikkeren, wat een laf mannetje.![]()
Oh, zie je wel, weg met die man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij wilde ook al in het groene hart kunnen bouwen, die man is de duivel
Ik vind haar leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Yvon Jaspers, doe niet zo moeilijk, ook jij hebt vast honderden keren gepijpt
Sorry, ze doet het alleen met het licht uit én dan ook alleen op feestdagenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk.
Daar zie ik haar dan ook niet voor aan.
Dat idee heb ik ook, 'fietsende hunkerbunkers' was wel weer leuk van Jeroentje. Nou, Hofdinges hoef ik niet, morgen maar weer verder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:37 schreef Aoristus het volgende:
pfff, moet dit theekransje nou echt?
Ik schrok zelfs van zijn 'Boerderette' nee Paul, niet doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Witteman moet ook helemaal niet proberen om grapjes te maken, die man zou er beter aan doen om een muziekprogramma voor volwassenen te presenteren of om grote vraagstukken aan het publiek voor te leggen
het past gewoon niet he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik schrok zelfs van zijn 'Boerderette' nee Paul, niet doen.
Geenszins, hij zou inderdaad iets in de stijl moeten doen zoals Koos Postema dat deed in een Groot Uur U, naast dit programma, mag van mij nog niet weg hoor.quote:
Neen, ik vond het een beetje saai en weinig informatief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
We waren naar Zwartboek, dus vandaag gemist.
Was het de moeite waard?
Communiwatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Aoristus het volgende:
Yvon Jasdinges kan alleen maar communiceren met boeren
Oeverloos, zoals het land al bewijstquote:
en voor de cameraquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sorry, ze doet het alleen met het licht uit én dan ook alleen op feestdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |