anders was het ook onze janquote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Molline het volgende:
[..]
Ons 'Rian' Tong!Rianne is de jongere zus die in Australië zit.
Verder heb je gelijk.![]()
Ze heeft het ook over ons mam, dus dan zou ons Jan ook kunnen.quote:
-edit: Hey tong, doe eens een beetje normaal.quote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als jij het begrijpt idioot.. Gerrit komt uit Friesland dombo![]()
En ga jij maar in de Gouden kooi voorgoed.
Mijn god, het wordt steeds triester.quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaja Tong weet zoveel ..maar niet heus !
Het is mi ook een beetje zonde om ze eerst een halve dag te laten vliegen het is immers maar voor een weekendje.quote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Pas een week in Glasgow geweest, toch een van de meest opkomende bruisende steden in Europa. De naam van industriestad zijn ze de laatste 10 jaar drastisch aan het aanpakken/veranderen. Maar om daar nou een boer neer te zetten.
Ben in ieder geval benieuwd.
Nee, ons kan ook voor mannen => ons papquote:
Steeds als je denkt dat de bodem bereikt isquote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god, het wordt steeds triester.
Ja idd, daar heb je tegenwoordig een prive strand....quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef TheFrankey het volgende:
kan mij overingens wel voorstellen dat ze een weekendje stad doen ipv week zon zee strand....de hebben toch een boerderij nietwaar
'Het' of 'jij', Tong?quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god, het wordt steeds triester.
Zo denk ik er nu ook over!quote:Op zondag 12 november 2006 21:42 schreef Flyingdutchman het volgende:
Inge/Gerrit ; goed stel, gerrit trekt al aardig bij. Netjes presentjes mee voor de ouders en zus
Martijn/Marlies ; voor elkaar gemaakt leuke familie ook van Marlies mooie boerderij best voor mekaar!
Dirkjan/Merel ; Weet het nog niet, die Merel lijkt wat onzeker ze straalt niet zoals de anderen dat wel doen
Jochum/Marieke; twee aparte stekken bij elkaar
Hans/Anneke; leuk stel met nu wel heel veel kinderen
Ze komt uit De Mortel, inderdaad in ZO-Brabant. Ze heeft ook hyves, maar het adres geef ik je nietquote:Op maandag 13 november 2006 07:32 schreef densmee het volgende:
een stiekeme tvp
wie weet waar marlies vandaan komt
aan der stem te horen zuid oost brabant
Maar als je namen gebruikt, gebruik je toch echt onze voor een man en ons voor een vrouw!! Als de mannennaam met een klinker begint wordt het onzen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ons kan ook voor mannen => ons pap
Houdoe![]()
kijk iemand met verstandquote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef VrouwTheelepel het volgende:
[..]
Maar als je namen gebruikt, gebruik je toch echt onze voor een man en ons voor een vrouw!! Als de mannennaam met een klinker begint wordt het onzen.
Ons Linda
Onze Mark
Onzen Albert
![]()
Uit welk gedeelte van Brabant kom jij dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef VrouwTheelepel het volgende:
[..]
Maar als je namen gebruikt, gebruik je toch echt onze voor een man en ons voor een vrouw!! Als de mannennaam met een klinker begint wordt het onzen.
Ons Linda
Onze Mark
Onzen Albert
![]()
Ik ben geboren in ZO-Brabant en heb daar 22 jaar gewoond. Ik woon nu sinds 4 jaar in NO-Brabant. Want daar komt mijn vent vandaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Uit welk gedeelte van Brabant kom jij dan?
Weten we ook gelijk waar BAzel vandaan komt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef VrouwTheelepel het volgende:
[..]
Ik ben geboren in ZO-Brabant en heb daar 22 jaar gewoond. Ik woon nu sinds 4 jaar in NO-Brabant. Want daar komt mijn vent vandaan.![]()
Leg uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waar BAzel vandaan komt.![]()
Was ik ineens de naam van mijn man vergeten schaam schaamquote:
Ik wil jouw leven verder niet beoordelen hoor, maar eigenlijk is dat best wel triest....quote:Op zondag 19 november 2006 15:36 schreef Nouk het volgende:
Vanavond is het weer zover. Ik verheug me gewoon de hele zondag op Boer zoekt vrouw..
.
Hehe is ook zo. Maar ach, wat moet je anders doen op zondagquote:Op zondag 19 november 2006 16:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik wil jouw leven verder niet beoordelen hoor, maar eigenlijk is dat best wel triest....![]()
Nee hoor, heb het zelf ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:37 schreef Ezri het volgende:
tvp![]()
Extra filmpje op website trouwens: Gerrit bezoekt Amsterdam!![]()
Over triest gesproken: nog 14 minuten!!!quote:Op zondag 19 november 2006 16:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik wil jouw leven verder niet beoordelen hoor, maar eigenlijk is dat best wel triest....![]()
Volgens mij heet Gerrit al lang liggen krikken toen die Eva vertrok. Ik weet al niet meer wat die zei.quote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou de eerste kus gegeven worden?
Het enige wat ie zei jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Disorder het volgende:
"Werry goed.."
"Werry goed.."
"Werry goed.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |