Wat mis je voor topics? Wat gaat er niet goed in jouw ogen? Of als je zomaar wat kwijt wilt.
Dan is het tenminste mogelijk om eens een gesprek te voeren zonder dat een heel topic meteen offtopic gaat. Lijkt jullie dat wat?
Filmslowchattopic lijkt me wel leuk, komt er dan ook eentje voor TV?
quote:Die bestaat al: Plaats hier al je losse gedachten over Film & TV
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef Mike het volgende:
Ikzelf zat te denken of het misschien interessant zou zijn een film-slowchattopic te maken. Muziek heeft er een, Lifestyle heeft er een...waarom hier niet?Dan is het tenminste mogelijk om eens een gesprek te voeren zonder dat een heel topic meteen offtopic gaat. Lijkt jullie dat wat?
quote:Dat offtopic-gewauwel in de Buffy topics ben ik al achteraan gegaan. Ik heb zelf niks met Buffy, maar Witchfynder post er regelmatig en die houdt het nu al een weekje in de gaten.
Op maandag 22 juli 2002 23:59 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat je af en toe weleens wat beter mag opletten in de Buffytopics enzo... Soms echt hele pagina's vol offtopic gewauwel over wie het snelste filesharing programma heeft enzo, best wel irritant... Maar voor de rest geen aanmerkingen, gaat prima zo!Filmslowchattopic lijkt me wel leuk, komt er dan ook eentje voor TV?
Een slowchat voor TV lijkt me ook prima.
quote:Mja...maar iets op een wat regelmatigere basis. Iets wat je niet een paar maanden terug hoeft te zoeken.
Op dinsdag 23 juli 2002 00:01 schreef Arcee het volgende:[..]
Die bestaat al: Plaats hier al je losse gedachten over Film & TV
Topics die dus echt altijd in de active topiclist staan.
Gewoon iets als Filmchat(1) of TVchat(1), desnoods met ondertitels.
quote:Ik vind dit forum een typisch voorbeeld van dat er op FOK! eik niets veranderd is. Dit naar aanleiding van al die discussies over dat 't vroeger allemaal beter was, die trouwens ook al veel langer lopen, die discussies. Grote fora als ONZ, SC, GC of flamegevoelige fora als ANM en KB hebben wellicht te lijden onder relschoppers, maar in specifiekere (kleinere) fora valt dat reuze mee. Als je specifiek in iets geïnteresserd bent, zoals hier in Film, dan kun je je ei nog prima kwijt. Ik wel iig.
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef Mike het volgende:
Wat gaat er niet goed in jouw ogen? Of als je zomaar wat kwijt wilt.
Zo, dat mag ook wel 'es gezegd worden.
quote:Nou ja.. ik let eigenlijk nooit zo op wie admins zijn, maar waar is Verbal? Issie al lang weg? haha niks van gemerkt, hij was toch wel lang mod hier... *geeft zichzelf een paar klappen op 't gezicht om wakker te worden*
Op dinsdag 23 juli 2002 00:43 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit forum een typisch voorbeeld van dat er op FOK! eik niets veranderd is.
quote:Ehm ja...ook nog zoiets...ik zal de FAQ eens aan gaan passen.
Op dinsdag 23 juli 2002 12:08 schreef Xhorder het volgende:[..]
Nou ja.. ik let eigenlijk nooit zo op wie admins zijn, maar waar is Verbal? Issie al lang weg? haha niks van gemerkt, hij was toch wel lang mod hier... *geeft zichzelf een paar klappen op 't gezicht om wakker te worden*
quote:Het schiet al op he?
Op dinsdag 23 juli 2002 12:09 schreef Mike het volgende:[..]
Ehm ja...ook nog zoiets...ik zal de FAQ eens aan gaan passen.
quote:Ja, gaat lekker.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:04 schreef Marble het volgende:[..]
Het schiet al op he?
Is er behoefte aan een IRC-kanaal, zoals dat er ook is voor veel andere fora?
quote:Plagiaat. Dat wilde ik eerst posten. Maar goed, daar kwam Drs P tussendoor.
Op vrijdag 8 november 2002 00:17 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind dat er te weinig DWHN topics zijn.
quote:Nee. Naast #filosofie heeft een mensch niks meer nodig. En zeker geen FTR kanaal.
Op vrijdag 8 november 2002 00:24 schreef Mike het volgende:
Overigens ben ik wel echt benieuwd naar de meningen over dat chatkanaal. Ik heb het nl. al aangemaakt enzo...
quote:Is het gezellig daar?
Op vrijdag 8 november 2002 00:24 schreef Mike het volgende:
Overigens ben ik wel echt benieuwd naar de meningen over dat chatkanaal. Ik heb het nl. al aangemaakt enzo...
Waar hebben jullie het over?
quote:Over films.
Op vrijdag 8 november 2002 00:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Is het gezellig daar?
Waar hebben jullie het over?
Groetjes,
Uw aller Cora.
Verder weet ik niet veel, FTV vind ik iig het leukste onderdeel van Fok.
quote:Idd
Op vrijdag 8 november 2002 01:32 schreef Spina1 het volgende:
FTV vind ik iig het leukste onderdeel van Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |