Correct.. Eerlijk gezegd vind ik sowieso onzin dat het in dat topic staat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Mike het volgende:
Ik kijk zelf niet naar 24...gaat dit over iets dat nog niet op de Nederlandse tv is uitgezonden?
Ja, het gaat inderdaad nergens over. Ik denk eigenlijk dat edje34 niet goed weet waar 'ie post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Correct.. Eerlijk gezegd vind ik sowieso onzin dat het in dat topic staat.
Er zijn altijd mensen die zich niet kunnen inhouden en alsnog worden gespoilerd worden omdat ze die spoilertags lezen.
Ik heb er tags om gezet en een note gegeven. We zullen hem in de gaten houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Merkie het volgende:
Al de 2e keer dat 'ie USA-spoilers in een NL-topic plaatst terwijl er een apart USA-topic is. Kan dat weggehaald worden?
Bij nader inzien, kan die hele spoiler-discussie niet verwijderd worden? Geheid dat zodra hij op de NL-tv komt meerdere mensen dat topic gaan lezen en dan toch per ongeluk de spoiler lezen. Spoilers, zelf in spoilertags, zuigen gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb er tags om gezet en een note gegeven. We zullen hem in de gaten houden
Rampscenarioquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef -Mo- het volgende:
Daar ben ik het mee eens, aangezien die spoilers lukraak worden gepost, zonder enige vorm van relevantie in dat topic. Veel mensen verwachten vervolgens niet dat iemand zo'n mongooltje is dat ie seizoens bedervende spoilers post, waardoor ze het gaan lezen. Met alle gevolgen van dien.
Tegen mijn zin, maar goed.quote:Op zondag 3 september 2006 18:43 schreef victorinox het volgende:
Kan een modje de spel/typefouten uit deze titel weghalen.
De slechteriken uit tekenfilms van vroeger
"Vroegâh" dan wel hè...quote:Op zondag 3 september 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen mijn zin, maar goed.
Zal ik er ook nog vroegah van maken?
Ik heb even creatief gedaan.quote:Op zondag 3 september 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je dan toch bezig bent SoK:
De Slimste (Mens Ter Wereld) #4 Dat heet gewoon "De Slimste". En begint morgenavond weer. Maar je hebt zeker geen Talpa daar?
Late Night met Maasland & Geel Dat heet officieel: "Late Night met
Maasland & Geel". Dus dat mag ook een TT change.
Goed werk!
Afentoe is er een probleem met de server van Chello waar ie op staat.quote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Mike het volgende:
victorinox, ik zie geen usericon meer bij je.
Ik kan er iig. geen vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef paultjuhhh het volgende:
is er al een topic over " as it is in heaven " ?
post er eens Gordon Ramsey in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=&order=relevance&fora%5B%5D=7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |