Oeh Yeah, Baby.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wel veel Johnny Depp hier... en terecht, heb zelf net Pirates ot C voor de 2e X gezien (eindelijk, na 1e X 2 jaar geleden :-S); en die wou ik meteen maar toevoegen!! Elke film waar Johnny in zit, krijg je vlinder van man! Damn wat is en blijft hij toch sexy...
Iek, ik vond het zo'n langdradige film.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Serendips het volgende:
The English Patient...Zie ook Juliette Binoche in mijn avatar...
Wauw, ziet er heftig uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
The Notebook
Fucking Åmål (1998), een hele lieve Zweedse film over een zielig meisje dat verliefd wordt op een ander, veel stoerder meisje. Absolute aanrader. Al zorgt ie eerder voor ontroering dan voor kriebels in de buik, als je 't mij vraagt.quote:
Ik vind hem hier leukerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Duidelijk op nummer één: Moulin Rouge!.
[afbeelding]
Wat isEwan
toch leuk.
Daarin ben je niet de enige, Molline!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef Molline het volgende:
Helaas, Moulin Rouge is niet mijn film .... Ligt het nou aan mij, vond het niet echt boeiend, ben zelfs nog
![]()
Ik heb K-PAX gekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef Molline het volgende:
Helaas, Moulin Rouge is niet mijn film .... Ligt het nou aan mij, vond het niet echt boeiend, ben zelfs nog
![]()
Gelukkig maar, dacht al dat het aan mij lag ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Daarin ben je niet de enige, Molline!![]()
@ The_Fluffy: Ik zet hem erbij!quote:Message in a bottle vond ik ook een erg lekkere film
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef speknek het volgende:
Ja, Amelie. Van die film krijg ik spontaan een dromerige glimlach op m'n gezicht. Da's ook wel de enige ongeveer.
Fucking Amalquote:
In de film is het de laatste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Drie mogelijkheden?
Man1 - Vrouw
Man1 - Man2
Man2 - Vrouw
Zoiets?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef heus het volgende:
facking schande dat deze hier nog niet tussenstaat..
dat vond ik wel zo'n baggerfilm met nul komma nakko chemie tussen die 2quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef heus het volgende:
facking schande dat deze hier nog niet tussenstaat..
[afbeelding]
Mmmm stond er dus wel al lang en een paar posts lager ook nog met plaatje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |