Het vorige topic was vol, door de vele klachten en problemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Posdnous het volgende:
Vanwaar deze gedurfde stap?
Waarschijnlijk hebben we daarom deze week rust.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
i-spy24 is een weekje uit GAM, na die tijd gelieve minder te spammen en offtopic te gaan en zodoende topics te verneuken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uhm, zo vaak kom ik niet in DVD-topics, maar je doet maar, hoor.
quote:
Cooliewoolie! En nu nog antwoord van een modquote:
Dat mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef gurlie het volgende:
Mag ik een slotje op mijn movietrivia topic?
Wat mij betreft wel...als het maar niet een van de bestaande topics vervangt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Cooliewoolie! En nu nog antwoord van een mod
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...als het maar niet een van de bestaande topics vervangt.
Dat je niet alleen in het chattopic nog je nieuwe dvds gaat melden ofzo...
wat mij dwarszit:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Vertel hier eens dan wat je dwarszit: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Ik ben wel benieuwd namelijk...
Maak je niet druk. Heel veel mods doen echt hun best. En we hebben mazzel, want TV heeft nog een aardig goede mods zitten. Andere plekken moet je soms echt lang wachten op een reactie. Ennuh, volgende keer, moeten we hem gewoon totaal negeren. Dan is ie snel opgerotquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat mij dwarszit:
Ik heb in het algemeen een bloedhekel aan mods vanwege de velen die denken dat ze god zijn (daarbij doel ik niet op mike btw die doet het redelijk, en dat is een compliment uit mijn mond) wat mij irriteert is het feit dat als iemand super irri is bijv i-spy24 dat er dan lang wordt gewacht totdat er actie wordt ondernomen en dat terwijl het merendeel van de vaste dvdtopic bezoekers zich kapot zitten te ergeren aan zo een idioot, maar wee o wee als je maar effe offtopic gaat dan zijn we er allemaal als de kippen bij. vanwege dat feit is er maar een dvdslowchat topic geopend (geniaal idee though) maar het kan ook gewoon zijn dat ik het allemaal iets te zwaar op vat
nogal een kutdag gehad dus........... sorry maar ik moet me ergens op af reageren
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:31 schreef McCarthy het volgende:
Overheid maakt TV reclame markt kapot
kick maar naar POL
Dat komt door het webicon van Kipmanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Croupouque het volgende:
Seinfeld Part 2 - Waiting for season 4 on dvd :)
Ik krijg hierin een venster te zien met de vraag of ik een wachtwoord wil invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |