Het vorige topic was vol, door de vele klachten en problemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Posdnous het volgende:
Vanwaar deze gedurfde stap?
Waarschijnlijk hebben we daarom deze week rust.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
i-spy24 is een weekje uit GAM, na die tijd gelieve minder te spammen en offtopic te gaan en zodoende topics te verneuken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uhm, zo vaak kom ik niet in DVD-topics, maar je doet maar, hoor.
quote:
Cooliewoolie! En nu nog antwoord van een modquote:
Dat mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef gurlie het volgende:
Mag ik een slotje op mijn movietrivia topic?
Wat mij betreft wel...als het maar niet een van de bestaande topics vervangt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Cooliewoolie! En nu nog antwoord van een mod
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...als het maar niet een van de bestaande topics vervangt.
Dat je niet alleen in het chattopic nog je nieuwe dvds gaat melden ofzo...
wat mij dwarszit:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Vertel hier eens dan wat je dwarszit: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Ik ben wel benieuwd namelijk...
Maak je niet druk. Heel veel mods doen echt hun best. En we hebben mazzel, want TV heeft nog een aardig goede mods zitten. Andere plekken moet je soms echt lang wachten op een reactie. Ennuh, volgende keer, moeten we hem gewoon totaal negeren. Dan is ie snel opgerotquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat mij dwarszit:
Ik heb in het algemeen een bloedhekel aan mods vanwege de velen die denken dat ze god zijn (daarbij doel ik niet op mike btw die doet het redelijk, en dat is een compliment uit mijn mond) wat mij irriteert is het feit dat als iemand super irri is bijv i-spy24 dat er dan lang wordt gewacht totdat er actie wordt ondernomen en dat terwijl het merendeel van de vaste dvdtopic bezoekers zich kapot zitten te ergeren aan zo een idioot, maar wee o wee als je maar effe offtopic gaat dan zijn we er allemaal als de kippen bij. vanwege dat feit is er maar een dvdslowchat topic geopend (geniaal idee though) maar het kan ook gewoon zijn dat ik het allemaal iets te zwaar op vat
nogal een kutdag gehad dus........... sorry maar ik moet me ergens op af reageren
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:31 schreef McCarthy het volgende:
Overheid maakt TV reclame markt kapot
kick maar naar POL
Dat komt door het webicon van Kipmanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Croupouque het volgende:
Seinfeld Part 2 - Waiting for season 4 on dvd :)
Ik krijg hierin een venster te zien met de vraag of ik een wachtwoord wil invullen.
Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand die weet waar het King Kong topic is gebleven?
Thankee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!
Of eventueel King Kong
Ik zou gewoon mod moeten worden.
astronaut_jones is terug! Wauw!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef i-spy24 het volgende:
Ja...benik ook weer even en gelijk maar met deur in huis vallen.
in deze thread zit ene n'hare' weer lekker te zeiken omdat het niet volgens zijn manier gaat hoe iets gepost moet worden. Ik dacht dat een ieder zelf!mag uitmaken hoe hij zijn dvd's e.d. laat zien. (uiteraard binnen de bekende regels dus niet te groot e.d.)
De meesten laten shop-kopien van het web zien, enkelen zelf geschoten foto's zoals ik, (alleen dan wat uitgebreider) en dan vindt vooral ene 'hare' met teksten als "loser" het nodig zijn anonieme wafel te openen? Volgens mij heet dat lopen zeiken en zeuren en volgens mij is dat ook tegen de regels als ik me e.e.a goed herinner. Zit ik me bezig te houden hoe hij foto's van zijn spullen ( als hij die heeft) laat zien? Nee, bemoei je dan ook niet met een ander en laat het werk aan de moderator over die dat zelf wel ondervindt.
Daarbij is hij ook een van die eikeltjes geweest die een klacht over mij heeft ingediend en als ik de regels goed nalees t.a.v. het banbeleid zou FOK mensen die om een ban zeuren onmiddelijk zelf moeten bannen onder het mom van * aan matennaaien doen we niet aan *
Ik stel voor dat er eens tegen dit soort bemoeizuchtige eikeltjes wordt opgetreden dan alleen maar wordt toegegeven. Een forum is niet leefbaar met alleen eensgezinde ja-knikkers maar met verschillende smaken en daden.
'nuff saidquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.![]()
Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:22 schreef Gorro het volgende:
Op zich heb ik niets tegen de posts van i-spy24. Waar ik wel iets tegen heb is die discussie die daardoor de hele tijd opgerakeld wordt. Dan zouden er twee oplossingen zijn.
1. i-spy24 stopt met zulke posts te doen, maar daar kan ik hem niet toe dwingen.
Hij is gebanned voor een week omdat i-spy24 de zaak niet liet rusten en na een paar waarschuwingen bleef schoppen. Je kunt niet gebanned worden voor 'irritant posten', maar alleen als je tegen de policy ingaat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Mike het volgende:
i-spy24 mag verder in z'n posts plaatsen wat 'ie wil...al hangt 'ie 20 briefjes voor z'n dvds. Mocht je je storen aan zo'n post, dan kun je 'm beter negeren, want anders lok je alleen maar weer een reactie uit en krijgen we weer zo'n ordinaire scheldpartij.
Ik ben ook zo vrij geweest om er een _ tussen te zetten.quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef kinky_queen het volgende:
zou een moddereter de hoofdletters uit mijn naam willen veranderen in 'kleine' letters?
Help kinky_queen aan een plaatsje op het machtige IMDB
Powertrip.quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
bedankt SoK
![]()
Heerlijk om dat te kunnen eh?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2005 03:41 schreef Sai het volgende:
'Film allertijden: Pulp Fiction (augustus 2002)'
Mag wel worden utgebreid, vind ik..
Maar dat staat er al in, lieve userquote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Sai het volgende:
Mag er in de FAQ een linkje naar het tournamentenoverzicht??
Topic is naar SHO.quote:
Dat was de aankondiging, anders is de overgang te bruusk.quote:
Gelukkig hebben we SoK nog.quote:
Aan de zoekfunctie wordt nog gewerkt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Flibble het volgende:
Bij FAQ & Policy wordt gesproken over een zoekfunctie voor de topics. Waar o waar kan ik die vinden? Of is dat een domme vraag?
Deze werkt wel redelijk:quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Flibble het volgende:
Bij FAQ & Policy wordt gesproken over een zoekfunctie voor de topics. Waar o waar kan ik die vinden? Of is dat een domme vraag?
Drie Modjes en dan moet iemand nog 20 minuten wachten op antwoord.quote:
Nah, ik zie geen reden om het dicht te gooien.quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef Jordy-B het volgende:
Wallace & Gromit and the curse of the were-rabbit
Mag deze op slot? "Iedereen heeft toch een zoekmachine?", om de woorden van de TS maar even aan te halen, dus dit topic heeft geen bestaansrecht.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo'n fijn topic met zo'n schattige TS, dat blijft open.
Dat kan.quote:Op zondag 11 september 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Cinderella Man - weer een boksflim - Oscarwaardig?
Kan er Oscarwaardig van gemaakt worden?
Dat mag.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Moet de OP voortaan uitgebreider, wil ik best doen hoor.
Done - wat een leuke user ben ik toch.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat mag.
Iedereen zou de ander met rust laten. Mensen die jouw manier van posten als provocerend ervaarden, zouden er niet meer op reageren, wat grotendeels lukte. Je kan zelf ook een beetje meewerken door bij de eerste de beste opmerking niet meteen moord en brand te gaan schreeuwen, maar door ze ook gewoon te negeren.quote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
Opnieuw olie op het vuur gooien heet dat.
Goh, ik ken nog wel iemand die daar een handje van heeftquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
je kan gewoon het gewoon zeggen als je het vervelend vind dat ik je door heb hoorquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
1 | - code verwijderd - |
Die fout stond ook in die OP-sjabloonquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dank u
Alleen er staat nu 2x ":? Wanneer op TV"
Graag die niet vet gedrukte weghalenThnx.
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...quote:
Ik kom niet eens meer in het topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...
Zou iemand het slotje eraf kunnen halen.![]()
Ja, code 5quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kom niet eens meer in het topic.Krijg jij ook een foutmelding?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef SlimShady het volgende:
ik vind de topictitel "Lost deel 6 (NL uitzendingen) What's with Locke?" een beetje te lang.
Kan een modje het laatste deel veranderen naar "What's with Locke?".
Alvast bedankt.
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Lieve Lust
Had ik hier eerst niet [TALPA] ingezet? Of ben ik nou gek???
quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek.
Het is geschied.quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
kan iemand die fok movie trivia veranderen in IX? want deze doos was weer zo blond en snel dat ze niet goed keek wat ze deed
Neuh, daar gaat het me niet om, vraag me alleen af waarom jullie dat weggehaald hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |