abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2006 @ 16:19:22 #1
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_43262504
Vanaf 5 november reizen Bart en Chimene in het programma "Wilde Beesten" af naar Zuid Afrika. Waren ze in Peking Express Vip nog een koppel waardoor ze samen moesten werken, nu strijden ze tegen elkaar.
Al rondreizende moeten zij op elke plek die zij aandoen, waaronder o.a. Durban, een opdracht uitvoeren. De opdrachten staan in het teken van de regionale gebruiken en tradities.

De winnaar verkrijgt een trofee en mag even genieten van de luxe van een goede slaapplaats, lekker eten en luxe uitjes zoals een helikoptervlucht boven de wolkenkrabbers van Johannesburg, leren surfen of duiken tussen de tijgerhaaien.
De verliezer blijft bij de plaatselijke bevolking en draait een dag mee in het dagelijkse leven van onder andere een parkwachter of de bosjesmannen. Echt verliezen is het dus niet want ook een nacht meedraaien als parkwachter en kennis maken met het leven van de wilde dieren of mee naar een feest waar de zoeloemeisjes dansen is een hele ervaring.
Na een dag of nacht meegelopen te hebben krijgt de verliezer een test en kan alsnog een trofee winnen.

Deze trofeeën zijn een belangrijk item in de finale, welke op 24-12 uitgezonden zal worden, en helpen mee in het bepalen wie de ultieme reiziger is.

"Wilde Beesten"
Zondag 5-11, 21.30
Net 5
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_43265686
Leuk, als uitloop van PE VIPS.
  zondag 5 november 2006 @ 18:12:13 #3
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_43265961
Inderdaad ben ook erg benieuwd naar dit programma.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_43266654
Ik vind het toch een beetje raar van bart.
Hij zei dat hij de hele tijd aan de schijterij was van al dat eten in die landen en dat hij blij was als hij weer terug in Nederland was, en nu doet hij wel aan dit mee. Ik moet het nog zien
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zondag 5 november 2006 @ 21:39:01 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43273426
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 5 november 2006 @ 22:04:15 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43274716
Ja, hey, hallo, hoi.

Dit soort RLS-achtige dingen horen in SHO, meer specifiek in Wilde Beesten: spin-off Peking Express met Chimene & Bart. in dit geval.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 november 2006 @ 22:04:43 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43274738
Daar verder bedoel ik dan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')