Iedereen zou de ander met rust laten. Mensen die jouw manier van posten als provocerend ervaarden, zouden er niet meer op reageren, wat grotendeels lukte. Je kan zelf ook een beetje meewerken door bij de eerste de beste opmerking niet meteen moord en brand te gaan schreeuwen, maar door ze ook gewoon te negeren.quote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
Opnieuw olie op het vuur gooien heet dat.
Goh, ik ken nog wel iemand die daar een handje van heeftquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
je kan gewoon het gewoon zeggen als je het vervelend vind dat ik je door heb hoorquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
1 | - code verwijderd - |
Die fout stond ook in die OP-sjabloonquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dank u
Alleen er staat nu 2x ":? Wanneer op TV"
Graag die niet vet gedrukte weghalenThnx.
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...quote:
Ik kom niet eens meer in het topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...
Zou iemand het slotje eraf kunnen halen.![]()
Ja, code 5quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kom niet eens meer in het topic.Krijg jij ook een foutmelding?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef SlimShady het volgende:
ik vind de topictitel "Lost deel 6 (NL uitzendingen) What's with Locke?" een beetje te lang.
Kan een modje het laatste deel veranderen naar "What's with Locke?".
Alvast bedankt.
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Lieve Lust
Had ik hier eerst niet [TALPA] ingezet? Of ben ik nou gek???
quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek.
Het is geschied.quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
kan iemand die fok movie trivia veranderen in IX? want deze doos was weer zo blond en snel dat ze niet goed keek wat ze deed
Neuh, daar gaat het me niet om, vraag me alleen af waarom jullie dat weggehaald hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |