Wordt dan denk ik een grote vechtpartij. Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:51 schreef Cutie het volgende:
Ik vraag me altijd af of er eens iemand komt die hem idd met een bord op zijn hoofd gaat slaan, maar tot nu toe heb ik 't nog niet zien gebeuren! Best jammer eigenlijk
En volgens mij is dat hét understatement van de dagquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...
Alleen de echte prutsers (die vaak het meeste verdienen) worden aangepakt. In het algemeen is hij juist erg stimulerend voor de keukenmedewerkers en probeert hij het beste in hen naar boven te halen. Dat zijn inderdaad kenmerken van een goede manager.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
..
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:54 schreef Cutie het volgende:
[..]
En volgens mij is dat hét understatement van de dag![]()
Maar, wat vind jij van 't programma?
Dat vind ik wel meevallen; hij is, met name tegen het 'lagere' personeel, vaak motiverend en bemoedigend.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
'k Vind het een ontzettend heethoofd, die Ramsay.
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
En dan komt ie een maand later terug, is het soms weer een puinhoop.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:27 schreef chibibo het volgende:
Bovendien mag iemand van mij best zeiken, als hij weet waar hij het over heeft. En dat is bij Ramsay volgens mij wel het geval, want hij speelt het toch elke keer weer klaar om zo'n restaurant uit het slop te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |