Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee die zouden een keer ergens goed voor zijn.....
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.
Vertel hier eens dan wat je dwarszit: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Ik ben wel benieuwd namelijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doen
MSNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
Blablablabla ik zeik enorm ... blablabla
de NL versie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
vandaag deze binnen gekregen.... hoes ziet er slick uit
[afbeelding]
jep, en geen geschreven tekstquote:
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jep, en geen geschreven tekst
zal ik maar eens bij mezelf beginnen dan![]()
![]()
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
die van mij heb ik 6 weken geleden al besteld bij cdwow, vorige week eindelijk verzondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraakt
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik er niet EEN zien liggen, alleen de S.E ik vind het maar een btje maf...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
Ik heb hem daar wel gezien en gekocht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik er niet EEN zien liggen, alleen de S.E ik vind het maar een btje maf...
Hey rijke stinkerd! ik dacht dat je blut was maar oooooo nee weer van die mooie giftsets! *snik* * Ash jealous......quote:
Die is gaaf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/8492/medaillon2wi.th.jpg]afbeelding][/URL]
hey ik ben het tinnen mannetje jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:49 schreef Ash het volgende:
Hey rijke stinkerd! ik dacht dat je blut was maar oooooo nee weer van die mooie giftsets! *snik* * Ash jealous......
maare........ waarom ben je niet gegaan voor de Extended Edition??! de versie die je nu hebt is precies hetzelfde als de R1 US alleen met een tinnetje eromheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |