Reijkjavic is nog niet eens zo goedkoopquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Pendri het volgende:
Was het geld op bij de KRO? De bestemmingen zijn niet de leukste/duurste plaatsen.
Ik vind het trouwens maar een saaie bedoeling, nu de keuzes gemaakt zijn.
Irritante Bio-Bitch is hetquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marieke is echt hatelijk. Je moet eens opletten: ze moet altijd haar eigen gedachten bevestigen nadat ze wat heeft gezegd.
Ja.quote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marieke is echt hatelijk. Je moet eens opletten: ze moet altijd haar eigen gedachten bevestigen nadat ze wat heeft gezegd.
Zij (de koppels) maken het leuk.......niet de bestemmingquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Pendri het volgende:
Was het geld op bij de KRO? De bestemmingen zijn niet de leukste/duurste plaatsen.
Ik vind IJsland en Geneve toch ook geen misselijke bestemmingenquote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Zij (de koppels) maken het leuk.......niet de bestemming
idd...Reykjavik lijkt me ook super om een keer heen te gaan.quote:Op maandag 13 november 2006 00:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik vind IJsland en Geneve toch ook geen misselijke bestemmingen.
Gisteravond.quote:Op maandag 13 november 2006 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt het op TV(P)?
Ze zaten wel aan de lekkere grote bieren in het voorstukje van volgende week!quote:Op maandag 13 november 2006 07:15 schreef cora4034 het volgende:
Bestemming Munchen vond ik wel een afknapper ja.
Marlies en Martijn![]()
Pffff... haal jij je hand eens even uit je broek....quote:Op maandag 13 november 2006 01:20 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Marlies blijft heerlijk om naar te kijken ;-)
Mooie, sprekende ogen, gevoelig, maar ook sterk, een bijna filmster achtige mimiek....
zwijmel....
Vanmiddag om 15:00 is de herhalingquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef Mark het volgende:
Straks maar eens op uitzending gemist kijken, kon helaas niet kijken gisteravond
Thnx!quote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Vanmiddag om 15:00 is de herhaling
Als jij het begrijpt idioot.. Gerrit komt uit Friesland domboquote:Op zondag 12 november 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Echt te erg van Gerrit. Snap nu waarom ie Fries praat.
Ons 'Rian' Tong!quote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Nou die hebben elkaar beter leren kennen de laatste weken.
'Heb je nog meer zusters ?'
'Nee maar wel ons Jan die zit in Australië.'
'Oh dat wist ik niet.'
Waar hebben ze het in hemelsnaam wel over gehad ?
Volgens mij roept ie maar wat, anders staat ie niet meer bovenaan in de top500.quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaja Tong weet zoveel ..maar niet heus !
En dan?quote:Op maandag 13 november 2006 11:56 schreef Terreros85 het volgende:
heeft Marlies (en haar zusje) hyves ofzo?
Namen stonden er al op geschreven.quote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Molline het volgende:
Kregen ze eigenlijk een willekeurige envelop, of was dit al van te voren uitgezocht (stond er een
naam op de envelop)?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgens mij roept ie maar wat, anders staat ie niet meer bovenaan in de top500.![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgens mij roept ie maar wat, anders staat ie niet meer bovenaan in de top500.![]()
Zie je wel, hij leest niet eens de reacties op zijn posts ....quote:
Die heeft wel humor.quote:
Pas een week in Glasgow geweest, toch een van de meest opkomende bruisende steden in Europa. De naam van industriestad zijn ze de laatste 10 jaar drastisch aan het aanpakken/veranderen. Maar om daar nou een boer neer te zettenquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef Pendri het volgende:
Ik vind het trouwens maar een saaie bedoeling, nu de keuzes gemaakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |