abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22101502
Gordon Ramsay: Oorlog in de keuken
Serie programma's waarin de Britse kok Gordon Ramsay op de voet wordt gevolgd als hij een kijkje neemt in verschillende keukens en nieuw talent ontdekt. In iedere aflevering bezoekt Ramsay een eetgelegenheid waar van alles mis is. Een slechte manager, onvriendelijk personeel en het ergste van alles: een rampzalige keuken. Aan Gordon Ramsay de taak deze ondernemingen van de ondergang te redden.

Elke donderdag op Yorin om 20.30
Elke zaterdag op Yorin om 21.00
----------

Ik vind 't een geweldig programma! Ramsay vloekt, tiert, kookt, geeft leiding, en zorgt er voor dat ieder restaurant weer draait! Hij is arrogant, maar weet wel wat hij doet! Wie kijkt en nog meer naar de show?
pi_22101563
Als mijn baas ooit zo tegen mij uit durfde te vliegen had ie allang een bord op z'n hoofd gehad. Kneusjes die zich als voetveeg laten gebruiken door meneer Ramsay....

MAAR!

Geen leuker vermaak dan leedvermaak!

pi_22101587
Ik vraag me altijd af of er eens iemand komt die hem idd met een bord op zijn hoofd gaat slaan, maar tot nu toe heb ik 't nog niet zien gebeuren! Best jammer eigenlijk
pi_22101614
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:51 schreef Cutie het volgende:
Ik vraag me altijd af of er eens iemand komt die hem idd met een bord op zijn hoofd gaat slaan, maar tot nu toe heb ik 't nog niet zien gebeuren! Best jammer eigenlijk
Wordt dan denk ik een grote vechtpartij. Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...
pi_22101649
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...
En volgens mij is dat hét understatement van de dag

Maar, wat vind jij van 't programma?
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:29:48 #6
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_22102331
Briljant programma.

Overigens vind ik het met die arrogantie nogal meevallen. Wat ik tot nu toe heb gezien (drie afleveringen) heeft ie het rustig aangedaan. Die prutsers zouden mij het bloed onder m'n nagels vandaan halen.
Daarnaast is Ramsay juist zeer open naar de "gewone" teamleden in de keuken. Prustende chefs en arrogante baasjes (die Gary in de laatste aflevering....) mogen wat mij betreft best wel worden aangepakt. En als je nog geen normaal diner voor je eigen familie kan klaarmaken, zonder dat alles aanbrandt.....
[Diepe zucht slaakt ]

[ Bericht 1% gewijzigd door Mallnitz op 21-09-2004 12:55:54 ]
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
pi_22102435
'k Vind het een ontzettend heethoofd, die Ramsay.
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen. En waar ik me nog het meeste aan erger zijn al die koks e.d. die al die kritiek maar over zich heen laten komen omdat 'het Ramsay is', en daar ga je natuurlijk niet tegen in.
Ik wacht op de dag dat een kok hém gaat uitkafferen

Af en toe kan ik er ook wel om lachen, hoor, maar ik kruip niet speciaal voor de tv om het programma te zien. Mocht het toevallig langskomen, dan kijk ik wel.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:36:16 #8
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_22102465
Ramsay = een echte manager
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:01:19 #9
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_22102974
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
..
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
..
Alleen de echte prutsers (die vaak het meeste verdienen) worden aangepakt. In het algemeen is hij juist erg stimulerend voor de keukenmedewerkers en probeert hij het beste in hen naar boven te halen. Dat zijn inderdaad kenmerken van een goede manager.

Overigens is het afzeiken. Als je ergens op zeikt, dan doe je heel iets anders..... (en dat gaat zelfs de engelse keuken te ver)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mallnitz op 21-09-2004 13:27:30 ]
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
pi_22103309
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:54 schreef Cutie het volgende:

[..]

En volgens mij is dat hét understatement van de dag

Maar, wat vind jij van 't programma?

Als het voorbij komt dan kijk ik wel. Ga er niet speciaal voor zitten of zo. Maar de heisa in de keukens en het gestress van koks komt me zeeeer bekend voor.

* fratsman heeft een horeca-verleden.
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:20:42 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22103342
ik vond het wel grappig om een keer te zien
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:23:25 #12
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_22103394
Echt, sommige 'koks' kunnen nog geen ei bakken!
En die aflevering dat ie rotte worst te eten krijgt en achter de keuken gaat nekken, ge-wel-dig!
Veel eigenwijze mensen, terwijl hij toch echt goede tips geeft aan die verliesleidende bedrijfjes.
Leuk ook dat ze na een maand nog weer even een inval doen, dan ben je vaak al snel het medelijden met de mensjes kwijt, omdat ze gewoon weer terug zijn gevallen, of dat het door de tips toch lekker is gaan lopen.
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_22103396
Super programma!
Krijg er helemaal zin in om in een restaurant te gaan eten met een ster
Maar ben dan ook wel weer een beetje huiverig dat ik dan in zown Walnut Tree Inn terecht komt, met halfgare mossels!
pi_22103435
Jaaa, met 't zand er dan nog aan ook he, geweldig
Ben benieuwd wat er donderdag op TV komt!
pi_22103468
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
'k Vind het een ontzettend heethoofd, die Ramsay.
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
Dat vind ik wel meevallen; hij is, met name tegen het 'lagere' personeel, vaak motiverend en bemoedigend.

Bovendien mag iemand van mij best zeiken, als hij weet waar hij het over heeft. En dat is bij Ramsay volgens mij wel het geval, want hij speelt het toch elke keer weer klaar om zo'n restaurant uit het slop te trekken.
pi_22103520
hij heeft vaak toch gelijk alleen brengt ie het zo als een botte boer
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
pi_22103621
Waarom komt dit programma niet in Nederland? Met Jonnie Boer bijvoorbeeld?

pi_22103760
nah, ik zou Gordon wel eens rond willen zien lopen in een gemiddeld Nederlands restaurant!
lijkt me leuk
pi_22103816
En hij lijkt zooooo onschuldig:
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:11:02 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22104365
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:27 schreef chibibo het volgende:

Bovendien mag iemand van mij best zeiken, als hij weet waar hij het over heeft. En dat is bij Ramsay volgens mij wel het geval, want hij speelt het toch elke keer weer klaar om zo'n restaurant uit het slop te trekken.
En dan komt ie een maand later terug, is het soms weer een puinhoop. .
pi_22105098
Leuk programma, ik merk alleen dat ik de helft van de tijd naar die malle streep cq litteken op z'n kin zit te kijken.. !?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_22105126
Hij ziet altijd goed wanneer iemand talent heeft en wanneer iemand gewoon loopt te kloten. Dus tegen die mensen met talent ziet hij niet te zeiken. Dus ik vind juist dat hij het goed doet. De leukste aflevering vond ik nog met die gozer van 21 ofzo die nog geen omelet kon maken en dan in 1 of ander boeren gat er een super sjieke tent van wilde maken. Met altijd maar die rondjes op het bord haha echt hilarisch
pi_22105300
Ik vind het wel een goed programma. En de types die je soms langs ziet komen daar, zijn echt gewoon waardeloos. Dat die in de keuken staan. Sta zelf in de keuken (afwas/koudekant) en weet hoe zwaar het is. En ik vond het toch best zielig dat die jongen nog nooit een omelet had gebakken.
Je viert het met bier
Fotoboek
  woensdag 22 september 2004 @ 04:03:42 #24
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_22121972
Hij had vroeger ook zelf een keukenprogramma. Daar ging die echt te keer tegen ze personeel. Echt lachen. Er was er een die onslag nam en een ander begon in een hoekje te janken. Het was geloof die aflevering dat ie er een restaurant ster bij kreeg. God hoe heette die serie ook alweer?
weg
pi_22122160
Ja! Briljant! Die serie was ook super! Geen idee hoe ie heette, ik wist ook niet dat dit oorlog in de keuken heette
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')