Owja, en al die andere 'humoristische acties' van jou waren ook eenmalig? Vanaf nu dus geen gezeik meer met postings van menu's of gebler dat je bewijs wilt dat wij echte dvds kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kun jij je er niet beter buiten houden als jouw nick er niet in voorkomt.?![]()
Dit is iets tussen hem en mij en daar hebben we geen lamers voor nodig anders rammel ik wel met de fopspeen.
Je dacht toch niet dat anderen wel frank en vrij mogen doen wat zijn willen t.a.v.mij en ik het maar over me heen moet laten gaan. Dus bij deze mijn reactie even terug. En dat je eenbent blijkt wel want het was een eenmalige humoristische actie van mijn kant omdat je natuurlijk niet gelezen had wat aan het einde van mijn post stond.
[..]
![]()
@ 'Sharkdoggie':
ziet er goed uit! Kun je ff die doos openmaken om te laten zien wat er allemaal inzit?
tis al een aantal keer eerder gezegd, maar niemand boeit die screens van het dvd menu, en niemand hoeft hier te bewijzen met fotos dat ze het daadwerkelijk gekocht hebben, als je jalours op iemand bent kan je het beter gewoon zeggen inplaats van : OMFGBBQ ILLEGAAL!!! BEWIJS MAAR DAT ET NIET ZO IS!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
* DING *
Joehoe..' Ash'
1:
[afbeelding]
Europese release binnengekregen en komende weken ook officieel
uit in Nederland
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
de special features
[afbeelding]
een scene uit de film
2:
[afbeelding]
de dvd doos
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
de special features
[afbeelding]
een van de special features 'behind the scene's'
[afbeelding]
nog een van de special features 'behind the scene's
3:
[afbeelding]
de dvd doos
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
een van de scene's uit de film
![]()
zo... en nu gaan we weer normaal doen
![]()
PS:
@Timo20:
Hey hoe is die tinnen-doos van RE- Apocalypse? Heb je meer features dan in de UK singelbox versie?
die had ik n.l al in maart van dit jaar binnen.
Waarom?quote:
Nee, jouw reply was lekker ontopic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vraag iets en hij begint te schelden![]()
Als dat de policy is van de mods prima, ben ik het niet mee eens maar goed. Ik wordt gewoon niet graag uitgemaakt voor lamer/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, jouw reply was lekker ontopic.
Gewoon niet op reageren, anders moet ik alles weer deleten of editen.
Daar gaan mods helaas niet over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ipv dat je die gozer gewoon banned dat is ie bij GAM ook al.....
Hey, pssst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee die zouden een keer ergens goed voor zijn.....
Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee die zouden een keer ergens goed voor zijn.....
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.
Vertel hier eens dan wat je dwarszit: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Ik ben wel benieuwd namelijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doen
MSNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
Blablablabla ik zeik enorm ... blablabla
de NL versie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
vandaag deze binnen gekregen.... hoes ziet er slick uit
[afbeelding]
jep, en geen geschreven tekstquote:
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jep, en geen geschreven tekst
zal ik maar eens bij mezelf beginnen dan![]()
![]()
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
die van mij heb ik 6 weken geleden al besteld bij cdwow, vorige week eindelijk verzondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraakt
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik er niet EEN zien liggen, alleen de S.E ik vind het maar een btje maf...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |