Jezus man, hij maakt nog steeds films ... dacht echt dat ie al lang onder de groene zoden lagquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Agrippina het volgende:
Volgens mij niet. Over een jaartje of zo doet hij weer even mee aan The bold and the beautiful. Dan ga ik toch maar weer even kijken (Ik was net afgekickt...).
you`re welcomequote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef Molline het volgende:
"My sassy girl" zegt me eerlijk gezegd niks. Heb het even opgezocht: schijnt inderdaad nogal een leuke film te zijn, ik voeg 'm toe aan mijn "nog te zien"-lijst.
Bedankt voor de tip.
Yummie!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef Molline het volgende:
Dit is trouwens de nieuwe Sandokan:
[afbeelding]
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Yummie!![]()
Wordt Sandokan opnieuw verfilmd dan? Morgen eens googlen.
Sandokan is in 1995 en 1996 uitgebracht op dvd.quote:
Ik doel eigenlijk op het "hard-to-get"-spel wat in dergelijk films vaak gespeeld wordt. Eerst willen ze elkaar niet, dan weer wel, dan gebeurt er iets (ruzie of zo) en dan maken ze het weer goed...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
Die zijn er niet (bij mij dan), waarom zou je dat van een film krijgen?
quote:
Out of Sight heeft inderdaad ook zeer mooie romantische scenes. En dat voor een actiefilmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef Molline het volgende:
Deze "hartstochtelijke" zwijmelmomenten horen er natuurlijk ook bij:
Basic Instinct met Sharon Stone en Michael Douglas![]()
[afbeelding]
Out of Sight (Jennifer Lopez en George Clooney)
[afbeelding]
Titanic met Leonardo DiCaprio en Kate Winslett
[afbeelding]
Killing me softly met Heather Graham en Joseph Fiennes![]()
[afbeelding]
Lola Renntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Treurig. Mooi. Lief.![]()
[afbeelding]
Onsterfelijke liefde. Spannend!![]()
"Nach das Spiel, beginnt das Spiel."
Oeh Yeah, Baby.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wel veel Johnny Depp hier... en terecht, heb zelf net Pirates ot C voor de 2e X gezien (eindelijk, na 1e X 2 jaar geleden :-S); en die wou ik meteen maar toevoegen!! Elke film waar Johnny in zit, krijg je vlinder van man! Damn wat is en blijft hij toch sexy...
Iek, ik vond het zo'n langdradige film.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Serendips het volgende:
The English Patient...Zie ook Juliette Binoche in mijn avatar...
Wauw, ziet er heftig uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
The Notebook
Fucking Åmål (1998), een hele lieve Zweedse film over een zielig meisje dat verliefd wordt op een ander, veel stoerder meisje. Absolute aanrader. Al zorgt ie eerder voor ontroering dan voor kriebels in de buik, als je 't mij vraagt.quote:
Ik vind hem hier leukerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Duidelijk op nummer één: Moulin Rouge!.
[afbeelding]
Wat isEwan
toch leuk.
Daarin ben je niet de enige, Molline!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef Molline het volgende:
Helaas, Moulin Rouge is niet mijn film .... Ligt het nou aan mij, vond het niet echt boeiend, ben zelfs nog
![]()
Ik heb K-PAX gekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef Molline het volgende:
Helaas, Moulin Rouge is niet mijn film .... Ligt het nou aan mij, vond het niet echt boeiend, ben zelfs nog
![]()
Gelukkig maar, dacht al dat het aan mij lag ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Daarin ben je niet de enige, Molline!![]()
@ The_Fluffy: Ik zet hem erbij!quote:Message in a bottle vond ik ook een erg lekkere film
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef speknek het volgende:
Ja, Amelie. Van die film krijg ik spontaan een dromerige glimlach op m'n gezicht. Da's ook wel de enige ongeveer.
Fucking Amalquote:
In de film is het de laatste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Drie mogelijkheden?
Man1 - Vrouw
Man1 - Man2
Man2 - Vrouw
Zoiets?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef heus het volgende:
facking schande dat deze hier nog niet tussenstaat..
dat vond ik wel zo'n baggerfilm met nul komma nakko chemie tussen die 2quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef heus het volgende:
facking schande dat deze hier nog niet tussenstaat..
[afbeelding]
Mmmm stond er dus wel al lang en een paar posts lager ook nog met plaatje!quote:
te lui om te editenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef the_fluffy het volgende:
[..]
[..]
Mmmm stond er dus wel al lang en een paar posts lager ook nog met plaatje!
Gelukkig ben je niet te lui om rotopmerkingen te maken terwijl een ander niets anders bedoeld dan ja idd leuke film en hij was al genoemdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef heus het volgende:
[..]
te lui om te editen
jij bent te triest om te reageren
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Biene het volgende:Someone like you
![]()
[afbeelding]
Deze film heb ik net gezien. En OMG! *zwijmelzwijmel en nog eens
zwijmel*
En OMG! Wat is die Hugh Jackman een ontzettend lekkere vent! Help me even van de stoel af. OMG!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg wederom: OMG!![]()
![]()
![]()
Zo, ik ga weer fijn verder soppen.
Topic zit op slot.quote:
Two Moon Junction!! Mijn hemel, wat heb ik die film lang niet meer gezien. Wat een ge-wel-di-ge film was dat. Zo'n film waarbij je baalt dat hij is afgelopen. Zinderende erotiek, prachtig acteerwerk en een lekkere ventquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Molline het volgende:
Ik noem nog een aantal films:
[afbeelding]
- Two Moon Junction (met Sherelyn Fenn en Richard Tyson) (vaak gezien, geen goede maar wel zeer erotische film!)
Ik vind haar echt woestaantrekkelijk op die foto die ik postte.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Biene het volgende:
[afbeelding]
Kort bruin haar staat haar leuker.Zoals in de film: Someone like you.
Ik vind haar net een barbie op die foto.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind haar echt woestaantrekkelijk op die foto die ik postte.
Lang donker haar staat haar het best.
Pittig koppie vind ik iets te Libelle/Margriet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Biene het volgende:
Ik vind haar net een barbie op die foto.
Met dat donkere korte haar heeft ze een lekker pittig koppie.![]()
Ze heeft toch geen kabeltrui aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Pittig koppie vind ik iets te Libelle/Margriet.
Haar blik is ook veel minder stoer dan in die andere foto.quote:
Minder snollig, bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haar blik is ook veel minder stoer dan in die andere foto.
quote:
En ik vind haar hier erg mooi en woestaantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier staat ze ook erg Libelle/Margriet op.
Precies dat wilde ook zeggen bij het zien van deze foto.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier staat ze ook erg Libelle/Margriet op.
Een film over homo's .... t' is weer es wat anders. Ga em toch kijken, als ik zo de recensies lees, is de film wel prachtig gemaakt, dus moet het voor het vlindergevoel niet uitmaken toch?quote:
Dat was volgens mij ook de enige film waarin hij er lekker uitzag, in zijn verdere films ziet hij (Richard Tyson) er een stuk minder uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Two Moon Junction!! Mijn hemel, wat heb ik die film lang niet meer gezien. Wat een ge-wel-di-ge film was dat. Zo'n film waarbij je baalt dat hij is afgelopen. Zinderende erotiek, prachtig acteerwerk en een lekkere ventIk zou hem zo graag weer een keer willen zien
Die is lief jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Biene het volgende:Someone like you
![]()
[afbeelding]
Deze film heb ik net gezien. En OMG! *zwijmelzwijmel en nog eens
zwijmel*
En OMG! Wat is die Hugh Jackman een ontzettend lekkere vent! Help me even van de stoel af. OMG!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg wederom: OMG!![]()
![]()
![]()
Zo, ik ga weer fijn verder soppen.
Ja, die vond ik ook heel ergquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef octopussy het volgende:
Even een hele dikke topicschop:
ik heb net The Lake house gezien, en die is toch ook wel heul erg fijn romantisch en niet over the top![]()
ook dankzij Keanu en Sandra![]()
moet je echt doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal die ook eens bekijken, milagro.![]()
quote:
quote:You have bewitched me body and soul and I love, I love, I love you.
Ik geloof je gelijk, maar omdat ik 'm nog niet gezien heb...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:39 schreef milagro het volgende:
Je móet echt de serie kijken deze week nog, Colin Firth IS Mr. Darcy, de enige echte
Hij heet wel vaker darcyquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:39 schreef milagro het volgende:
Je móet echt de serie kijken deze week nog, Colin Firth IS Mr. Darcy, de enige echte
Niet huren! Kopen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, maar omdat ik 'm nog niet gezien heb...
Vraag me af of deze ook te huren is...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niet huren! Kopen!
Kost 6,99 bij Bol.com. En dan kun je dagelijks een stukje Mr. Darcy kijken!
De Keira Knightley versie is ook erg aangenaam hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Okay... Wil ze allebei wel hebben eigenlijk...![]()
Kerst komt eraan...
![]()
Jaaaaaaa, een prachtig sprookjequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Oblivion het volgende:
Dames hij is al een keer voorbij gekomen in het topic, maar hebben jullie Chocolat al gezien?
Zo waanzinnig mooi!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Hare het volgende:
ff tvptje
Kan ik misschien wat leuke tips opdoen.
Before Sunset/Sunrise
Moulin Rouge
Roman Holiday
Singin in the Rain
Zijn toch wel m'n favorieten
Ik heb mail voor jou?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef Jane het volgende:
Leuke tips staan er in dit topic!
Uit de oude doosch... When Harry Met Sally en You've Got Mail. Voor mij dan.
quote:
Gek genoeg had ik het bij die minder. Maar idd, het is absoluut hetzelfde genre.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik die 2 films zie staan, dan zou ik ook Sleepless in Seattle verwachten. Nog zo'n Nora Ephron-product.
Doei kerst, heb ze net besteld...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Okay... Wil ze allebei wel hebben eigenlijk...![]()
Kerst komt eraan...
![]()
Heb ik ook gekeken vanmiddag (de 2005 versie)quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Oblivion het volgende:
Mijn vent wordt helemaal gek van me, maar kan me niks schelen...![]()
*pride and prejudice gaat kijken...![]()
Echt wel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb ik ook gekeken vanmiddag (de 2005 versie)Mooie muziek erbij ook
![]()
Gedaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:39 schreef milagro het volgende:
Je móet echt de serie kijken deze week nog,
Hmmm, ik kan ze niet vergelijken...quote:Colin Firth IS Mr. Darcy, de enige echte
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gedaan!![]()
[..]
Hmmm, ik kan ze niet vergelijken...
Vind ze allebei even smakelijk!
*dromen gaat over Pemberley...![]()
ik snapte geen reet van die filmquote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef Molline het volgende:
Laatst "Vanilla Sky" gezien. Tom en Penelope![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |